Åh den blir det her også som vogn nummer 2gleder oss til alle turene Hvilken farge gikk dere for ?Da har vi også endelig bestilt vogn! Fikk overtalt mannen til nye Thule Urban Glide 3. Brukte 10% koden på Barnas Hus. Gleder meg så til den kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh den blir det her også som vogn nummer 2gleder oss til alle turene Hvilken farge gikk dere for ?Da har vi også endelig bestilt vogn! Fikk overtalt mannen til nye Thule Urban Glide 3. Brukte 10% koden på Barnas Hus. Gleder meg så til den kommer
Så godt å ha det ordnet Hvilken vogn og bilstol ble det?Da er vogn kjøpt.
Og vognpose.
Og 2 bilseter.
Og isofix.
Og seng.
Alt til 26 tusen (inkludert 1000 fot grå fargen)
Det ble svart. Synes de andre fargene var veldig fine også, men tenkte at svart var tryggest mtp å selge igjen. Gleder meg til den kommer, fikk beskjed om at den ble sendt med en gang, så er kanskje fremme allerede når vi kommer hjem fra påskenÅh den blir det her også som vogn nummer 2gleder oss til alle turene Hvilken farge gikk dere for ?
Stas !! Blir den her også !Det ble svart. Synes de andre fargene var veldig fine også, men tenkte at svart var tryggest mtp å selge igjen. Gleder meg til den kommer, fikk beskjed om at den ble sendt med en gang, så er kanskje fremme allerede når vi kommer hjem fra påsken
Ja, det må jeg kjekke. Ikke så flink på navn og merker og sånt.Så godt å ha det ordnet Hvilken vogn og bilstol ble det?
Da har vi også endelig bestilt vogn! Fikk overtalt mannen til nye Thule Urban Glide 3. Brukte 10% koden på Barnas Hus. Gleder meg så til den kommer
Åh den blir det her også som vogn nummer 2gleder oss til alle turene Hvilken farge gikk dere for ?
Vi vurderer den som ikke-aktuell som hovedvogn fordi sittedelen/sportsdelen ikke er vendbar, så barnet må se bort fra oss vi endte derfor med cybex talos, og tenker en solid Thule som sportsvogn og vintervogn når barnet kan vendes fra oss! Spørs helt hva du foretrekker her.Gratulerer med vognkjøp løpejente<3, så stas!!
her har vi også bestemt oss for Thule urban glide 3! Har dere begge tenkt til å bruke den som vogn nr 2? Og hva er grunnen til det isåfall?
Vi har tenkt å kun ha en vogn og da ha denne som hovedvogn.. vi har ingen erfaring med vogn og barn fra tidligere, så derfor jeg lurer i tilfelle det er noe jeg ikke har tenkt over som gjør denne mindre aktuell som eneste vogn...
Vi skal ha bugaboo fox 5 som vogn nummer 1 thule som turvogn/ løpevogn da det ikke er noen vogner som kan fungere optimalt slik vi ser det begge steder og på thule så kan man ikke snu sittedelen noe som også er avgjørende for oss så derfor blir det to litt luksus er det jo å skulle ha to så gode vognerGratulerer med vognkjøp løpejente<3, så stas!!
her har vi også bestemt oss for Thule urban glide 3! Har dere begge tenkt til å bruke den som vogn nr 2? Og hva er grunnen til det isåfall?
Vi har tenkt å kun ha en vogn og da ha denne som hovedvogn.. vi har ingen erfaring med vogn og barn fra tidligere, så derfor jeg lurer i tilfelle det er noe jeg ikke har tenkt over som gjør denne mindre aktuell som eneste vogn...
Vi har tenkt til å ha denne som hovedvogn ja. De jeg kjenner som har det har ikke opplevd at det er et problem at sittedelen vender forover (tvert i mot, det er mange som sier at barnet bare vil sitte den veien for å se). Til den prisen tenker jeg ikke at det er aktuelt å ha to ‘like’ vogner, men så har vi tenkt oss en Thule Chariot til fritidsaktiviteter etter hvert da (kan kjøpe en brukt av bekjente).Gratulerer med vognkjøp løpejente<3, så stas!!
Vi vurderer den som ikke-aktuell som hovedvogn fordi sittedelen/sportsdelen ikke er vendbar, så barnet må se bort fra oss vi endte derfor med cybex talos, og tenker en solid Thule som sportsvogn og vintervogn når barnet kan vendes fra oss! Spørs helt hva du foretrekker her.
Vi skal ha bugaboo fox 5 som vogn nummer 1 thule som turvogn/ løpevogn da det ikke er noen vogner som kan fungere optimalt slik vi ser det begge steder og på thule så kan man ikke snu sittedelen noe som også er avgjørende for oss så derfor blir det to litt luksus er det jo å skulle ha to så gode vogner
Vi har tenkt til å ha denne som hovedvogn ja. De jeg kjenner som har det har ikke opplevd at det er et problem at sittedelen vender forover (tvert i mot, det er mange som sier at barnet bare vil sitte den veien for å se). Til den prisen tenker jeg ikke at det er aktuelt å ha to ‘like’ vogner, men så har vi tenkt oss en Thule Chariot til fritidsaktiviteter etter hvert da (kan kjøpe en brukt av bekjente).
Det kommer garantert til å løse seg Jeg har bare alltid sett for meg å ha en bugaboo den dagen jeg ble gravid så klarte ikke helt legge den fra meg , derfor det blir begge herTusen takk for svar dere! Så godt å høre andres synspunkter om vognen også
Dette med å velge riktig vogn er jo et så viktig valg, med tanke på at det er så kostbart!
Det med at sittedelen ikke kan vendes, er heldigvis ikke ny info for oss. Vi har kommet frem til at fordelene vognen gir oss overveier for denne ulempen... Hovedsakelig fordi vi bor på en gård på bygda, og er avhengig av å ha en vogn vi kommer lett fram med i ulike terreng Ut i fra research jeg har gjort meg forstår jeg det som at de fleste barn kun er interessert i å sitte vedt bakover i vognen kun en liten periode. Og ut ifra våre liv og hvordan vi bor har vi troen på at det kommer til å løse seg fint
Løpejente<3: Så godt å høre at flere du kjenner ikke har negative erfaringer når det kommer til vendingen, med denne vognen som hovedvogn. Jeg er også veldig gira på å heller bruke penger på en Thule chariot fremfor to barnevogner Charioten ser bare helt fantastisk ut!
Hun ene i barselgruppa mi sist har hatt kun den som eneste vogn. Og den har virket helt supert! Vurderte den selv, syns trehjulinger er enklere å bruke i terrenget, så hvis jeg hadde landet på trehjuling så ville jeg nok gått for den. Og elsker størrelsen på hjula.Tusen takk for svar dere! Så godt å høre andres synspunkter om vognen også
Dette med å velge riktig vogn er jo et så viktig valg, med tanke på at det er så kostbart!
Det med at sittedelen ikke kan vendes, er heldigvis ikke ny info for oss. Vi har kommet frem til at fordelene vognen gir oss overveier for denne ulempen... Hovedsakelig fordi vi bor på en gård på bygda, og er avhengig av å ha en vogn vi kommer lett fram med i ulike terreng Ut i fra research jeg har gjort meg forstår jeg det som at de fleste barn kun er interessert i å sitte vedt bakover i vognen kun en liten periode. Og ut ifra våre liv og hvordan vi bor har vi troen på at det kommer til å løse seg fint
Løpejente<3: Så godt å høre at flere du kjenner ikke har negative erfaringer når det kommer til vendingen, med denne vognen som hovedvogn. Jeg er også veldig gira på å heller bruke penger på en Thule chariot fremfor to barnevogner Charioten ser bare helt fantastisk ut!
Kjempefin! Ser at dette er et gammelt innlegg men prøver likevel - var du fornøyd med bruken av vognen? Vurderer å kjøpe den jeg også!Vis vedlegget 425452
Vår Cybex EOS Lux kom på døra nå i kveld, og vi er så positivt overrasket og fornøyd
La inn denne på skjult også *