Vårt ønske om en liten en

Cd 3 idag og jeg er ved greit mot får en si. Har bestilt time hos gyn jeg var hos i januar. Fikk ikke time før om en mnd. Så jammen tar ting tid. Vurderer å sjekke mannen privat. Koster 1100 kr da, men greit å vite om det er noe å gjøre hos han eller om det er meg som er problemet.

Idag er det skikkelig hodeverk. Fikk et kraftig slag mot hodet igår da jeg måtte hjelpe til med å holde fast en søye. Så det er skikkelig ubehagelig...

Henvisning til sjekk av mannen ordnet fastlegen vår i sin tid.

fra app

Cd ett eller annet (cd 5 fant jeg ut når jeg så på forrige innlegg), og jeg er lei. Har egentlig mest lyst til å drite i prøvingen og bare gi opp. Men samtidig så håper jeg sånn. Så klarer liksom ikke å ikke følge med heller. Men er jo uansett lenge til el (pleier ikke ha el før cd 17-19 engang). Men vurderer en pp uten å teste etter el og bruke monitoren osv. Å heller bare leve livet sammen med min fine mann. Temping kan jo være greit da. :)

Vi hadde samme fastlege, og jeg fikk henvisning til gyn og mannen til test, det var da vi kom dit etter drøyt et år. Vet ikke om alle fastleger gjør det, men vår gjorde

fra app

Vi hadde samme fastlege, og jeg fikk henvisning til gyn og mannen til test, det var da vi kom dit etter drøyt et år. Vet ikke om alle fastleger gjør det, men vår gjorde

fra app
Hm. Ja får se hva vi gjør da...
Kjenner jeg er litt lei, så er ikke veldig motivert for utredning og venting og mer utredning og enda mer venting....

Cd 7, og jeg har vært hos legen idag. Så da er det sendt henvisning til utredning. Legen antok jeg fikk time fra alt mellom 1 - 4 mnd fra de får henvisningen. Så her får en bare belage seg på venting. Men jeg håper inderlig at spireliten sitter før det altså. HÅPER den sitter allerede denne pp jeg. For da blir det januar beibis...

Krysser fingrene for at du ikke trenger den utredningstimen.

Men det er greit at henvisning er sendt, så får du timen om det skulle gå den veien.

Krysser fingrene for at du ikke trenger den utredningstimen.

Men det er greit at henvisning er sendt, så får du timen om det skulle gå den veien.
Veldig greit at den er sendt ja. Så får en bare ta det som det kommer. Kan ikke trylle heller så;)

CD 8 å jeg er ved godt mot igjen. Enn så lenge;) Har glemt montitoren hjemme da. Så spørs om jeg ødelegger denne pp siden jeg ikke får begynt å teste før cd 11 (skal starte cd 9). Men får ta det som det kommer. Å hvis den ikke takler at jeg glemte den så får den bare ha det så godt. Så får vi ha en "pausemnd" da hvis den mener det.
Sløv dag med regn idag.

CD 8 å jeg er ved godt mot igjen. Enn så lenge;) Har glemt montitoren hjemme da. Så spørs om jeg ødelegger denne pp siden jeg ikke får begynt å teste før cd 11 (skal starte cd 9). Men får ta det som det kommer. Å hvis den ikke takler at jeg glemte den så får den bare ha det så godt. Så får vi ha en "pausemnd" da hvis den mener det.
Sløv dag med regn idag.
Det er godt du har fåttt motivasjon igjen. Synes nå må det bli din tur og du må få din lille skatt. Kanskje en pause mnd hvor du ikke tester er det som skal til.

Håper og du slipper alt det mas og stress med utredning, men samtidig viss man ikke får det til så er det godt å få hjelp tenker jeg. Realiteten er at kanskje vi og må ha utredning snart. Vi har nå ikke prøvd like lenge som dere, men er rett bak dere

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er godt du har fåttt motivasjon igjen. Synes nå må det bli din tur og du må få din lille skatt. Kanskje en pause mnd hvor du ikke tester er det som skal til.

Håper og du slipper alt det mas og stress med utredning, men samtidig viss man ikke får det til så er det godt å få hjelp tenker jeg. Realiteten er at kanskje vi og må ha utredning snart. Vi har nå ikke prøvd like lenge som dere, men er rett bak dere

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja det var på høy tid. Men keg har flyttet fokuset litt bort fra å bare tenke på når neste el og neste ikm er. Skravler heller om alt annet.
Håper uansett snart det blir både vår og deres tur til å få en liten skatt.

Cd 13 å jeg håper at el nærmer seg. Har hatt høy på monitoren i to dager, så spent på om jeg må vente til cd 17-18 denne pp og for el.
Er tilbake etter tur til svigers. Ble en mer slitsomt påske enn vanlig pga dødsfallet. Men slik er det. Blir godt med noen dager fri nå...

Cd 14 og MAX på monitoren. Fikk mannen med til sengs nå på morgenkvisten. Så nå ligger jeg og slapper av før jeg må stå opp. Får besøk nå på formiddagen, så må rydde litt.
Herlig med noen avslappende dager etter alt stresset i starten av påsken...

CD 15 og fremdeles max på monitoren. Ble aksjer igår på morgenen og nå nettopp, så håper det er det som skal til for at det klaffer denne pp.
Nydelig vær ute idag, så blir snart kaffe på terrassen tror jeg.
Så blir det vel tur i skogen med hundene senere og:)

CD 16 og mulig el var idag, ihvertfall ut ifra smertene. Har fått lagt inn aksjer de 3 siste dagene, så håper det holder. Idag har det skjedd utrolig mye. Både frokost ute, lemming hos 8 sauer (skikkelig travelt en periode med tre trillingpar samtidig), grilling hos foreldrene mine og tilslutt fjelltur med hundene. Nå er det snart kvelden her. Blir spennende når FF setter kryss. Troe nok el var idag.

CD 16 og mulig el var idag, ihvertfall ut ifra smertene. Har fått lagt inn aksjer de 3 siste dagene, så håper det holder. Idag har det skjedd utrolig mye. Både frokost ute, lemming hos 8 sauer (skikkelig travelt en periode med tre trillingpar samtidig), grilling hos foreldrene mine og tilslutt fjelltur med hundene. Nå er det snart kvelden her. Blir spennende når FF setter kryss. Troe nok el var idag.
Hørtes hektisk ut! Bor dere på gård eller hjelper du bare til under lammingen? Må være veldig spennende å være med på, selv om det er mye jobb og våkenetter :)
Krysser fingrene for at du straks er i dpo!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hørtes hektisk ut! Bor dere på gård eller hjelper du bare til under lammingen? Må være veldig spennende å være med på, selv om det er mye jobb og våkenetter :)
Krysser fingrene for at du straks er i dpo!

Bor ikke på gård nei. Men er nærmeste nabo. Å jeg har alltid likt sauer, så jeg stepper mye inn i den travle tiden med lemming.
Håper jeg er dpo snart ja. Måtte slette tempen min i forgårs pga få timer med sammenhengende søvn..

Bor ikke på gård nei. Men er nærmeste nabo. Å jeg har alltid likt sauer, så jeg stepper mye inn i den travle tiden med lemming.
Håper jeg er dpo snart ja. Måtte slette tempen min i forgårs pga få timer med sammenhengende søvn..
Det er jo kjempefint, kan tenke meg bonden er glad for et par ekstra hender :) Synes sauer er noen allrighte dyr, jeg. Undervurdert! ;)

Back
Topp