God dagGod morgen alle sammen!! Og happy februar!
Håper februar blir fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgen alle sammen!! Og happy februar!
Vi gjør. Dattera har fri i dag, så vafler og film [emoji173]️Kos deg
Tqkk for detHa en super dag Kengu
God dag musemorGod morgen jenter
Så kjekt da Kosedag.Vi gjør. Dattera har fri i dag, så vafler og film [emoji173]️
Alltid spnn på startenJeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden
Jobb på megHva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Mhm det kan du siFebruar alt ja! Wow som tiden flyr!
He he kos degNå skal jeg sjekke ut den 4. Stjerners episoden det var snakk om i går. Spent på lættisfaktoren altså! Så er det ut på tur!
Jepp.Så kjekt da Kosedag.
Høres godt ut Savner en ovn/peis å fyre i, skal få det etter hvert daJepp.
Har også gjort et tappert forsøk på å fyre i ovnen! Så nå blir det saker her!
Mhm det kan du si
Nåå går resten av vaffelrøra i jernet[emoji173]️ nammm...
Hvor stort og hva er prisantydning? [emoji4] vi ønsker oss også rekkehus, men vi ender nok med enebolig når alt kommer til alt (kjøper ikke før om tre år, siden jeg studerer)
Godt med fyr i ovnen. Blir en helt annen varme enn med vanlige ovner [emoji14]Høres godt ut Savner en ovn/peis å fyre i, skal få det etter hvert da
Takk. Er veldig godt [emoji14]Kos deg med vafler!
Den er kald så de har fått dem i et kjøleskap først da før han kjøpte
Men den er ikke behandlet, og jeg får ikke lagd bechamel saus fra bunnen som jeg pleier, vet ikke helt hvor jeg skal begynne med denne middagen [emoji54]
Herlig på ferie [emoji13]
He he kos deg
Takk. Er veldig godt [emoji14]
Neei, den ser jeg. [emoji14]Må få meg et vaffeljern..! Blir ikke helt set samme i panna