Vogn

Jaa skjønner det! Gøy med reiser da, dere må kose dere masse :love017
Det skal vi nok, og jeg bekymrer meg nok bare litt mye akkurat disse dagene.. men jeg vet jo at svigers kommer til å insistere på å betale vognen, selv om jeg synes det er for mye. Så er jo ikke egentlig penger vi bruker
 
Vi har ennå ikke bestemt oss for vogn, men vi fikk en babyjogger city mini gt av et vennepar i går og får låne bagdel av svigerinna mi. Så mye mulig vi avventer med "hovedvogn" til salg på høsten en gang og prøver ut babyjogger først.

Sist hadde vi TFK med 3 hjul og var kjempe fornøyde med den til våre 2 eldste. Men solgte unna alt for 7 år siden fordi mannen ikke ville ha flere. Så når han nå ombestemte seg må vi kjøpe inn/arve alt på nytt :hilarious:
 
Vi endte opp med å bestille vogn i går!
Endte med denne, men med sorte håndtak istedenfor brunt.
1711199696119.png
 
Sååå fin :love017 Elsker cybex!!
Jaaa, forelsket meg egentlig i den første gang jeg så den, og klarte ikke å finne noen annen vogn som jeg har likt like godt, og når mannen også likte den så var det bare å kjøre på :p
 
Vi har kjøpt Britax smile 4. Men lurer på om noen har anbefaling til myggnett til vogna? Ser de har en så hører til selve vognå, men var litt dyr så kjøper gjerne heller et universalt et!
 
Bestilte endelig i går! Etter mye frem og tilbake landet vi omsider på Emmaljunga Alu S Air Ergo i sort og brunt. En viktig faktor for oss var gode hjul som kan funke både på hålka og i marka. Godt tilbud på Barnas Hus med bilstol inkludert, så vi er fornøyde og gleder oss masse til vogna kommer! :happy:
 
Bestilte endelig i går! Etter mye frem og tilbake landet vi omsider på Emmaljunga Alu S Air Ergo i sort og brunt. En viktig faktor for oss var gode hjul som kan funke både på hålka og i marka. Godt tilbud på Barnas Hus med bilstol inkludert, så vi er fornøyde og gleder oss masse til vogna kommer! :happy:
Så stas å ha bestilt vogn :D
 
Tenkte at denne gangen skulle jeg slå til å kjøpe en nyere, fin og dyr vogn.. Har endt med å kjøpe en brukt tfk adventure søskenvogn på Facebook til 500kr :p (og er veldig fornøyd med det enn så lenge :D) også skal vi kjøpe en sovevogn for han på 1.5år til å ha i bhg når han starter der i august :)
 
Back
Topp