Vårt ønske om en liten en

2 dpo og jeg ligger som et slakt etter å ja vært på jobb. Nydelig vårvær for tiden. Så imorgen håper jeg at det blir fjelltur i nydelig vær:)

Fiiine fine vårværet idag, perfekt for fridag fra jobb og fjelltur med de to firbeinte og mat i sekken. Viktig å nyte dagene:)
Neste vår håper jeg at jeg kan nyte maaange nydelige vårdager hjemme i permisjon med en liten skatt. Da skal det forhåpentligvis bli mange turer både på meg og mine firbeinte venner:)
Forresten 3 dpo og FF har satt kryss på at el har vært. Fin stigning på tempen. Så nå blir det spennende dager. Til helga skal vi kanskje bort på tur. Hadde ikke vært feil det. Ihvertfall ikke når en ser hvor nydelig fint vær der er meldt:)

4 dpo og lite som skjer. Er vel for tidlig at det skal skje noe uansett. Dessuten har jeg egentlig ikke veldig troen denne pp. Håper jo seff, men tørr kanskje ikke helt tro heller. Men ønsker så VELDIG...
Prøver å ikke tenke så altfor mye på det, men akkurat DET er vanskelig altså;)

5 dpo og jeg har hodeverk fra en annen planet (på 3 dagen), trykket i hodet er forferdelig. Øynene renner, nesa er tett, eller dvs at alle kanaler i hodet er tett. Pollen allergien har tydeligvis inntatt kroppen tidlig iår. I fjord merka jeg det knapt, men i år er det helt fælt. Det begynte for tre dager siden. Skikkelig ille...
Så tviler på kroppen er mottakelige for en spire når ting er som det er. Uff altså. Skal det bli en sånn heftig ille vår igjen. Jaja, håper det går seg til.

6 dpo og fremdeles hodeverk fra en annen verden. Reiser bort i helgen og kommer hjem seint søndag. Da er jeg 8 dpo, noe som vil si 9 dpo på mandag og klar for å teste;)

Å så litt frustrasjon over at folk som har prøvd i 1 pp og det ikke klaffer for klager seg grønn over at det ikke klaffer når de hadde sex til rett tid. Bahh. Ikke gidd å gjør det, spes når det er mange som bruker mange mnd før det klaffer. Vi VET vi har truffet el og hatt sex til riktig tid de siste 8 pp (brukte monitoren siden september). Mnd før det tror jeg vi traff (husker ikke alle pp, men brukte el tester ihvertfall 3 mnd før vi kjøpte monitoren).
Kjenner jeg blir lei meg, og tenker mer på om det er noe galt med oss siden det drøyer når jeg leser eller hører om folk som klager sin nød for at det ikke klaffer. Har bl.a. en venninne som har gjort det, seff er jeg glad i henne, men jeg blir veldig lei meg også....

Bare litt frustrasjon sånn altfor tidlig på morgenen...

7 dpo og kan ikke si at jeg har noe særlig med symptomer. Ømme pupper, men ser ikke på det som et symptom da jeg har hatt det de siste 3-4 pp. Hodeverken er fremdeles tilstede, men det har jeg så mye av ellers.
Er hos svigers i helga så godt dagene flyr uten for mye trang til å teste:) så blir det vel test på mandag hvis ikke tanta har kommet. Tempen sank nemlig på 2 dagen idag, så lurer litt på hva kroppen egentlig holder på med!!!

Fantastisk med helg altså. 2 timers fjelltur med mannen og hundene, lunsj grillet på bål og nå litt avslapping. Prøver å la vær å tenke på prøving osv. Men det er jo lettere sagt enn gjort. Svigermor har snakket om mange gravide osv og skikkelig hintet. Kjenner jeg blir lei meg, og hun skulle bare vist. Hadde det klaffet første pp vår så hadde hun nesten hatt et barnebarn på 3 mnd. Men nå var tydeligvis ikke det planen, så sitter vi her da etter 1 år som prøvere og håper fremdeles. Kjenner jeg mister litt troen på at det kommer til å skje. Å etter forrige pp der jeg fikk strek på testene i 3 dager så kjenner jeg at jeg må ha positiv digital test før jeg kommer til å tro på at det er vår tur.
Å nå begynner de murringene som alltid kommer noen dager før tanta kommer. ikke veldig optimist for denne perioden nei. Men håper selvfølgelig da:)
Det blir vel vår tur engang og:)

8 dpo og tempen steg helt til 37 grader i dag:eek:. Hvorfor så mye opp og ned. Lite symptomer nå og, men håper såååå inderlig at jeg får positiv test om noen dager. Det hadde vært sååå fantastisk=)

Feeeestediiiiiipp O:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

9 dpo og som forventet blenda test. Vet jo det er tidlig, men merker jeg mister håpet tidligere og tidligere for hver pp.
Hvem hadde trodd at det skulle være så slitsomt og være prøver... Mannen og jeg ønsker så inderlig å bli foreldre. Og alt ligger til rette for det nå. Hus, biler, jobb, hunder. Merker flere og flere begynner å mistenke ting og får mer spørsmål og hinting. Utrolig slitsomt, folk skulle bare vist altså. Svigermor hintet med graviditet sååå utrolig mange ganger i helgen. Følte bare hun snakket om graviditet osv... Bah...

Da har intense mensmurringer meldt sin ankomst, og puppene er ekstremt ømme fremdeles. I tillegg har jeg vært utrolig trøtt helt siden torsdag. Når kl er halv 9 - 9 på kvelden har jeg vært klar for senga. Å idag var jeg utrolig andpusten da jeg gikk tur med hundene i skogen. Men det er vel bare innbilning. Jeg får velge å tro det så blir jeg kanskje ikke så skuffet?!
Men innerst inne håper jeg jo at det er en grunn til både ømme pupper, trøtthet og mensmurringer. Tenk så fantastisk det hadde vært.

Idag grillet vi ute for første gang i år. Knall koslig:) Håper det blir mye av det fremover:)

Krysser fingrene for at testen blir positiv snart! 9 DPO er jo enda tidlig og det betyr ingenting at testen er negativ nå :) Håper sånn at spiren sitter hos deg nå, det fortjener du! :)

Krysser fingrene for at testen blir positiv snart! 9 DPO er jo enda tidlig og det betyr ingenting at testen er negativ nå :) Håper sånn at spiren sitter hos deg nå, det fortjener du! :)
Ja er jo tidlig, men er så utolmodig;) hihi, sku ønske at vi kunne vite om det har klaffet rett etter el.
Håper veldig på strek i løpet av uken...

Ja er jo tidlig, men er så utolmodig;) hihi, sku ønske at vi kunne vite om det har klaffet rett etter el.
Håper veldig på strek i løpet av uken...

Ja det beste hadde kanskje vært en hcg-måler som fungerer som et blodsukkerapparat slik at man hele tiden kan følge med.. Men tror kanskje det hadde resultert i mange oppstukne fingre :P

10 dpo og puppene er ikke så ømme lenger så da klargjør vel kroppen seg for tr da. Ikm er fredag, så er jo tidlig ennå da:) Håper inderlig at det klaffer nå. Ønsker oss en liten juleskatt!

Da kan jeg jo oppdatere med litt symptomer (bare måtte, selv om jeg hadde bestemt meg for å overse alle symptomer).
Puppene er fremdeles ømme, jeg er ekstremt trøtt, sur og gretten, stikking i livmoren, periodevis menssmerter og følelsen av at tanta kommer, hodepine.
Men testen er blenda og alle disse symptomene kan vel være tegn på at tanta kommer til normal tid. Skikkelig frustrerende altså.

11 dpo og fremdeles blenda test. Ser ut som håpet snart er ute for å få 2014 baby. Så hvis det ikke klaffer denne pp så håper jeg inderlig at vi får det til slik at det blir 2015 baby ihvertfall. Hvis tanta kommer på fredag (eller i løpet av helga), så blir det å ringe gynekolog sporen straks på mandag og få satt opp ny time.

Back
Topp