Vogn

Har en Stokke Trailz fra førstemann som fortsatt humper og går, så vi bruker vel den nå også. Litt koselig at alle tre får bruke samme vogn :love7 Det jeg derimot lurer veldig på er om vi trenger en ny søskenvogn eller ikke. Er 2,5 år mellom alle, men vi har såpass langt å gå til barnehagen at heller ikke største kan gå selv ennå. Den søskenvogna vi har nå, babyjogger city gt, har ikke mulighet for søskenbrett. Det har feks bugaboo donkey, men der er igjen sittedelen så liten at mellomste kanskje har vokst ut av den når det blir aktuelt. Må tenke litt mer på dette, altså.

Har også stokke trailz etter storesøsken, så den blir brukt til mini og:love017 Gleder meg sååå mye til å ta den i bruk, siklet på den lenge før vi i det hele tatt var gravid med førstemann, svært godt tatt vare på, så den har vært verdt prisen sin:hilarious:

Vurderer nesten å kjøpe en litt billigere "sommervogn", som kan brukes juli - november. Og fra november, kjøre en skikkelig vintervogn som Thule. Trenger jo uansett en barnehagevogn etterhvert.. hmmm... hvem skulle tro at vogn er så vanskelig :laughing002

Vurderer nesten å kjøpe en litt billigere "sommervogn", som kan brukes juli - november. Og fra november, kjøre en skikkelig vintervogn som Thule. Trenger jo uansett en barnehagevogn etterhvert.. hmmm... hvem skulle tro at vogn er så vanskelig :laughing002
Det var jo ingen dum tanke :)er jo også veldig mange som selger vogner brukt på Finn!

Har noen erfaringer med cybex eos lux duovogn? Trenger en vogn som kan trilles på grusveier, men som samtidig ikke koster en månedslønning da vi trenger en del annet utstyr også :nailbiting: Tips? Lenge siden jeg var innom vognverdenen kjenner jeg!

Har sett på en del forskjellig brukt, men skal innrømme det sitter litt inne å bruke mange tusenlapper på en vogn som er brukt i 3 år og man aldri har noen garantier på.

Nå faller jeg mer og mer for britax smile 4 eller 5 :hilarious: Men blir å teste alle ut fysisk i butikk og se hva vi syns, har jo ikke noen erfaringer eller peiling:laughing002

Kom over dette tilbudet. Aner ikke om det er en bra vogn men tenkte det var kjekt dele uansett tilfelle noen kikket på denne eller søskenvogn genrelt :laughing002

Jeg så akkurat på denne her og kjøpte den jeg :laughing002 vet ikke om den er bra, men søkte en del på nett, syns det ser ut som den skal være veldig bra vogn. Ser dem går for mye mer brukt på finn. Så tok sjansen, blir jeg ikke fornøyd kan jeg trolig selge den med fortjeneste på finn :laughing002

Kom over dette tilbudet. Aner ikke om det er en bra vogn men tenkte det var kjekt dele uansett tilfelle noen kikket på denne eller søskenvogn genrelt :laughing002

Jeg ble litt skeptisk når jeg så pris avslaget og reviews som var der. En god del så veldig botlike ut.
Skal jo ikke se en "gifted horse in the mouth", men på andre siden av den er jo hvis det virker for godt til å være sant så er det også det.

Jeg ble litt skeptisk når jeg så pris avslaget og reviews som var der. En god del så veldig botlike ut.
Skal jo ikke se en "gifted horse in the mouth", men på andre siden av den er jo hvis det virker for godt til å være sant så er det også det.
Jo, det kan selvfølgelig være sånn. Men etter søk på finn, og generelt selges faktisk den vognen til 15.000 kr ny det er nok en utgående farge antar jeg

Jeg så akkurat på denne her og kjøpte den jeg :laughing002 vet ikke om den er bra, men søkte en del på nett, syns det ser ut som den skal være veldig bra vogn. Ser dem går for mye mer brukt på finn. Så tok sjansen, blir jeg ikke fornøyd kan jeg trolig selge den med fortjeneste på finn :laughing002
Tror vogna er bra, men er skeptisk til nettsiden. Har dere noe erfaring fra babybanden? Veldig varierende på nett ser jeg :laughing002

Ble medlem og logget inn, og da får jeg opp en helt annen før-pris på vogna:

Vedlegg

• IMG_5084.png
    IMG_5084.png
    2,8 MB · Visninger: 35
Last edited:
Har noen erfaringer med cybex eos lux duovogn? Trenger en vogn som kan trilles på grusveier, men som samtidig ikke koster en månedslønning da vi trenger en del annet utstyr også :nailbiting: Tips? Lenge siden jeg var innom vognverdenen kjenner jeg!

Har sett på en del forskjellig brukt, men skal innrømme det sitter litt inne å bruke mange tusenlapper på en vogn som er brukt i 3 år og man aldri har noen garantier på.
Vurderer også cybex eos som enkel vogn, og heller kjøpe en større og tyngre enn til tøffere føre nærmere vinteren. Vanskelig!

Tror vogna er bra, men er skeptisk til nettsiden. Har dere noe erfaring fra babybanden? Veldig varierende på nett ser jeg :laughing002

Ble medlem og logget inn, og da får jeg opp en helt annen før-pris på vogna:
Nettsiden er jeg også skeptisk til, ille handlet derfra før :laughing002 ja, er nok den prisen medlemmer har fått. Har søkt mye rundt og er 2021 modell, så er utgående farge/modell. Håper den er like fin som på bildene, syns den ser fin ut:Heartred anerkjent britisk merke, så skal være god kvalitet :)

Vurderer også cybex eos som enkel vogn, og heller kjøpe en større og tyngre enn til tøffere føre nærmere vinteren. Vanskelig!
Ja syns også det er vanskelig. Har sett på Britax smile 4 og 5 også, men sånn utformingsmessig er den ganske lik Cybex EOS da, men prisen dobbel. Men Britax er jo sikkert en del bedre kvalitet. Men som sagt, kvier meg for å gå for noe veldig dyrt fra finn.no, uten noen garantier, og smile 4 er fortsatt ganske dyr brukt. Tror vi blir å prøve oss på den fra Cybex uansett for lommebokas skyld, da får vi oss vogn, sete og base til 8 tusen ish. Så får vi heller kjøpe en pent brukt TFK for eksempel mot vinteren hvis behovet da bikker den veien, så at den ikke er så kostbar brukt :)

Har babyjogger city elite fra før og vurdere å bare bruke den igjen selvom det frister med ny vogn etter å ha brukt babyjogger til de to forrige!
Men er super fornøyd med vognen og anbefaler den veldig gjerne videre til andre!

Har handlet fra babybanden flere ganger, er en seriøs-ish butikk. Har alltid fått det jeg bestilte :)

Samme her! Og ofte gode tilbud, fikk for eksempel bruse vinterdress til 400kr, nypris 1600kr. Fantastisk god og varm dress som vi elsker, så ikke noe lureri og tullete tilbud som er for gode til å vere sanne av hva jeg har opplevd :love2

Samme her! Og ofte gode tilbud, fikk for eksempel bruse vinterdress til 400kr, nypris 1600kr. Fantastisk god og varm dress som vi elsker, så ikke noe lureri og tullete tilbud som er for gode til å vere sanne av hva jeg har opplevd :love2
Takk for tips :love017

Nå faller jeg mer og mer for britax smile 4 eller 5 :hilarious: Men blir å teste alle ut fysisk i butikk og se hva vi syns, har jo ikke noen erfaringer eller peiling:laughing002
Vi hadde Britax smile 2 med første, og elsket den. Suverent best på markedet når det gjelder kalesjen som gir utrolig god skjerming, samt størrelse og tilgang til kurven under (gull verdt!). Den kan og vendes lett begge veier (et must synes jeg i sportsvognen). Den har ikke ergonomisk sittedel, men kan legges helt ned og har utrolig god plass i lengden. Ellers synes jeg den er en enkel og fin vogn uten for mye fuzz. Tenker å gå for den nyeste eller 4eren, omtrent usett, hehe :hilarious::love017

Back
Topp