Vogn

Veldig lyst på emmaljunga vogn. Usikker hva modell da. Men noen som har erfaring de vil dele?❤️ Og ønsker en vogn som kjører godt på grus og slik også

Jeg vurderer å gå for en billigere variant denne gang. Ser det er salg på impala maestro på babybanden. Noen med erfaring? 5000 for alt, står at man kan bruke cybex bilstol med adapter:happy: snedig når jeg har slik bilstol

Veldig lyst på emmaljunga vogn. Usikker hva modell da. Men noen som har erfaring de vil dele?❤️ Og ønsker en vogn som kjører godt på grus og slik også
Anbefaler å prøve forskjellige typer vogner i butikk. Vi var også veldig på den i starten, men da vi prøvde den følte vi den ble stor, tung og vanskelig å manøvrere. Ligger også ekstremt mange emmaljunga vogn på Finn pga dette.
Vi endte på Britax Römer Smile 3, og har vært super fornøyd. Lett å kjøre, lett å få inn og ut av høy bil. Selv med meg så måtte ha ks :joyful:

Blir Emmaljunga alu s air flat her. Vet ikkje om den har et annet mer fancy navn. Men vært helt forelsket i den siden første gang vi var og så på vogner :love7

Vi har emmaljunga ntx90, og har vært veldig fornøyd med den. Det er jo ei nokså stor vogn, så tar litt plass i bilen, de andre ntx modellene tror jeg er smalere, men så holder de vel også på å fase ut akkurat den serien. Vår trenger litt ro og fred nedi vogna, så det har vært veldig greit med medfølgende stormtrekk og sol/myggnett. Sol/myggnettet kan festes på både bag og setet for de litt større. Veldig god å kjøre i litt terreng og grus, er også fornøyd med stelleveska og stelleunderlaget som ligger i den som går akkurat oppi bagdelen. Det bruker vi masse fortsatt på eldstemann.

Blir bugaboo donkey duo her. Må med tungt hjerte selge vår elskede emmaljunga nxt90 ergo vogn :smiley-angry017

Når slutter egentlig barna å sove i vogn i barnehagen? :bored: Det er vel såklart individuelle forskjeller, mini her er 2,5 år når lille i magen begynner i barnehagen :love2

Når slutter egentlig barna å sove i vogn i barnehagen? :bored: Det er vel såklart individuelle forskjeller, mini her er 2,5 år når lille i magen begynner i barnehagen :love2
I vår barnehage sover de i vogn første året og går over til å sove inne på madrass fra 2. året i bhg. Så vi slipper trolig akkurat unna å kjøpe ny vogn (med mindre vi ser behov for søskenvogn da) :laughing002

Vi tenker også å kjøpe Thule urban glide bare 3’ern som kommer i feb :happy:
Åå den har jeg hørt om fra flere. Jeg bor i leilighet, men er masse grusveier og «skogsveier» her, skikkelig naturområde i kombinasjon med storby og asfalt. Tror du det kan være en bra vogn for oss? :love017

Åå den har jeg hørt om fra flere. Jeg bor i leilighet, men er masse grusveier og «skogsveier» her, skikkelig naturområde i kombinasjon med storby og asfalt. Tror du det kan være en bra vogn for oss? :love017
Det er helt klart den beste vognen for grus/skogsveier og på snø :happy:Er den vi blir tipset om / leser oss opp til at vi være best til en aktiv hverdag utenfor asfalt ( men den tar litt plass så ingen kjøpesenter vogn) men du kan ikke snu sittedelen å ha barnet mot deg , det er jo et minus med den vognen :) vi skal ha den og bugabo fox 5 :dance008

Tror glide er veldig bra, men står også et slag for mountain buggy, vi har det som ekstravogn. Denne kan heller ikke snus, men er supergod å kjøre og også på stier/grus. Lufthjul, så fin demping. Kjøpt vår brukt for å ha i tillegg til hovedvogna for ferieturer og lignende hvor vi trenger mye plass til bagasje.

Det er helt klart den beste vognen for grus/skogsveier og på snø :happy:Er den vi blir tipset om / leser oss opp til at vi være best til en aktiv hverdag utenfor asfalt ( men den tar litt plass så ingen kjøpesenter vogn) men du kan ikke snu sittedelen å ha barnet mot deg , det er jo et minus med den vognen :) vi skal ha den og bugabo fox 5 :dance008
Tror glide er veldig bra, men står også et slag for mountain buggy, vi har det som ekstravogn. Denne kan heller ikke snus, men er supergod å kjøre og også på stier/grus. Lufthjul, så fin demping. Kjøpt vår brukt for å ha i tillegg til hovedvogna for ferieturer og lignende hvor vi trenger mye plass til bagasje.
Tusen takk for svar! Må vel ha vogn som kan snus i starten, så får se hva vi går for :Heartred

Ja det er en ulempe med thule er jo et hav av vogner der ute så mange fine å velge mellom :dance008
Skulle vært mulig å snu, så hadde den vært perfekt for oss! Sliter såå med å finne drømmevognen :banghead: :Heartred

Skulle vært mulig å snu, så hadde den vært perfekt for oss! Sliter såå med å finne drømmevognen :banghead: :Heartred
Jaa jeg vet :dead: mange synes det går greit selv om den ikke kan snus men vi ønsker selv å kunne snu sitte delen derfor det blir to ulike vogner på oss:dead:

Back
Topp