Så dumt at den er festet! I appen er den jo da borte vekke :-( får ikke nye deltakere her da :-(Der var denne tråden, ja.
Har lett og lett og så har den kommet under festede tråder..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt at den er festet! I appen er den jo da borte vekke :-( får ikke nye deltakere her da :-(Der var denne tråden, ja.
Har lett og lett og så har den kommet under festede tråder..
Lager du vafler i panne? Blir egentlig pannekaker da eller?
Ja virkelig hurraHurra!
Det har detHvert en lang dag?
Kjøp et dobbelt! Vi ønsket oss og fikk det til jul. Hadde et enkelt vaffeljern fra før, det tar tid å steke vafler i seg selv, men heldigvis enda kjappere når man kan lage to på en gang.
Hva skal du lese og kos deg på barseltreff.
Hahaha! Er det mulig? Nå ble jeg også nysgjerrig! Hvilken kjendis er dette?
Kan ikke folk la vær å snakke om vafler Har ikke jern hjemme, så får bare spist det når de lager det på jobb hver fredag.
vafler med brunost <3
Herreguuud, nå ser jeg den 4stjerners middag episoden fra i går, som det ble prata om..
Uff [emoji23][emoji23]
Hjemme fra jobb. Hurra
Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde litt fordommer mot Sophie Elise fra før av.. Men.. Etter denne episoden, har jeg ikke noe bedre inntrykk i det hele tatt [emoji50]Lættis ja!
Fiskepinner og stekte grønnsaker i tacolefse med saus og rømme [emoji3]Fikk presset inn en treningsøkt, det føles bra! Nå er det middag. Hva skal dere ha?
Skal jeg og senereSer på greys jeg
Fiskepinner og stekte grønnsaker i tacolefse med saus og rømme [emoji3]
Ser på greys jeg
Ikke på deg alene håper jegPassert 1000 innlegg nå.
Tacosaus! Lager det som om det skulle vært Taco i lefser bare med fiskepinner istede [emoji4] kjempegodt! Og vi blir flinkere å få i oss fisk og grønnsaker sånnDet er en rett jeg aldri hadde kommet på selv tror jeg.. høres godt ut! Hva slags saus?