Må få meg et vaffeljern..! Blir ikke helt set samme i panna
Kjøp et dobbelt! Vi ønsket oss og fikk det til jul. Hadde et enkelt vaffeljern fra før, det tar tid å steke vafler i seg selv, men heldigvis enda kjappere når man kan lage to på en gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må få meg et vaffeljern..! Blir ikke helt set samme i panna
God natt og sov godt
Et skritt nærmere sommer!
Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden
Det har vi, kjempekjekt!Kjøp et dobbelt! Vi ønsket oss og fikk det til jul. Hadde et enkelt vaffeljern fra før, det tar tid å steke vafler i seg selv, men heldigvis enda kjappere når man kan lage to på en gang.
Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Vi gjør. Dattera har fri i dag, så vafler og film [emoji173]️
Å herregud det ble værre! Hun bestiller mat! Nå forstår jeg hva du mente Kengu..
Blir litt sånn. Jeg er ikke i form til særlige aktiviteter enda heller [emoji14]Superkosedag! [emoji813]red
Vi er i Alexandria, Egypt [emoji16]
Blir litt sånn. Jeg er ikke i form til særlige aktiviteter enda heller [emoji14]
Kan ikke folk la vær å snakke om vafler Har ikke jern hjemme, så får bare spist det når de lager det på jobb hver fredag.
vafler med brunost <3
Nei, ikke egentlig, favoritten min er rømme og heimlaga jordbærsyltetøy, noe jeg fikk så lyst på her om dagen at jeg vurderte å kjøpe meg vaffeljernEr brunost på vaflene dine favoritt? Liker best hvitost jeg, deretter rømme med syltetøy.
Mmm... Må fri til mannen i kveld tror jeg, han som er vaffelstekeren i huset og ta opp hjemmelaget jordbærsyltetøy fra fryseren!
Lovet henne en ordentlig middag i dag da, så nå må vi bare vente på å bli sulten igjen [emoji14]Næsj, spiller ingen rolle. Kos er kos! Men håper selvfølgelig at formen din blir bedre snart.
Lovet henne en ordentlig middag i dag da, så nå må vi bare vente på å bli sulten igjen [emoji14]
Svin i sursøt saus og ris sånn enkel sursøt saus på glass [emoji14]Hva skal dere lage da?
Svin i sursøt saus og ris sånn enkel sursøt saus på glass [emoji14]
Bruker ofte kylling og, men.. Billigere med svin [emoji14]Det hender seg vi også bruker det, bare med kylling og mye ekstra chilli! Deilig - mmm...
Mannen er oppvokst en time unna her så hvert her noen ganger, er i ferieleiligheten til min svigerinne [emoji4]Hyyyyl!! Er dere?!? Ååhh!! Jeg har ville dratt dit i nesten hele mitt liv! Fra jeg var lita, til jeg var ferdig på VGS, ville jeg bli egyptolog. Alltid vært så facsinert av Egypt! Har vært i Egypt, men bare i Sharm, og det er ikke samme sjarmen... [emoji14]
Er det trygt altså, å reise dit nå? Si JA (ettersom du er der ) og jeg skal få mannen med meg nedover innen sommeren kommer!
Kooos dere masse masse! (Litt misunnelig...)