♫ Skravletråd februar ♫

Men, atte, mannen (som ligger på soverommet med lillemor) tilbyr meg armkrok og kosestund. Den armkroken er nesten aldri tilgjengelig for meg lenger (jeg pleide jo sovne i den, men lillemor ligger i midten...) så jeg tror jeg logger av pc'n likevel jeg.

Høres ut som en god plan[emoji173]
 
Hihi[emoji12] her er gutta irritert om jeg tar et glass brus på en tirsdag! Er nemlig bare lov på lørdager[emoji12]

Mine like ikke brus, så det er greit nok, men de TROR IKKE PÅ at voksne kan gjøre slikt utenom helg.

De skulle bare visst.... mora drikker litersvis med sjokomelk mens de ikke er hjemme :p
 
Jeg skal ha BEVIS fra deg på at den finnes altså, for etter kveldens runde, så tviler jeg... ;)

Men hvor er det den står/ligger sammen med av andre ting da? Tror nesten helgas "bakst" blir hjemmelaget sitronfromasj jeg. :p

8d53075d5103c938b1a7a8c3b9c85f3d.jpg

Ser sånn ut!
 
Håper ikke den er ute av produksjon altså! [emoji33]

Kjenner en blanding av frykt og snurthet hvis den er tatt ut av produksjon FØR jeg har rukket å smake på den. Kanskje like greit, sikkert verre etterpå, hvis jeg liker den. Mest skulle du egentlig ha latt meg leve i uvisshet - er sant det dem sier om at "det man ikke vet, har man ikke vondt av"! :p
 
Back
Topp