♫ Skravletråd februar ♫

Her har vi ukeshandling på onsdager, så da blir det å finne litt middager og skrive handleliste, ellers ingen planer.
Går du ofte til osteopat? Gikk til osteopat/manuell terapeut for noen år siden etter en påkjørsel bakfra i bil, hjalp veldig.
Høres ut som en rolig dag det og [emoji4]

Ja jeg går et par ganger i mnd... Gjort det siden jeg slet med bekkenet en stund etter at eldste ble født i 2009... Så var vel 6 år siden nå i desember jeg begynte hos ham... Lagt igjen en del tusenlapper der ja.. Men det hjelper jo. Har klart meg med to ganger i mnd de siste årene stort sett, men hender innimellom, som nå, at jeg må ha behandling hver uke. Slitt med nakke og skuldre noen uker nå, så ble to uker på rad nå.
Men jeg hadde ikke klart meg uten ham.,[emoji6]

Høres ut som en rolig dag det og [emoji4]

Ja jeg går et par ganger i mnd... Gjort det siden jeg slet med bekkenet en stund etter at eldste ble født i 2009... Så var vel 6 år siden nå i desember jeg begynte hos ham... Lagt igjen en del tusenlapper der ja.. Men det hjelper jo. Har klart meg med to ganger i mnd de siste årene stort sett, men hender innimellom, som nå, at jeg må ha behandling hver uke. Slitt med nakke og skuldre noen uker nå, så ble to uker på rad nå.
Men jeg hadde ikke klart meg uten ham.,[emoji6]
Høres ikke noe godt ut å slite med sånne plager. Så bra at det hjelper, så godt at man får hjelp når man trenger det. Går til kiropraktor selv, men ikke så ofte, hver 5.uke ca.

Prøver eggløsningstester(monitor) for første gang denne mnd [emoji3] det blir morro håper jeg! Så det er første mnd med skikkelig prøving.

Også planlegger jeg å få unna MASSE skolearbeid siden jeg har lite jobb[emoji3]

Jeg hadde klikket uten sofa i en mnd, hvordan har dere overlevd? [emoji50]
Lykke til

God morgen

Back
Topp