Stemmer2013?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer2013?![]()
Kom på at det sto litt oppvask og ventet på meg [emoji14]Sovnet dere?
Ahh den kan jeg ikke spise men sikkert god![]()
Aha! Men det er da bra at det begynner å komme mange alternativer på markedet daNei da er det jo ikke nødvendig . Som regel dyrere også . Jeg har cøliaki nemlig
Tøybleier!!
Fler som ikke er der ja. Aner ikke hvor mange innlegg jeg har nå, men har ikke nok til lista ihvertfallSå gøy!Må jo først prøve å komme meg inn på februarlisten jeg da, men går for mars og
![]()
Kos dere masseLitt av alt
Kan vel ikke skryte av det. Er ikke så mange igjen der inne, men kjekt med en liten gjeng man kan dele litt mer med![]()
Kjekt daStemmer![]()
Joda blir ho bare bedre og bedre. Baker det meste selv daAha! Men det er da bra at det begynner å komme mange alternativer på markedet daSer det ut som for meg som ikke har peiling hvertfall
![]()
Kos dere masse![]()
Har ikke sjekka selv, men tenkte å bare skravle litt og se om jeg dukker opp der i løpet av kveldenFler som ikke er der ja. Aner ikke hvor mange innlegg jeg har nå, men har ikke nok til lista ihvertfall![]()
Nei, vi har hatt en periode der vi har ligget sammen med henne for å få henne til å sovne. Så dette er et steg i riktig retning![]()
Ja hihiGreit å vite om jeg skal invitere deg på lunsj en dag![]()
Vi er vel blandt de som er mest aktive der, og jeg er litt usikker på om jeg faktisk har klart å nå det månedlige kravet for å være der denne mnd [emoji14]Kan vel ikke skryte av det. Er ikke så mange igjen der inne, men kjekt med en liten gjeng man kan dele litt mer med![]()
Så flink du er da! Skulle ønske jeg var flink til å bake. Men blir vel stort sett bare noen 1-2-3 pakker i ny og neKjekt da
JaHar du gutt eller jente?
Joda blir ho bare bedre og bedre. Baker det meste selv da![]()
Kom på at det sto litt oppvask og ventet på meg [emoji14]
Ja, vi er happy hvertfall, har gått som en drøm i et par dager hvertfall. Og er jo ingenting i veien med å sitte og skravle en stundHøres bra ut![]()
Jeg liker å bake veldig godtSå flink du er da! Skulle ønske jeg var flink til å bake. Men blir vel stort sett bare noen 1-2-3 pakker i ny og ne![]()