Vårt ønske om en liten en

Mannen reiser bort fra TIDLIG torsdag til søndag kveld, så finingen kom hjem med knallflotte roser til meg idag. Han er bare så god... Og vet hva jeg trenger nå i dpo dagene;)

• Liker
Reactions: AFA
Idag er jeg SUR. Sur fordi mannen har reist bort, sur fordi hunden er dårlig i magen og ikke sier fra på natten og jeg må vaske nesten hele huset 2 dag på rad, sur fordi jeg må jobbe når været er så fint, sur fordi tempen sank, sur fordi testen var negativ idag og, sur fordi vi mest sannsynligvis går over i pp 13 iløpet av helga, sur fordi jeg har søtsug men ikke bør spise sukker... Slik kunne jeg ha fortsatt lenge idag...

Asj må vel snart skifte nick og. Var så sikker på at det skulle klaffe med baby iløpet av 2014 da vi begynte å prøve... SÅÅÅÅ urettferdig at det ikke har klaffet enda. Blir så lei meg når jeg tenker på det. Og siden jeg tenker på det mange ganger til dagen så er jeg jo LITT lei meg da:/

Uff, synes synd på deg :( Men ikke gi opp håpet enda da.. tanta er ikke kommet og jeg fortsetter å heie på deg og spiren din :)

Uff, synes synd på deg :( Men ikke gi opp håpet enda da.. tanta er ikke kommet og jeg fortsetter å heie på deg og spiren din :)
Neida, skal ikke gi opp håpet. Men det minker på tålmodigheten... tok meg en sykkeltur for å tenke på noe annet. Første gang på to år (fikk nok etter at jeg deltok på et sykkelritt). Men nå var det gøy, så ble nesten 2 mil:) Herlig å være litt sliten og:)

Neida, skal ikke gi opp håpet. Men det minker på tålmodigheten... tok meg en sykkeltur for å tenke på noe annet. Første gang på to år (fikk nok etter at jeg deltok på et sykkelritt). Men nå var det gøy, så ble nesten 2 mil:) Herlig å være litt sliten og:)

Så flink du er! :) Her sner det så ingen sykkeltur i dag :P

Trøtt ikveld. Snart ut på kveldstur med hundene. Så håper jeg at jeg våkner til temp som ikke synker, og at tanta holder seg borte. Men frykter at hun kommer som hun skal. Håper uansett at dagene frem til søndag går fort sånn at jeg får mannen hjem igjen snart. Liker meg ikke så godt alene...

Ifølge mine beregninger skulle tanta ha kommet idag. Men forrige pp kom jo tanta to dager for sent (men da hadde jeg og streker på testen).
Så da skal vel det skje denne pp og. Bah. Hvorfor så lange sykluser?
Hvis tanta uteblir fordi der er en spire så blir jeg overlykkelig..
Håper VELDIG...

Å der var håpet ute for 2014 baby. Tanta kom som et brak denne gangen og. Liker ikke å ha besøk av henne fordi hun gjør meg så deppa nå når vi prøver.
Håper hun pakker sakene sine fortest mulig slik at vi kan igang med pp 13.
Kjenner jeg er skikkelig lei meg idag. Nedturene blir jo nesten bare større og større. Rundt meg popper folk ut med beibiser som bare det. Igår fikk jeg vite om nok ei som er gravid.
Når er det mannen og min tur til å få drømmen oppfylt?

Nei :( Denne gangen skulle det jo gå.. Har dere vært til noe utredning?
Stooor klem fra meg <3

Nei :( Denne gangen skulle det jo gå.. Har dere vært til noe utredning?
Stooor klem fra meg <3
Vi håpte jo det da. Men sånn gikk det ikke. Men vi er heldige som har hverandre og to fine hunder da;)
Jeg har vært hos gyn samt tatt prøver, og mannen har tatt blodprøver. Men ringer gyn på mandag så da forvent jeg hjelp/utredning. Så får vi se hv som skjer...

Vi håpte jo det da. Men sånn gikk det ikke. Men vi er heldige som har hverandre og to fine hunder da;)
Jeg har vært hos gyn samt tatt prøver, og mannen har tatt blodprøver. Men ringer gyn på mandag så da forvent jeg hjelp/utredning. Så får vi se hv som skjer...

Dere er jo fremdeles innenfor normalen hva angår tidslengden på prøvingen, men er jo greit å vite om det er noe eller om alt er som det skal, så slipper man iallefall å tenke på det.. :) Dere har jo krav på utredning så håper dere får noen flinke til å hjelpe :)

Dere er jo fremdeles innenfor normalen hva angår tidslengden på prøvingen, men er jo greit å vite om det er noe eller om alt er som det skal, så slipper man iallefall å tenke på det.. :) Dere har jo krav på utredning så håper dere får noen flinke til å hjelpe :)
Ja, får vel prøve å ikke stresse med det;) Men lettere sagt enn gjort. Håper uansett det klaffer snart:)

Det er tungt å passere året.

Krysser fingrene for 2015

fra app

Vi sikter på det

fra app

Back
Topp