♫ Skravletråd februar ♫

God morgen jenter

Kommer helt an på hvem du spør.
Jeg har kommet meg på jobb, og noen kollegaer prøver å sende meg hjem igjen [emoji14]
Da tror jeg mest på dem

Kollegaer flest, i alle fall de jeg har hatt, har ikke for vane å prøve å sende hjem folk som burde jobbe

Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! :D 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden:smiley-angry026

Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! :D 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden:smiley-angry026
Helt vanlig med litt ekstra puff i starten på en ny måned

Helt vanlig med litt ekstra puff i starten på en ny måned
Det tror jeg på, alle kommer innom og sier hei til den nye tråden og slikt... var ikke meningen å klage uansett, ble bare litt overraska :D

Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff

Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Skulle på obs å handle brød (3 for 2, jeg kjøper gjerne 9). Sendte melding til mamma om hun skulle noe. Så da har jeg med meg henne på shopping.

Snuppa sovna i bilen så nå sitter jeg utenfor med henne mens mamma gikk inn på en scrappebutikk vi kjørte til for hun skulle ha noe kartong til kortlaging

Februar alt ja! Wow som tiden flyr!

Back
Topp