Mannen reiser bort fra TIDLIG torsdag til søndag kveld, så finingen kom hjem med knallflotte roser til meg idag. Han er bare så god... Og vet hva jeg trenger nå i dpo dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, skal ikke gi opp håpet. Men det minker på tålmodigheten... tok meg en sykkeltur for å tenke på noe annet. Første gang på to år (fikk nok etter at jeg deltok på et sykkelritt). Men nå var det gøy, så ble nesten 2 mil Herlig å være litt sliten ogUff, synes synd på deg Men ikke gi opp håpet enda da.. tanta er ikke kommet og jeg fortsetter å heie på deg og spiren din
Neida, skal ikke gi opp håpet. Men det minker på tålmodigheten... tok meg en sykkeltur for å tenke på noe annet. Første gang på to år (fikk nok etter at jeg deltok på et sykkelritt). Men nå var det gøy, så ble nesten 2 mil Herlig å være litt sliten og
Hehe. Nei da er det ikke så lettSå flink du er! Her sner det så ingen sykkeltur i dag
Så kjekt å ha noen som heier på en nå ting går litt på tverke. Det gir ny motivasjonJeg heier også!
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi håpte jo det da. Men sånn gikk det ikke. Men vi er heldige som har hverandre og to fine hunder daNei Denne gangen skulle det jo gå.. Har dere vært til noe utredning?
Stooor klem fra meg <3
Vi håpte jo det da. Men sånn gikk det ikke. Men vi er heldige som har hverandre og to fine hunder da
Jeg har vært hos gyn samt tatt prøver, og mannen har tatt blodprøver. Men ringer gyn på mandag så da forvent jeg hjelp/utredning. Så får vi se hv som skjer...
Ja, får vel prøve å ikke stresse med det Men lettere sagt enn gjort. Håper uansett det klaffer snartDere er jo fremdeles innenfor normalen hva angår tidslengden på prøvingen, men er jo greit å vite om det er noe eller om alt er som det skal, så slipper man iallefall å tenke på det.. Dere har jo krav på utredning så håper dere får noen flinke til å hjelpe
Ja det er liksom litt nedtur. Men 2015 er et fint år det og. Så et vårbarn 2015 hadde vært koslig.Det er tungt å passere året.
Krysser fingrene for 2015
fra app
Tommelen opp for det. Januar eller februar hadde vært fint. Mars, april og mai og (eller en av de andre mnd). Bare det snart blir baby så...Vi sikter på det
fra app