Veldig lyst på emmaljunga vogn. Usikker hva modell da. Men noen som har erfaring de vil dele? Og ønsker en vogn som kjører godt på grus og slik også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler å prøve forskjellige typer vogner i butikk. Vi var også veldig på den i starten, men da vi prøvde den følte vi den ble stor, tung og vanskelig å manøvrere. Ligger også ekstremt mange emmaljunga vogn på Finn pga dette.Veldig lyst på emmaljunga vogn. Usikker hva modell da. Men noen som har erfaring de vil dele? Og ønsker en vogn som kjører godt på grus og slik også
Vi har emmaljunga ntx90, og har vært veldig fornøyd med den. Det er jo ei nokså stor vogn, så tar litt plass i bilen, de andre ntx modellene tror jeg er smalere, men så holder de vel også på å fase ut akkurat den serien. Vår trenger litt ro og fred nedi vogna, så det har vært veldig greit med medfølgende stormtrekk og sol/myggnett. Sol/myggnettet kan festes på både bag og setet for de litt større. Veldig god å kjøre i litt terreng og grus, er også fornøyd med stelleveska og stelleunderlaget som ligger i den som går akkurat oppi bagdelen. Det bruker vi masse fortsatt på eldstemann.Veldig lyst på emmaljunga vogn. Usikker hva modell da. Men noen som har erfaring de vil dele? Og ønsker en vogn som kjører godt på grus og slik også
I vår barnehage sover de i vogn første året og går over til å sove inne på madrass fra 2. året i bhg. Så vi slipper trolig akkurat unna å kjøpe ny vogn (med mindre vi ser behov for søskenvogn da)Når slutter egentlig barna å sove i vogn i barnehagen? Det er vel såklart individuelle forskjeller, mini her er 2,5 år når lille i magen begynner i barnehagen
Vi tenker også å kjøpe Thule urban glide bare 3’ern som kommer i febJeg tenker å gå for Thule Urban Glide II
Åå den har jeg hørt om fra flere. Jeg bor i leilighet, men er masse grusveier og «skogsveier» her, skikkelig naturområde i kombinasjon med storby og asfalt. Tror du det kan være en bra vogn for oss?Vi tenker også å kjøpe Thule urban glide bare 3’ern som kommer i feb
Det er helt klart den beste vognen for grus/skogsveier og på snø Er den vi blir tipset om / leser oss opp til at vi være best til en aktiv hverdag utenfor asfalt ( men den tar litt plass så ingen kjøpesenter vogn) men du kan ikke snu sittedelen å ha barnet mot deg , det er jo et minus med den vognen vi skal ha den og bugabo fox 5Åå den har jeg hørt om fra flere. Jeg bor i leilighet, men er masse grusveier og «skogsveier» her, skikkelig naturområde i kombinasjon med storby og asfalt. Tror du det kan være en bra vogn for oss?
Tror glide er veldig bra, men står også et slag for mountain buggy, vi har det som ekstravogn. Denne kan heller ikke snus, men er supergod å kjøre og også på stier/grus. Lufthjul, så fin demping. Kjøpt vår brukt for å ha i tillegg til hovedvogna for ferieturer og lignende hvor vi trenger mye plass til bagasje.Åå den har jeg hørt om fra flere. Jeg bor i leilighet, men er masse grusveier og «skogsveier» her, skikkelig naturområde i kombinasjon med storby og asfalt. Tror du det kan være en bra vogn for oss?
Det er helt klart den beste vognen for grus/skogsveier og på snø Er den vi blir tipset om / leser oss opp til at vi være best til en aktiv hverdag utenfor asfalt ( men den tar litt plass så ingen kjøpesenter vogn) men du kan ikke snu sittedelen å ha barnet mot deg , det er jo et minus med den vognen vi skal ha den og bugabo fox 5
Tusen takk for svar! Må vel ha vogn som kan snus i starten, så får se hva vi går forTror glide er veldig bra, men står også et slag for mountain buggy, vi har det som ekstravogn. Denne kan heller ikke snus, men er supergod å kjøre og også på stier/grus. Lufthjul, så fin demping. Kjøpt vår brukt for å ha i tillegg til hovedvogna for ferieturer og lignende hvor vi trenger mye plass til bagasje.
Oi kommer det en 3er? Takk for tips, da venter vi på denVi tenker også å kjøpe Thule urban glide bare 3’ern som kommer i feb
Ja det er en ulempe med thule er jo et hav av vogner der ute så mange fine å velge mellomTusen takk for svar! Må vel ha vogn som kan snus i starten, så får se hva vi går for
Ja kommer i februar oppgradert utgave !Oi kommer det en 3er? Takk for tips, da venter vi på den
Skulle vært mulig å snu, så hadde den vært perfekt for oss! Sliter såå med å finne drømmevognenJa det er en ulempe med thule er jo et hav av vogner der ute så mange fine å velge mellom
Jaa jeg vet mange synes det går greit selv om den ikke kan snus men vi ønsker selv å kunne snu sitte delen derfor det blir to ulike vogner på ossSkulle vært mulig å snu, så hadde den vært perfekt for oss! Sliter såå med å finne drømmevognen
Hvor mye gir dere for brukte vogner?Kjøpte en godt brukt bugaboo Buffalo til han lille her og den har fungert veldig godt , men nå vurderer jeg å kjøpe Bugaboo Donkey duo vogn .. kommer til å kjøpe brukt , er så veldig dyre nye