Vårt ønske om en liten en

Cd 6 idag. Dagene går seint. Men etter mye sykdom og styr er jeg sakte men sikkert på vei tilbake i jobb. Deilig det og. I tillegg har jeg startet 2014 med mål om å styrke kroppen og helsa slik at jeg er bedre rystet til å tåle en evnt. graviditet. Så her er vi en gjeng som har satt oss mål om å gå et vist antall fjellturer i løpet av året. I tillegg har jeg som mål å gå minst 40 min tur i skogen hver dag med hundene (om det regner eller snør eller er fint vær). I tillegg blir det endel øvelser og sykling når været er ok. Så håper kroppen får det bedre av det. Jeg gjør det for å styrke kroppen, ikke for å slanke meg eller noe sånn (er normalvektig). Utrolig deilig å kjenne at det hjelper på både humør og helsa ellers:-)

CD 7 og nærmer seg at monitoren begynner å spørre etter tester (pleier spørre på dag 9). Men hva skjer med at venninner og bekjente annonserer graviditeter for tiden da. På to dager har jeg blitt fortalt at to venninner venter baby i tillegg til en bekjent. I tillegg fikk forloveren til mannen min baby nå i denne mnd. Jeg og vil ha baby.. *gråteenlitenskvett*

CD 7 og nærmer seg at monitoren begynner å spørre etter tester (pleier spørre på dag 9). Men hva skjer med at venninner og bekjente annonserer graviditeter for tiden da. På to dager har jeg blitt fortalt at to venninner venter baby i tillegg til en bekjent. I tillegg fikk forloveren til mannen min baby nå i denne mnd. Jeg og vil ha baby.. *gråteenlitenskvett*
Så enig! Er så mange rundt meg som har offentligjort graviditet nå. To nære venninner skal ha i sommer. Jeg er så sjalu. Når de fortalte det gråt jeg hjemme samme kvelden, og fikk ikke sove på natten. Selfølgelig glad på deres vegne, men veldig trist for oss som prøver så iherdig!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så enig! Er så mange rundt meg som har offentligjort graviditet nå. To nære venninner skal ha i sommer. Jeg er så sjalu. Når de fortalte det gråt jeg hjemme samme kvelden, og fikk ikke sove på natten. Selfølgelig glad på deres vegne, men veldig trist for oss som prøver så iherdig!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Kjenner jeg er ganske sjalu jeg og, og frustrert over at det tar tid hos oss. Hun ene venninnen min fortalte og at de skulle ha tvillinger. Åh jeg og vil ha. Håper virkelig at det klaffer for oss nå snart.

Kjenner jeg er ganske sjalu jeg og, og frustrert over at det tar tid hos oss. Hun ene venninnen min fortalte og at de skulle ha tvillinger. Åh jeg og vil ha. Håper virkelig at det klaffer for oss nå snart.
Det SKAL klaffe for oss snart <3

Cd 11 og negative el tester og lav på monitoren.
Babyønsket er ikke mindre etter denne helgen. Passet en liten gutt på 1 år en halv time i helgen. Han var så tillitsfull og jeg koste meg sånn. Å mannen ble helt rørt av å se oss sammen, så nå er jeg mer babysyk enn jeg noen gang har vært. Mannen reiser på torsdag så spent på når (og om) el kommer.

Da hadde vi kjøpt inn sink og selen til mannen:-) Er det noe kanskje jeg og burde ta? Jeg tar triobe (legen sier jeg får nok folat der), multivitaminer og omega 3.
Skal til legen imorgen for å sjekke B 12 nivået (har hatt litt lavt, men ikke under grenseverdien), så da får jeg høre hva hun sier i forhold til prøvingen og. Kanskje ta litt blodprøver osv.
Så håper jeg det nærmer seg el. Den kan godt komme på torsdag (cd 14). Da skal det vel holde siden mannen reiser natt til torsdag (hvis forholdene for overlevelse er ok hos meg da vel og merke).

Haha, så bra. Da får jeg drikke litt av det skvipet da;-)
Cd 12 idag og høy på monitoren. Frykter el er på cd 15 eller 16, og mannen reiser imorgen. Jaja. Er det meningen at november er vår mnd så tenker jeg svømmerne overlever;-) Det blir nok vår tur snart <3.

Steike så det murer og står på nede i eggstokkene på venstre side. Nesten litt sånn krampe i magen og periodevis. Ny opplevelse egentlig. Rart hvor annerledes el smertene kjennes ut når en prøver og analyserer alt som skjer med kroppen.

Cd 13 og høy på monitoren. El testene er ikke positive enda, så da blir det vel el i helgen da. Hrmf. Jaja, får få fokuset over på noe annet.Men gleder meg til mannen kommer igjen natt til mandag. Liker dårlig at han er borte:P

Cd 14 og fremdeles bare høy på monitoren. Mannen er reist og kommer ikke tilbake før natt til mandag. Så hvis el kommer mens han er borte så er håpet ute for denne pp. Menmen.
Gleder meg bare til han kommer hjem igjen jeg. Liker absolutt ikke å være alene.

Cd 15 og høy på monitoren idag og. Nå håper jeg egentlig at monitoren driter i å si max imorgen for da skjer vel el på søndag og tviler på at svømmerne overlever så lenge. El kan komme mandag eller tirsdag:) (onsdag reiser jeg bort med jobben). Jaja, nå er det ihvertfall helg og jeg er sliten etter jobb. Godt med helg men savner helg sammen med mannen <3. Fikk en sånn fin en melding fra han idag. Han er bare så god...

Cd 16 og fremdeles høy på monitoren. Så da kan de se ut til at syklusen er 34 dager denne mnd og kanskje. Mannen kommer hjem sent - sent imårra. Så hvis el er mellom cd 18 og 20 så blir jeg glad (jeg reiser bort cd 21 og 22). Passer forsåvidt greit denne mnd at det er forsinkelser og lang syklus siden mannen er borte, men kjedelig med så lange sykluser sånn ellers.
Nei det er vel opp og hopp nå snart. Surt vær idag så lurte på om jeg skulle finne meg et strikkeprosjekt. Har skikkelig lyst å strikke babyklær eller babyteppe, MEN tror jeg bør vente litt;)

CD 17 og max på monitoren idag. Mannen kommer hjem seint ikveld/natt. Er det da mulig å rekke el hvis det blir sengekos imorgen tidlig tro? Håper så inderlig det. Nærmer seg jo at vi har prøvd et helt år, så hadde vært så fint om det snart klaffet. Men vi kan vel ikke gjøre annet enn å prøve, så antar jeg det skjer når det er vår tur:-)

Så typisk at han er borte akkurat rett før! Håper dere rekker det :)

Hurra, mannen kom hjem tidligere enn antatt. Så da blir det å legge inn aksjer nå snart og håpe at det skjedde tidsnok. Syns det er vår tur nå:)

Hurra! Kos dere ;)

Back
Topp