♫ Skravletråd februar ♫

Må få meg et vaffeljern..! Blir ikke helt set samme i panna

Kjøp et dobbelt! Vi ønsket oss og fikk det til jul. Hadde et enkelt vaffeljern fra før, det tar tid å steke vafler i seg selv, men heldigvis enda kjappere når man kan lage to på en gang. :happy112

Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! :D 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden:smiley-angry026

VI gjorde en god innsats når Askepottfasaden ble fjernet rundt midnatt. ;)

Kjøp et dobbelt! Vi ønsket oss og fikk det til jul. Hadde et enkelt vaffeljern fra før, det tar tid å steke vafler i seg selv, men heldigvis enda kjappere når man kan lage to på en gang. :happy112
Det har vi, kjempekjekt!

Kan ikke folk la vær å snakke om vafler :( Har ikke jern hjemme, så får bare spist det når de lager det på jobb hver fredag.
vafler med brunost <3

Vi er i Alexandria, Egypt [emoji16]

Hyyyyl!! Er dere?!? Ååhh!! Jeg har ville dratt dit i nesten hele mitt liv! Fra jeg var lita, til jeg var ferdig på VGS, ville jeg bli egyptolog. Alltid vært så facsinert av Egypt! Har vært i Egypt, men bare i Sharm, og det er ikke samme sjarmen... :p

Er det trygt altså, å reise dit nå? Si JA (ettersom du er der :p) og jeg skal få mannen med meg nedover innen sommeren kommer! ;)

Kooos dere masse masse! (Litt misunnelig...) ;)

Kan ikke folk la vær å snakke om vafler :( Har ikke jern hjemme, så får bare spist det når de lager det på jobb hver fredag.
vafler med brunost <3

Er brunost på vaflene dine favoritt? Liker best hvitost jeg, deretter rømme med syltetøy. :p

Mmm... Må fri til mannen i kveld tror jeg, han som er vaffelstekeren i huset og ta opp hjemmelaget jordbærsyltetøy fra fryseren! ;)

Er brunost på vaflene dine favoritt? Liker best hvitost jeg, deretter rømme med syltetøy. :p

Mmm... Må fri til mannen i kveld tror jeg, han som er vaffelstekeren i huset og ta opp hjemmelaget jordbærsyltetøy fra fryseren! ;)
Nei, ikke egentlig, favoritten min er rømme og heimlaga jordbærsyltetøy, noe jeg fikk så lyst på her om dagen at jeg vurderte å kjøpe meg vaffeljern :D

Men vi har sånn sunn kantine, så eneste som minner om snop omtrent de selger her, er vafler med brunost på fredager... og ispinner (av uante årsaker). Så folk spiser mye is og vafler her.

Næsj, spiller ingen rolle. Kos er kos! ;) Men håper selvfølgelig at formen din blir bedre snart. :)
Lovet henne en ordentlig middag i dag da, så nå må vi bare vente på å bli sulten igjen [emoji14]

Hyyyyl!! Er dere?!? Ååhh!! Jeg har ville dratt dit i nesten hele mitt liv! Fra jeg var lita, til jeg var ferdig på VGS, ville jeg bli egyptolog. Alltid vært så facsinert av Egypt! Har vært i Egypt, men bare i Sharm, og det er ikke samme sjarmen... [emoji14]

Er det trygt altså, å reise dit nå? Si JA (ettersom du er der :p) og jeg skal få mannen med meg nedover innen sommeren kommer! ;)

Kooos dere masse masse! (Litt misunnelig...) ;)
Mannen er oppvokst en time unna her så hvert her noen ganger, er i ferieleiligheten til min svigerinne [emoji4]

De har mye sjarm her og ja er trygt, akkurat her er det bare noen som snakker engelsk sa og det kan være det verste her. Men så en del turister på flyet ned hit [emoji4]
Har glemt litt hvordan det føles som turist her nede for er muslim og bruker hijab, men før jeg ble det gikk jeg altfor mye oppmerksomhet (rød blondt hår), men har man mørkere hår glir man lett inn her [emoji4]

Utrolig mye fint å se her nede, slik som Cait Bay castle, Greek Roman teatre, katakombene (som jeg ikke har sett enda men håper å se denne gangen!), biblioteket, Stanley Bridge, montaza (hvor vi hadde bryllupsfest for over 5 år siden) og de koptiske kirkene er virkelig noe for seg selv [emoji7] utrolig mye fra ulike perioder her.

Mannen vil ta med snuppa til pyramidene så stikker nok innom der mens vi er her.
Neste følelsen av Egypt får man forøvrig når man sitter på tradisjonell kafé [emoji4]

Back
Topp