Det var detDeilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var detDeilig!
Kylling og risFikk presset inn en treningsøkt, det føles bra! Nå er det middag. Hva skal dere ha?
Kos degSkal jeg og senere
I denne tråden?Passert 1000 innlegg nå.
I will!Kos deg
Ha ha såpass jaI will!
Sitter gjerne og tuter hele kvelden jeg [emoji23]
Hurra for februar!
Skylder på hormonene, jeg har sett serien sikkert 3 ganger, og jeg pleier ikke grine for annet enn de større tragiske hendelsene, som når hovedkarakterer dør.Ha ha såpass ja
Kinakål som skal kokes kjapt, og pakker dem inn med ønsket fyll Idag hadde jeg kylling:kalkun kjøttdeig,kinakål, gulrøtter, ris,mais, paprika,løk og purreløk.
Dampes i ovn eller kjele
Ahaa! Tar det lang tid å lage? Og, holder de greit, eller ryr de fra hverandre så snart de kommer på tallerkenen?
Hørtes spennende ut!
Ikke på deg alene håper jeg
Tacosaus! Lager det som om det skulle vært Taco i lefser bare med fiskepinner istede [emoji4] kjempegodt! Og vi blir flinkere å få i oss fisk og grønnsaker sånn
I denne tråden?
Kommer helt an på hvem du spør.
Jeg har kommet meg på jobb, og noen kollegaer prøver å sende meg hjem igjen [emoji14]
Jeg trodde jeg skulle få til å henge med her siden jeg var her for starten av ny måned, men dere er jo superskravlete jo! 4 sider og det er fortsatt bare noen få stakkarslig timer inn i den nye måneden
Hva står på planen i dag da damer? Her skal jeg lese min første bok på over 1år, og senere barseltreff
Når svigers kjøper ingredienser til middagen jeg skal lage
sammen med en liter melk
fersk melk
Skulle trodd de viste etter snart 6 år at vi ikke gjør ting på samme måte.
Tanken bak er god ihvertfall
Så koselig
Jeg har vært på jobb og så på vinterfest med 3.klassingen
Håper jeg også at det blir. Reise med min familie, så mye som må organiseres og finne en stor nok plass til alle er ikke bare bare.Hørtes deilig ut med Englandsferie - håper det blir noe av det!
Flink altså! Vi også ukeshandler ++, men alltid kjekt med nye idéer.
Høres spennende ut! Sendte ideen videre til samboer (.. Han som pleier lage mat)Vel, siden jeg glemte å koke dem litt først fikk jeg ikke pakket inn de inn skikkelig. Så forble hele, og krispy Hehe. Jaja. Som regel holder de seg i form. Må bare ikke dampe dem i stykker.