♫ Skravletråd februar ♫

183 kvm. 57 av de er utleiedel. Prisantydning er rett under 4 mill... dyrt!

Å jeg skulle ønske man kunne få så stort til den prisen her i Oslo... har nok spurt før.. men hvor bor du (eller skal flytte til?)

Godt med fyr i ovnen. Blir en helt annen varme enn med vanlige ovner [emoji14]
Litt mer ujevn punktvarme og sånt [emoji23]
Men.. Veldig godt. Elsker å ha ovn [emoji173]️
Vi har en gammel parafinovn/peis (som vi aldri har brukt) og pipa har ikke vært brukt på 40 år, så må først rehabiltere pipa før vi kan kjøpe oss ny ovn/peis. Koselig på kalde dager å fyre i peisen :)

Å herregud det ble værre! Hun bestiller mat! Nå forstår jeg hva du mente Kengu..

Vi har en gammel parafinovn/peis (som vi aldri har brukt) og pipa har ikke vært brukt på 40 år, så må først rehabiltere pipa før vi kan kjøpe oss ny ovn/peis. Koselig på kalde dager å fyre i peisen :)
Uffda. Da trenger den sikkert en liten oppshining ja.
Ja, er koselig :)

Uffda. Da trenger den sikkert en liten oppshining ja.
Ja, er koselig :)
Ja må det, få feier og brannmenner på besøk for å sjekke om alt er i orden med den, eller om vi må gjøre noe spesielt for å kunne bruke den. Men først må stua pusses litt opp så tar tid.

Ja må det, få feier og brannmenner på besøk for å sjekke om alt er i orden med den, eller om vi må gjøre noe spesielt for å kunne bruke den. Men først må stua pusses litt opp så tar tid.
Får håpe det ikke må noe massivt tiltak til da!

183 kvm. 57 av de er utleiedel. Prisantydning er rett under 4 mill... dyrt!
Men man "tjener" jo mye på utleie da [emoji3] men 4 mill er mye ja.. det kommer jeg aldri til å få min gubbe med på å ha i lån [emoji23] men vi bor i Finnmark så det er en del billigere, vi satser på ca 3mill max

Men man "tjener" jo mye på utleie da [emoji3] men 4 mill er mye ja.. det kommer jeg aldri til å få min gubbe med på å ha i lån [emoji23] men vi bor i Finnmark så det er en del billigere, vi satser på ca 3mill max

Her er det skyhøye priser! Trist for oss som ikke har all verdens.

Å jeg skulle ønske man kunne få så stort til den prisen her i Oslo... har nok spurt før.. men hvor bor du (eller skal flytte til?)

30 min utenfor bergen sentrum :) men dette er jo dyrt :( umulig å komme seg videre liksom...

Står å venter på at den ferske melka skal koke i minst 15 sekunder!

30 min utenfor bergen sentrum :) men dette er jo dyrt :( umulig å komme seg videre liksom...
Ja.. jeg er glad i boligprogrammer, og får like sjokk hver gang prisene skyter i været for bitteliten plass [emoji50]

Høres godt ut :) Savner en ovn/peis å fyre i, skal få det etter hvert da :)

Jeg og´har så lyst på peis, men mannen ville ikke ha, så han var likeglad for at det ikke ble i nyhuset. MEN - jeg vet at det er mulig, for nå finnes det utvendige piper! ÈN vakker dag... ;)

Back
Topp