Vi har hatt cybex priam når han var baby og bytta etter hvert til babyjogger city elite når han ble større. Cybex priam skal vi ikke ha igjen, den ble "slarkete" i håndtaket og var vanskelig å kjøre med når vi skulle over kanter og ned trapper etc. I tillegg var jeg ikke fornøyd med sittedelen når det begynte å bli litt kaldere, den ga alt for lite skjerming for vær og vind inn fra sidene. Skjermen over var god altså, men synes mini satt sånn "på display" at jeg gikk for city eliten som nesten blir som en koselig hule i forhold! Kjempefornøyd med den!
Men til minste igjen må vi jo ha bagdel og en sittedel som vender mot oss, så nå er jeg på utkikk. Har kikka litt på britax smile-vognene, usikker på hva som er forskjellen på modellene der og om det er vits å invistere i den nyeste, så må lese litt mer om det.
Synes uppababy vista ser veldig romslig og god ut også når jeg har sett den i barnehagen, men aner ikke hvordan noen av disse er sammenlagt osv.
Noen erfaringer med disse to?
Men til minste igjen må vi jo ha bagdel og en sittedel som vender mot oss, så nå er jeg på utkikk. Har kikka litt på britax smile-vognene, usikker på hva som er forskjellen på modellene der og om det er vits å invistere i den nyeste, så må lese litt mer om det.
Synes uppababy vista ser veldig romslig og god ut også når jeg har sett den i barnehagen, men aner ikke hvordan noen av disse er sammenlagt osv.
Noen erfaringer med disse to?