♫ Skravletråd februar ♫

Passer fint inn den sofaen da altså.
Oi dere fikk jammen meg solgt fort. Prøvde å selge noen møbler da jeg skulle flytte fra Stavanger, og det tok evigheter. Godt dere endelig fikk inn sofaen nå da :) Kunne tenkt meg å omredet litt her også, men vanskelig når man har dører og vinduer man på ta hensyn til.

Ja, ble litt satt ut over hvor fort det gikk, uten sofa i jula liksom, med alt av julebesøk... :shifty: Men det gikk på sett og vis det også. Greit det gikk fort, dritt når det tar lang tid - aldri bra nok! :P

Vi har samme problemstillingen vi også. Hele ene husveggen består av panoramavinduer/dører fra tak til gulv, så det blir begrenset hvor mye man får plassert her og der. Også må jo alt spesialmåles, derav modulsofa - passet perfekt! :D

Spesiell sofa du har sett deg ut? Hvordan tenker dere å pusse opp stua da?

Nei, jeg har ikke! Har du?!? [emoji14]

Og de sovner som frosker, alle her inne - én etter én!! :hilarious:
Nope. Bare litt dårlig Internett [emoji106]
Det er jo blitt den 01. nå, så internett burde bli kjappere.. (ice net, mobilt bredbånd)

Lurer på å se en til episode greys. L har fri i morgen, så.. Hun vekker meg sikkert ikke i morgen, før hun begynner lure på noe [emoji14]

Nope. Bare litt dårlig Internett [emoji106]
Det er jo blitt den 01. nå, så internett burde bli kjappere.. (ice net, mobilt bredbånd)

Lurer på å se en til episode greys. L har fri i morgen, så.. Hun vekker meg sikkert ikke i morgen, før hun begynner lure på noe [emoji14]

Bruker nettet å bli raskere ved starten av en måned? Får håpe det kommer seg ila. natta til i morgen.

Du - hvor mange sesonger er det av Greys nå? Tror jeg stoppet opp på S8 eller var det 9?

Ja, ble litt satt ut over hvor fort det gikk, uten sofa i jula liksom, med alt av julebesøk... :shifty: Men det gikk på sett og vis det også. Greit det gikk fort, dritt når det tar lang tid - aldri bra nok! :p

Vi har samme problemstillingen vi også. Hele ene husveggen består av panoramavinduer/dører fra tak til gulv, så det blir begrenset hvor mye man får plassert her og der. Også må jo alt spesialmåles, derav modulsofa - passet perfekt! :D

Spesiell sofa du har sett deg ut? Hvordan tenker dere å pusse opp stua da?
Vi har panelvegger som skal males hvitt og legge nytt gulv, må bare finne et gulv vi liker først. Kan ikke ha klikk-gulv men må ha belegg for gulvet er ikke jevnt, og vi kan ikke legge på mer opprettingsmasse for det er det gjort fra før. Den delen av huset er fra 30-tallet. Har store vinduer og en verandadør på hoveddelen av stua så begrenser seg hva som kan plasseres hvor. Men vi har en koselig tv krok. Har en sofa som jeg ønsker meg, som jeg har hatt tidligere, men finner ikke den igjen, så tenkte å kjøpe en modulsofa til tv kroken. Til selve stua vet jeg ikke enda. Ønsker meg stoffsofa da :)

Vi har panelvegger som skal males hvitt og legge nytt gulv, må bare finne et gulv vi liker først. Kan ikke ha klikk-gulv men må ha belegg for gulvet er ikke jevnt, og vi kan ikke legge på mer opprettingsmasse for det er det gjort fra før. Den delen av huset er fra 30-tallet. Har store vinduer og en verandadør på hoveddelen av stua så begrenser seg hva som kan plasseres hvor. Men vi har en koselig tv krok. Har en sofa som jeg ønsker meg, som jeg har hatt tidligere, men finner ikke den igjen, så tenkte å kjøpe en modulsofa til tv kroken. Til selve stua vet jeg ikke enda. Ønsker meg stoffsofa da :)

Spennende planer da. :) Blir fint å pusle med når vi går lysere tid i møte, og man kan lufte seg innimellom, i stedet for å trekke frostrøyk på lungene. :P

Skinnsofa er nok det beste mtp. skitt, hund og barn. Men det er jo så ekkelt uansett årstid - kaldt på vinteren, klamt på sommeren...

Bruker nettet å bli raskere ved starten av en måned? Får håpe det kommer seg ila. natta til i morgen.

Du - hvor mange sesonger er det av Greys nå? Tror jeg stoppet opp på S8 eller var det 9?
Når man har brukt opp kvoten sin, setter ice ned hastigheten (dette i stedet for at man betaler dyre dommer for ekstra gb).. Og kvoten ble brukt opp på lørdag [emoji14]
Nå skal det dog være ny måned og ny kvote, og da med normal hastighet. :)

Tror de er begynt på nr 13.
Jeg er på 3.sesong nå da, ser alt på nytt.

Når man har brukt opp kvoten sin, setter ice ned hastigheten (dette i stedet for at man betaler dyre dommer for ekstra gb).. Og kvoten ble brukt opp på lørdag [emoji14]
Nå skal det dog være ny måned og ny kvote, og da med normal hastighet. :)

Tror de er begynt på nr 13.
Jeg er på 3.sesong nå da, ser alt på nytt.

Åh! Men så flaks at februar bare har 28 dager da, for da slipper dere å bruke opp kvoten kanskje? :D

Jaja, får se om jeg kommer over serien en vakker da på strømming, ettersom jeg dessverre ikke har det på noen harddisk, i motsetning til andre. ;)

Spennende planer da. :) Blir fint å pusle med når vi går lysere tid i møte, og man kan lufte seg innimellom, i stedet for å trekke frostrøyk på lungene. :p

Skinnsofa er nok det beste mtp. skitt, hund og barn. Men det er jo så ekkelt uansett årstid - kaldt på vinteren, klamt på sommeren...
Vi har skinnsofa nå, og det er ikke noe koselig å sitte i den, og så er den ikke dyp nok. Den forrige sofaen jeg hadde så tok jeg bare av trekkene og vasket de i vaskemaskinen etter at tantebarna hadde vært på besøk og griset litt :p men jo enklere med en skinnsofa å vaske av hvis den blir litt skitten.
Ja blir bedre å pusse opp når det er litt lysere ute :)

Vi har skinnsofa nå, og det er ikke noe koselig å sitte i den, og så er den ikke dyp nok. Den forrige sofaen jeg hadde så tok jeg bare av trekkene og vasket de i vaskemaskinen etter at tantebarna hadde vært på besøk og griset litt :p men jo enklere med en skinnsofa å vaske av hvis den blir litt skitten.

Så utrolig koselig svar av meg på ditt forrige innlegg da, og snakk om å både basje på leggen OG kaste stein i glasshus... Amagad - beklager det jeg sa om skinnsofa... :oops: Drømmen er en hvit skinnsofa her altså, så no dissing, men det blir dessverre med drømmen her. Så jeg liker skinnsofa altså!! :angelic: Veeldig praktisk mtp. rengjøring, signerer den!

Ny sofa = løsemiddelskading... :sick009

Jeg holder på å ramle om her, blanding av lukta av lim fra den nye sofaen (det stinker helt for jæ*#%§!) og trøtthet... :schocked028Kommer sterkere tilbake i morgen.

:goodnight

Aha! Ikke prøvd monitor, får håpe det blir bra! Har du forsøkt temping? Anbefales, da får du rimelig stålkontroll på EL etterhvert. Føles som julaften hver morgen man våkner for å ta tempen, plotte inn og se på grafen! :P

Jeg tror ikke temping er for meg.. skikkelig varierende søvnkvalitet og plutselige nattevakter [emoji14]

Vi ønsker oss også ny sofa, så skal hente oss modulsofa når vi flytter inn i studentbolig til sommeren [emoji4] den vi har nå er helt elendig [emoji28]

Så utrolig koselig svar av meg på ditt forrige innlegg da, og snakk om å både basje på leggen OG kaste stein i glasshus... Amagad - beklager det jeg sa om skinnsofa... :oops: Drømmen er en hvit skinnsofa her altså, så no dissing, men det blir dessverre med drømmen her. Så jeg liker skinnsofa altså!! :angelic: Veeldig praktisk mtp. rengjøring, signerer den!
Ikke noe å beklage, reagerte ikke noe på det du skrev i det hele tatt :) Vi har alle forskjellig smak ;)
Mannen mente selv at det er bedre med skinnsofa mht fremtidige barn, så kanskje det blir en stoff sofa og en skinnsofa vi skal ha :D

Åh! Men så flaks at februar bare har 28 dager da, for da slipper dere å bruke opp kvoten kanskje? :D

Jaja, får se om jeg kommer over serien en vakker da på strømming, ettersom jeg dessverre ikke har det på noen harddisk, i motsetning til andre. ;)

Vi prøver jo bruke opp kvoten best mulig da, men helst ikke gå over [emoji14]
Betaler man for 100 GB, vil du jo helst BRUKE 100 GB.

Du får se :) om ikke finnes det mange se andre gode serier man kan velge, i alle fall!

Ikke noe å beklage, reagerte ikke noe på det du skrev i det hele tatt :) Vi har alle forskjellig smak ;)
Mannen mente selv at det er bedre med skinnsofa mht fremtidige barn, så kanskje det blir en stoff sofa og en skinnsofa vi skal ha :D
Microfiber skal vi ha. skinnsofa sovner jeg bare i, og våkner klistret fast i den. Hadde microfiber før, det var en drøm å tørke hundespy fra ihvertfall.

Microfiber skal vi ha. skinnsofa sovner jeg bare i, og våkner klistret fast i den. Hadde microfiber før, det var en drøm å tørke hundespy fra ihvertfall.
Microfibersofa har jeg ikke hørt om... det må jeg sjekke ut :)

Ny sofa = løsemiddelskading... :sick009

Jeg holder på å ramle om her, blanding av lukta av lim fra den nye sofaen (det stinker helt for jæ*#%§!) og trøtthet... :schocked028Kommer sterkere tilbake i morgen.

:goodnight
God natt og sov godt :)

Ja det regner jeg med [emoji6]
Osteopat-time litt utpå dagen, ellers ingen planer [emoji16]
Rydde og vaske litt sikkert, men vi får se [emoji6]
Hva skal du?
Her har vi ukeshandling på onsdager, så da blir det å finne litt middager og skrive handleliste, ellers ingen planer.
Går du ofte til osteopat? Gikk til osteopat/manuell terapeut for noen år siden etter en påkjørsel bakfra i bil, hjalp veldig.

Back
Topp