Vogn

Vi hadde Britax smile 2 med første, og elsket den. Suverent best på markedet når det gjelder kalesjen som gir utrolig god skjerming, samt størrelse og tilgang til kurven under (gull verdt!). Den kan og vendes lett begge veier (et must synes jeg i sportsvognen). Den har ikke ergonomisk sittedel, men kan legges helt ned og har utrolig god plass i lengden. Ellers synes jeg den er en enkel og fin vogn uten for mye fuzz. Tenker å gå for den nyeste eller 4eren, omtrent usett, hehe :hilarious::love017
Sniker fra mars! Deilig å lese dette, har nettopp bestilt 5ern!
 
Vurderer sterkt å gå for cybex talos. Har så lite tro på at mini er ferdig med å sove i bhg innen juli, og drømmer om å denne gangen ha et understell som kan brukes med bilstolen, og vi har cybex Bilstol. Tror nok vi må dra og prate med en lokal butikk som selger denne neste helg eller iløpet av uka, og se om vi syns det er verdt det..
 
Fikk silver cross vognen i dag :love017 wow, den var virkelig fin!! Skikkelig stødig og god. Anbefaler den på det varmeste! Tok med stelleveske og fotpose også. Ble veldig bra:Heartpink
 
Fikk silver cross vognen i dag :love017 wow, den var virkelig fin!! Skikkelig stødig og god. Anbefaler den på det varmeste! Tok med stelleveske og fotpose også. Ble veldig bra:Heartpink
Aldri hørt om det merke faktisk haha. Er førstegangsgravid da. Men hva er bra med vognen?❤️
 
Aldri hørt om det merke faktisk haha. Er førstegangsgravid da. Men hva er bra med vognen?❤️
Nei, hadde ikke det jeg heller.:laughing002 Viser seg det er et anerkjent britisk merke :happy: syns den var god og stødig. Ingen knirk og generelt veldig god og trille. Syns bagen var stor nok og han på 1,5 år satt veldig godt i sittedelen:Heartred ellers er vognen veldig fin å se på. Stor plass under vognen. Det utrolig kjekt at man får med deler til tandem, slik at både bag og sittedel kan brukes samtidig. Også er det prisen da, akkurat denne fargen selges til 70%:)eneste jeg kan utsette på er at understellet var relativt tungt. Men det må vel være det for å holde såpass mye vekt fra flere barn. Det er forresten svingbare hjul, som kan låses, så oppleves ikke tung å trille. Fikk komplett vogn, vognpose og stelleveske for 5999,-
 
Nei, hadde ikke det jeg heller.:laughing002 Viser seg det er et anerkjent britisk merke :happy: syns den var god og stødig. Ingen knirk og generelt veldig god og trille. Syns bagen var stor nok og han på 1,5 år satt veldig godt i sittedelen:Heartred ellers er vognen veldig fin å se på. Stor plass under vognen. Det utrolig kjekt at man får med deler til tandem, slik at både bag og sittedel kan brukes samtidig. Også er det prisen da, akkurat denne fargen selges til 70%:)eneste jeg kan utsette på er at understellet var relativt tungt. Men det må vel være det for å holde såpass mye vekt fra flere barn. Det er forresten svingbare hjul, som kan låses, så oppleves ikke tung å trille. Fikk komplett vogn, vognpose og stelleveske for 5999,-
Åj det virket som et veldig godt tilbud! Hvordan er det med solskjerming på denne? Var litt vanskelig å se på bildene, går det lenger ned?
 
Åj det virket som et veldig godt tilbud! Hvordan er det med solskjerming på denne? Var litt vanskelig å se på bildene, går det lenger ned?
Ja, jeg føler meg hvertfall ikke lurt, heller som at jeg har gjort et kupp :happy: jo, det er en skjerm oppi skjermen som man bretter ut. Kunne nok gått lenger ned, Men har sånn ekstra jeg kan sette på fra tinkafu hvis det skulle bli for lite :) jeg søkte på demovideoer på YouTube, da ser man litt bedre hvordan den er:love017 må legge til at den på babybanden er i svart med rosegulldetaljer. Skikkelig fin syns jeg, men selvfølgelig smak og behag det :happy:
 
Har ikke lest igjennom her. Men kom over et tilbud på en søskenvogn.
Vi har Britax smile 3 som jeg kommer til å bruke på trilletur, i bil, rett og slett når jeg er alene med baby og i det daglige. Men så tenker vi på i helger når vi også har mini at det kanskje hadde vært lurt med en søskenvogn? Mini kommer til å være 21mnd og greit å ha en plass å hvile litt innimellom.
Og da lurer vi på om Thule sin versjon er en god versjon?
Help me :hilarious:
 
Har kjøpt en babyjogger summit x3 brukt :) veldig spent på hvordan den er når den kommer i posten :nailbiting::happy:
 
Noen her som vet om det går an å velge understell med brunt håndtak fra Cybex Talios Lux til svart ligge og sittedel?☺️
 
Vi hadde egentlig tenkt å bare bruke samme vogn som vi har brukt til 1,5 åringen, men nå når han begynner å bli eldre innser vi at vi synes sportsdelen vår er helt elendig. Lurer veldig på hva vi skal gjøre. Kjøpe ei ny trille som er god plass å sove i som han kan bruke nå når han er eldre og beholde den gamle «vognpakken» som er fin å bruke for den nye babyen frem til han/hun 1-1,5 år? Eller kjøpe nordic cab, eller kjøpe søskenvogn? aaner virkelig ikke hva vi skal gå for.. Og hvilke merker vi eventuelt kjøpe… synes det er så lite utvalg på butikken som selger vogner her i området i tillegg, så får liksom ikke mye mulighet til å prøve hva vi synes er bra. Fint å ha denne tråden for å prøve å bli litt klokere :)
 
Back
Topp