Vogn

Vi vurderer sterkt å kjøpe Emmaljunga sento/ sento pro i fargen outdoor forrest! Synes den er så fin! Og bagdelen er supermyk, og sittedelen kan brukes lenge og barna sover godt i den :)
Mye gode erfaringer med Emmaljunga fra jeg jobbet i barnehage.

Nå har babycare tilbud på Emmaljunga komplett vogn med BeSafe izi go modular x2 bilstol med base :love017
Ellers har de nå gode tilbud på babybilstoler! Tips tips:)
 
IMG_7268.png
Da ble det Emmaljunga Sento Pro i outdoor forrest fargen :love017
Vi ringte Barnas hus og spurte om de kunne matche prisen til babycare på vogn og bilstol med base. Det kunne de, men måtte være helt tilsvarende farge på vognen og understell:)
Men ble litt dyrere da vi ville ha pro versjon med større dekk på understell og i grønnfargen vi ville ha. Men komplett vogn med BeSafe izi go modular X2 med base og adapter så fikk vi det for under 17 000:love017
Vi får hentet om noen uker!


Skal selge Stokke trailzen vår siden vi ikke var fornøyd med sittedelen på vognen. Ble bare brukt 2 ganger:smiley-ashamed004
 
Haha - mannen skulle det her også når vogna ble levert men han endte opp med å montere den :happy093
Haha flink mann! Synd min er å så sta at den kommer til å stå umontert i boden sikkert frem til 3 uker før termin :knegg:
 
Neste uke skal jeg inn for å bestille vogn, og jeg gleeeder meg så. Vi har endt på bugaboo donkey duo. Blir nok grey melange, føler ikke det ser like falmet ut som svart. Hadde den fargen på emmaljungaen vår også, som jeg må selge med tungt hjerte.
 
Vi har bestemt oss for Cybex Priam med både bag og sittedel i mountain blue, skal få bestilt nå i løpet av et par uker tenker jeg.
Vet det kan være litt leveringstid på disse, så må bestille ganske snart.. men må jo betales når vi bestiller og 15.000 er ganske mye penger å skulle ut med rett før vi skal på ferie :smiley-ashamed004
Svigers har sagt at de vil betale vognen da, men jeg synes det er mye penger å skulle be de om også.. og vi må jo uansett legge ut og få det tilbake fra de så kanskje vi venter til etter påske når vi kommer hjem fra London..
Kan jo ikke vente til etter vi har vært i Nice i midten av April, for da er jeg redd vi får vogna for sent, hun i butikken sa de før har opplevd leveringstid på over 2 måneder..
Vi har vist ikke tenkt for nøye igjennom disse ferieturene våre :BangHead
 
Vi har bestemt oss for Cybex Priam med både bag og sittedel i mountain blue, skal få bestilt nå i løpet av et par uker tenker jeg.
Vet det kan være litt leveringstid på disse, så må bestille ganske snart.. men må jo betales når vi bestiller og 15.000 er ganske mye penger å skulle ut med rett før vi skal på ferie :smiley-ashamed004
Svigers har sagt at de vil betale vognen da, men jeg synes det er mye penger å skulle be de om også.. og vi må jo uansett legge ut og få det tilbake fra de så kanskje vi venter til etter påske når vi kommer hjem fra London..
Kan jo ikke vente til etter vi har vært i Nice i midten av April, for da er jeg redd vi får vogna for sent, hun i butikken sa de før har opplevd leveringstid på over 2 måneder..
Vi har vist ikke tenkt for nøye igjennom disse ferieturene våre :BangHead
Er det noen mulighet for å bare bestille den til noen andres adresse i Norge, da? Som er i nærheten av dere? :)
 
Er det noen mulighet for å bare bestille den til noen andres adresse i Norge, da? Som er i nærheten av dere? :)
Nå skjønner jeg ikke hva du mener?
Vi bestiller jo til butikken
 
Nå skjønner jeg ikke hva du mener?
Vi bestiller jo til butikken
Åja, det tenkte jeg ikke på, at den kommer dit. Ja, men at noen henter for dere, da. Bestill i besteforeldres navn eller lignende, så er dere ikke avhengig av å time det med egen reise. :)
 
Åja, det tenkte jeg ikke på, at den kommer dit. Ja, men at noen henter for dere, da. Bestill i besteforeldres navn eller lignende, så er dere ikke avhengig av å time det med egen reise. :)
Er mer det å skulle betale 15-20.000 rett før vi skal på ferie som kan bli problematisk. Vognen kommer jo ikke før 4-8 uker etter at den er bestilt
 
Er mer det å skulle betale 15-20.000 rett før vi skal på ferie som kan bli problematisk. Vognen kommer jo ikke før 4-8 uker etter at den er bestilt
Kan den bestilles på babycare eller noe? Da får du det på klarna og kan utsette til 45 dager nedbetaling, om ikke jeg husker feil :Heartred
 
Kan den bestilles på babycare eller noe? Da får du det på klarna og kan utsette til 45 dager nedbetaling, om ikke jeg husker feil :Heartred
Kan bestille på nett, men liker mye bedre å støtte lokalbutikkene når vi har mulighet til det. Vi får det nok til, tar det bare mellom de to turene våre
 
Kan bestille på nett, men liker mye bedre å støtte lokalbutikkene når vi har mulighet til det. Vi får det nok til, tar det bare mellom de to turene våre
Jaa skjønner det! Gøy med reiser da, dere må kose dere masse :love017
 
Back
Topp