♫ Skravletråd februar ♫

Der var denne tråden, ja.
Har lett og lett og så har den kommet under festede tråder..

Jeg og´har så lyst på peis, men mannen ville ikke ha, så han var likeglad for at det ikke ble i nyhuset. MEN - jeg vet at det er mulig, for nå finnes det utvendige piper! ÈN vakker dag... ;)
Ja du får omvende han så dere får dere en peis ;)
Håper du har sovet godt og dagen i dag er fin! :)

Kan ikke du dele ukeshandlingen din med oss da? Trenger tips. :p
Sovet godt, sovnet altfor sent så våknet da veldig sent i dag :p Dagen har vært grei, holder på i startfasen av å planlegge en Englandsferie, spørs litt om det blir noe enda.
Faktisk denne ukeshandlingen blir ikke så stor siden vi planla alle middagene for neste uke også i forrige uke, så nå er det bare sånne småting som skal handles inn.

Kan ikke folk la vær å snakke om vafler :( Har ikke jern hjemme, så får bare spist det når de lager det på jobb hver fredag.
vafler med brunost <3

Og rømme på!

Kan ikke folk la vær å snakke om vafler :( Har ikke jern hjemme, så får bare spist det når de lager det på jobb hver fredag.
vafler med brunost <3
Tom for vafler her nå da, så nå blir det ikke på en stund [emoji106][emoji106]

Herreguuud, nå ser jeg den 4stjerners middag episoden fra i går, som det ble prata om..
Uff [emoji23][emoji23]

Ja du får omvende han så dere får dere en peis ;)

Sovet godt, sovnet altfor sent så våknet da veldig sent i dag :p Dagen har vært grei, holder på i startfasen av å planlegge en Englandsferie, spørs litt om det blir noe enda.
Faktisk denne ukeshandlingen blir ikke så stor siden vi planla alle middagene for neste uke også i forrige uke, så nå er det bare sånne småting som skal handles inn.

Hørtes deilig ut med Englandsferie - håper det blir noe av det! :)

Flink altså! Vi også ukeshandler ++, men alltid kjekt med nye idéer. :)

Hei :) har alle en fin dag? Vært på dagvakt her og nå venter vi på gratengen i ovnen . Snakkes gjerne i kveld :);)

Hei :) har alle en fin dag? Vært på dagvakt her og nå venter vi på gratengen i ovnen . Snakkes gjerne i kveld :);)
Kos deg [emoji4]

Hatt en grei dag og nå er vi ute, venter i bilen og kjeder meg [emoji6]

Utrolig mye vi savnet i forhold til middagen idag, slik som at vi pleier å koke pasta med buljong men middagen ble godkjent av alle ihvertfall, jeg og mannen syns den var litt tam da [emoji13]

Utrolig mye vi savnet i forhold til middagen idag, slik som at vi pleier å koke pasta med buljong men middagen ble godkjent av alle ihvertfall, jeg og mannen syns den var litt tam da [emoji13]
Men tenk så god maten vil bli når dere kommer hjem.
Da vil du fremstå som rene mesterkokken

Men tenk så god maten vil bli når dere kommer hjem.
Da vil du fremstå som rene mesterkokken
Hehe ja, hadde vi fått kjøpt ingredienser selv ville vi også kjøpt buljong, muskatnøtt og allehånde, det ville gjort utrolig mye for maten!
Savner krydderskapet vårt

Hyyyyl!! Er dere?!? Ååhh!! Jeg har ville dratt dit i nesten hele mitt liv! Fra jeg var lita, til jeg var ferdig på VGS, ville jeg bli egyptolog. Alltid vært så facsinert av Egypt! Har vært i Egypt, men bare i Sharm, og det er ikke samme sjarmen... [emoji14]

Er det trygt altså, å reise dit nå? Si JA (ettersom du er der :p) og jeg skal få mannen med meg nedover innen sommeren kommer! ;)

Kooos dere masse masse! (Litt misunnelig...) ;)
Hennes mann er egyptisk...

Back
Topp