Vårt ønske om en liten en

Stikkord for idag: magesmerter, varmeflaske, paracet. Hadde håpet jeg slapp dette denne mnd men neida. Tanta kom jammen meg på besøk denne gangen og, bare to dager på overtid. Mistenker jeg har hatt en kjemisk. Rosa strek på lørdag og søndag, fremdeles rosa strek igår med svakere. Så urettferdig det skal være. Vi er nå igang med pp 12 og jeg kjenner meg motløs. Hvorfor klaffer det for noen når de går på p-piller mens vi skal slite skikkelig for å få det til?
Føler at denne dagboken har inneholdt litt for mye negativitet. Men vanskelig å bare være positiv når en prøver mnd etter mnd. Jeg vet jeg har el da jeg bruker både cbfm, el-tester og temper. Måtte pp 12 være vår mnd...

:-( Det var skikkelig dumt. Det er din dagbok, og du må få lov å klage over det du føler for :-) Ikke tenk på oss som leser i den. Man må jo få utløp for de følelsene man normalt sett ikke sier til alle andre en eller annen plass. Og dette er en fin plass å få det ut. Ønsker at neste pp er deres, og at dere får det dere har lengtet etter så lenge. :-)

:-( Det var skikkelig dumt. Det er din dagbok, og du må få lov å klage over det du føler for :) Ikke tenk på oss som leser i den. Man må jo få utløp for de følelsene man normalt sett ikke sier til alle andre en eller annen plass. Og dette er en fin plass å få det ut. Ønsker at neste pp er deres, og at dere får det dere har lengtet etter så lenge. :)
Veldig dumt ja, men sånn er det nå:) Veldig godt å ha en slik plass, åsså hjelper det jo veldig med positivitet og oppmuntrende ord fra dere andre flotte prøvere:)

• Liker
Reactions: AFA
Her er blødningene helt syke denne gangen. Flere år siden jeg blødde de mengdene og med de smertene. I tillegg har det komt mye mer klumper denne gangen. Kanskje det tyder på kjemisk da. Gleder meg allerede til jeg er ferdig...

Cd 2 og jeg er fremdeles ved greit mot;) Forrige gang tanta kom gikk jeg jo skikkelig ned i kjelleren. Men mannen er bortreist for tiden, så spørs hvordan humøret er til kvelden når jeg og hundene sitter å depper:p
Heldigvis kommer mannen hjem imorgen. Å da har vi offisielt vært 5 år sammen (haha- vi var sammen i smug i 4 mnd først sånn uten egentlig å snakke om at vi var sammen som kjærester).
Så vi begynner å bli veldig klare for barn nå:)

Cd 4 og ting har ramlet i hodet på meg så nå er det mye stress altså. Klarer ikke roe meg og tenker masse negative tanker om hvorfor det ikke klaffer osv. Er så lei.
Så er formen sånn ellers ganske dass og. Sliten og rar i hele kroppen.

Cd 4 og ting har ramlet i hodet på meg så nå er det mye stress altså. Klarer ikke roe meg og tenker masse negative tanker om hvorfor det ikke klaffer osv. Er så lei.
Så er formen sånn ellers ganske dass og. Sliten og rar i hele kroppen.
Har sånne tanker innimellom jeg og men få de bort!!! Ikke ha sånne tanker rundt EL :) Positive tanker :D Så kan vi heller falle litt sammen igjen hvis testen er hvit denne pp og..

Taster på appen :)

Har sånne tanker innimellom jeg og men få de bort!!! Ikke ha sånne tanker rundt EL :) Positive tanker :D Så kan vi heller falle litt sammen igjen hvis testen er hvit denne pp og..

Får prøve så godt jeg kan å få de bort. Men til tider vanskelig. Sliter litt med helsa ellers, så tenker mye på om det kan være litt av grunnen til at det ikke klaffer. Å da graver jeg jo bare min egen grav...
Har ikke vært så god i det siste.
Når jeg da fikk streker på g- testene i tre dager så ble jeg så forventningsfull og glad. Men så ble testen bare svakere å så kom tanta. Å da ble ikke formen noe bedre. Å jeg tenker meg vel enda dårligere..
Jaja. Godt vi er flere som står sammen:-)

Cd 5 og tanta er i ferd med å takke for seg. Endelig. Kjenner jeg har ikke veldig bra trua på denne pp (snakk om å være negativ altså). Men kjenner allerede nå at stressnivået er LITT for høyt.. Å det blir nok ikke bedre i forhold til jobb osv... jaja. Spira sitter vel når den skal?!

Cd 6 og jeg har hatt en fantastisk flott dag sammen men mannen og hundene. Fjelltur og middag på bål:)
Elsker helgene, og misliker egentlig ukene ellers.

Cd 8 og imorgen begynner monitoren å spørre etter tester igjen. Håper virkelig dette blir mnd vår. Men dessverrw har jeg ikke veldig troa. Helsa setter vel en stopper for det hele denne mnd kanskje. Huff, tiden vil vise:)

Cd 11 og lav på monitoren. El testene er ganske sterke, men det har de vært hver pp noen dager før el. Håper på el på cd 14/15, men antar el på cd 17/18. Måtte tiden fly avsted.
Idag er det hodeverk. Antar det er pga vær forandringer, men ikke godt å vite... versegod el du er hjertelig velkommen snarest mulig;)
Mannen er klar og jeg er; )

Cd 15 og fremdeles lav på monitoren. Håper ikke el er så forsinket at det kommer rundt 20 igjen. Da bli syklusen sååå lang. Men får ta det som det kommer:) Er tom for el tester og, så denne mnd blir det bare monitoren og temping. Kanskje like så greit:)

Cd 16 og høy på monitoren:)
Spent på om jeg får max imorgen slik jeg har fått de to siste pp på dag 17. Men det vil morgendagen vise:)
Har ihvertfall lagt inn aksjer ikveld. Hihi...
Allerede sovetid her, trengs litt lading før jobbmøter og styr imorgen.

Cd 18 og endelig MAX på monitoren. Det vil si nok en laaang pp. Hadde ikke vært feil med el på dag 14 eller 15 istede.
Ble en runde før mannen kjørte på jobb nå siden det ikke ble noe igårkveld.
Så håper virkelig at pp 12 er vår mnd:)

Steike hvor vondt det kan være med el smerter. Har vært vondt på begge sider, men mest på høyre side. La jo inn aksjer idag tidlig. Men bør vi og legge inn ikveld? Eller holder det med imorgen formiddag? Vil jo ikke gå glipp av heller. Og det er jo ikke sikkert at svømmerne hans vil overleve lenge hos meg. Alt en tenker på altså.

Steike hvor vondt det kan være med el smerter. Har vært vondt på begge sider, men mest på høyre side. La jo inn aksjer idag tidlig. Men bør vi og legge inn ikveld? Eller holder det med imorgen formiddag? Vil jo ikke gå glipp av heller. Og det er jo ikke sikkert at svømmerne hans vil overleve lenge hos meg. Alt en tenker på altså.
Vil tro det heller med en gang i døgnet :) De bruker 24 timer på å fornye seg så kan hende det blir litt løskrutt :p

2 dag med max på monitoren, og mannen var gledelig med på en runde idag og etter frokost:)
Får vel se om vi ikke får til å legge inn aksjer i morgen og siden det er søndag:)

Har vært skikkelig svimmel og vond i hodet både igår og idag. Er det vanlig ved el egentlig?

Nå venter husarbeid:/

Back
Topp