♫ Skravletråd februar ♫

Ha ha såpass ja
Skylder på hormonene, jeg har sett serien sikkert 3 ganger, og jeg pleier ikke grine for annet enn de større tragiske hendelsene, som når hovedkarakterer dør.

Kinakål som skal kokes kjapt, og pakker dem inn med ønsket fyll :) Idag hadde jeg kylling:kalkun kjøttdeig,kinakål, gulrøtter, ris,mais, paprika,løk og purreløk.

Dampes i ovn eller kjele :)

Ahaa! Tar det lang tid å lage? Og, holder de greit, eller ryr de fra hverandre så snart de kommer på tallerkenen?
Hørtes spennende ut!

Ahaa! Tar det lang tid å lage? Og, holder de greit, eller ryr de fra hverandre så snart de kommer på tallerkenen?
Hørtes spennende ut!

Vel, siden jeg glemte å koke dem litt først fikk jeg ikke pakket inn de inn skikkelig. Så forble hele, og krispy Hehe. Jaja. Som regel holder de seg i form. Må bare ikke dampe dem i stykker.

Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! :D 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden:smiley-angry026

Her må man henge med i svingene:P

Når svigers kjøper ingredienser til middagen jeg skal lage
e3a5ae6dddc083957d2138dafe9c7e68.jpg
sammen med en liter melk
4472d31af7df7d69258105b15d77d690.jpg
fersk melk

Skulle trodd de viste etter snart 6 år at vi ikke gjør ting på samme måte.
Tanken bak er god ihvertfall

Tanken var god:P

Hørtes deilig ut med Englandsferie - håper det blir noe av det! :)

Flink altså! Vi også ukeshandler ++, men alltid kjekt med nye idéer. :)
Håper jeg også at det blir. Reise med min familie, så mye som må organiseres og finne en stor nok plass til alle er ikke bare bare.

Når jeg ikke kjører bil så er det enklest å ukeshandle, ellers så kjøper mannen varer på vei hjem fra jobb hvis vi har glemt noe. Ble en tur innom posten også i dag. Hadde kjøpt noen rammer på Ikea som vi fikk i posten.

Vel, siden jeg glemte å koke dem litt først fikk jeg ikke pakket inn de inn skikkelig. Så forble hele, og krispy Hehe. Jaja. Som regel holder de seg i form. Må bare ikke dampe dem i stykker.
Høres spennende ut! Sendte ideen videre til samboer (.. Han som pleier lage mat)

Back
Topp