Vogn

Var en tur på Barnas Hus i går, tror vi har bestemt oss for at vi går for Cybex Priam eller epriam. Så kjører vi på med full pakke med bilstol Cloud T i-size, siden den bare snappes rett på vogna.
Noen som har erfaring med Priam?

Vurderer Cybex Eos Lux (ligner på Talos, men med ergonomisk). Er salg nå, kun 5000, for både ligge- og sittedel :Heartred Er også kompatibel med cybex barnesete…

Noen med erfaring her? Er vel relativt ny?

Har noen erfaringer med cybex eos lux duovogn? Trenger en vogn som kan trilles på grusveier, men som samtidig ikke koster en månedslønning da vi trenger en del annet utstyr også :nailbiting: Tips? Lenge siden jeg var innom vognverdenen kjenner jeg!

Har sett på en del forskjellig brukt, men skal innrømme det sitter litt inne å bruke mange tusenlapper på en vogn som er brukt i 3 år og man aldri har noen garantier på.
Kjøpte du cybex eos lux?

Kanskje rart spørsmål, men.. når dere kjøper vogn som er ny.. betaler dere for den med en gang i butikk ? Jeg syns nye vogner er så sylt dyre ! Og lurer på om det er bare jeg som ikke har råd til det :playful:

Hva synes du? Vurderer den som sommer og bilvogn, også kjøpe en Thule senere til vinterføret!
Ble veldig positivt overrasket over vogn til den prisen! Fin å se på, blir ganske liten slått sammen, virker som god kvalitet, vi er ihvertfall veldige fornøyd med kjøpet :love017 kan sende deg bilder om du vil

Ble veldig positivt overrasket over vogn til den prisen! Fin å se på, blir ganske liten slått sammen, virker som god kvalitet, vi er ihvertfall veldige fornøyd med kjøpet :love017 kan sende deg bilder om du vil
Gjerne!! så godt å høre, synes den er lekker også :love017

Kanskje rart spørsmål, men.. når dere kjøper vogn som er ny.. betaler dere for den med en gang i butikk ? Jeg syns nye vogner er så sylt dyre ! Og lurer på om det er bare jeg som ikke har råd til det :playful:
Sniker fra juni, vi har betalt med kredittkort om vi ikke har hatt penger på konto akkurat der og da. Vi kjøpte to nye vogner i 2014 og 2016, den siste i Sverige for det lønnet seg på den tiden. Denne gangen kjøper vi brukt. Finn.no mysser av brukte og veldig gode vogner! Vi skal ha en reisevogn og en emmaljunga som hjemmevogn.

Har noen tips til søskenvogn ? :) har emmaljunga til storebror og veldig fornøyd !

Back
Topp