183 kvm. 57 av de er utleiedel. Prisantydning er rett under 4 mill... dyrt!
Å jeg skulle ønske man kunne få så stort til den prisen her i Oslo... har nok spurt før.. men hvor bor du (eller skal flytte til?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
183 kvm. 57 av de er utleiedel. Prisantydning er rett under 4 mill... dyrt!
Vi har en gammel parafinovn/peis (som vi aldri har brukt) og pipa har ikke vært brukt på 40 år, så må først rehabiltere pipa før vi kan kjøpe oss ny ovn/peis. Koselig på kalde dager å fyre i peisenGodt med fyr i ovnen. Blir en helt annen varme enn med vanlige ovner [emoji14]
Litt mer ujevn punktvarme og sånt [emoji23]
Men.. Veldig godt. Elsker å ha ovn [emoji173]️
Uffda. Da trenger den sikkert en liten oppshining ja.Vi har en gammel parafinovn/peis (som vi aldri har brukt) og pipa har ikke vært brukt på 40 år, så må først rehabiltere pipa før vi kan kjøpe oss ny ovn/peis. Koselig på kalde dager å fyre i peisen
Ja må det, få feier og brannmenner på besøk for å sjekke om alt er i orden med den, eller om vi må gjøre noe spesielt for å kunne bruke den. Men først må stua pusses litt opp så tar tid.Uffda. Da trenger den sikkert en liten oppshining ja.
Ja, er koselig
Får håpe det ikke må noe massivt tiltak til da!Ja må det, få feier og brannmenner på besøk for å sjekke om alt er i orden med den, eller om vi må gjøre noe spesielt for å kunne bruke den. Men først må stua pusses litt opp så tar tid.
Nesten så jeg føler jeg må se den jeg også.. [emoji14]Å herregud det ble værre! Hun bestiller mat! Nå forstår jeg hva du mente Kengu..
Håper ikke det, men litt blir det nok.Får håpe det ikke må noe massivt tiltak til da!
Jau, 40 år er lenge..Håper ikke det, men litt blir det nok.
Det er det.Jau, 40 år er lenge..
Men man "tjener" jo mye på utleie da [emoji3] men 4 mill er mye ja.. det kommer jeg aldri til å få min gubbe med på å ha i lån [emoji23] men vi bor i Finnmark så det er en del billigere, vi satser på ca 3mill max183 kvm. 57 av de er utleiedel. Prisantydning er rett under 4 mill... dyrt!
Må få meg et vaffeljern..! Blir ikke helt set samme i panna
Men man "tjener" jo mye på utleie da [emoji3] men 4 mill er mye ja.. det kommer jeg aldri til å få min gubbe med på å ha i lån [emoji23] men vi bor i Finnmark så det er en del billigere, vi satser på ca 3mill max
Å jeg skulle ønske man kunne få så stort til den prisen her i Oslo... har nok spurt før.. men hvor bor du (eller skal flytte til?)
Vi er i Alexandria, Egypt [emoji16]Ferie? Hvor er dere?
Hva skjer? [emoji54]Å herregud det ble værre! Hun bestiller mat! Nå forstår jeg hva du mente Kengu..
Ja.. jeg er glad i boligprogrammer, og får like sjokk hver gang prisene skyter i været for bitteliten plass [emoji50]30 min utenfor bergen sentrum men dette er jo dyrt umulig å komme seg videre liksom...
Høres godt ut Savner en ovn/peis å fyre i, skal få det etter hvert da