God morgen alle sammen!! Og happy februar!
Hurra for februar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen!! Og happy februar!
God morgen [emoji4]God morgen jenter
God morgen jenter
Kommer helt an på hvem du spør.God morgen Musemor
Hvordan er formen?
Da tror jeg mest på demKommer helt an på hvem du spør.
Jeg har kommet meg på jobb, og noen kollegaer prøver å sende meg hjem igjen [emoji14]
God morgen alle sammen
God morgen jenter
Kommer helt an på hvem du spør.
Jeg har kommet meg på jobb, og noen kollegaer prøver å sende meg hjem igjen [emoji14]
Helt vanlig med litt ekstra puff i starten på en ny månedJeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden
Det tror jeg på, alle kommer innom og sier hei til den nye tråden og slikt... var ikke meningen å klage uansett, ble bare litt overraskaHelt vanlig med litt ekstra puff i starten på en ny måned
Da tror jeg mest på dem
Kollegaer flest, i alle fall de jeg har hatt, har ikke for vane å prøve å sende hjem folk som burde jobbe
Har litt for mye jeg skulle ha gjort.Da er det bare å dra hjem til pledd og te!
Har litt for mye jeg skulle ha gjort.
Ser det litt an, det pleier å løsne i løpet av dagen.
Helt vanlig med litt ekstra puff i starten på en ny måned
Først jobbe og dersom formen blir bedre så trening i kveldHva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Skulle på obs å handle brød (3 for 2, jeg kjøper gjerne 9). Sendte melding til mamma om hun skulle noe. Så da har jeg med meg henne på shopping.Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff