Vårt ønske om en liten en

Det er jo kjempefint, kan tenke meg bonden er glad for et par ekstra hender :) Synes sauer er noen allrighte dyr, jeg. Undervurdert! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja tror han er fornøyd med det, og jeg koser meg max. Så det er vinn-vinn situasjon. :)

3 eller 4 dpo idag. Vet ikke om jeg er enig med FF. Men får vel bare vente og se. Ingen symptomer å se, ikke engang ømme pupper denne pp. Så nesten som jeg mistenker at el ikke har vært. Men tempen er dpo temp og monitoren stod fast på sitt. Så da er jeg vel dpo da.
Trøtt er jeg da. Men det kan og ha med omstillingen fra ferie til jobb igjen, evnt at jeg gikk 5 timers fjelltur på søndag og var rimelig sliten etterpå...

4/5 dpo idag.
Var å skulle ta allergivaksine idag, men legen ba meg snakke med de som setter sprøytene om det kan ha innvirkning på eventuell graviditet.
Ho ble litt stressa ho som pleier sette vaksinen, siden det ikke er dagligdagse spm. Men vi fant ut at jeg har gått på full dose i 3-4 år nå, så da kunne jeg faktisk avslutte. Og siden det er litt usikkerhet ang om det kan forhindre graviditet osv så stoppet vi. Så det ble ikke vaksine idag og jeg er helt ferdig....
Kjenner i år at det er ekstremt med pollen, for jeg har ikke reagert så sterkt etter jeg begynte på vaksinen.
Før jeg begynte på vaksinen måtte jeg ta astmamedisiner og dobbel dose med allergimedisiner og kunne knapt være ute.så det er mye bedre heldigvis.
Så nå er jeg klar for en spire:)

5/6 dpo idag og det eneste jeg kjenner er veldig vond murring/stikking helt nederst på høgre siden (samme side som egger slapp denne gangen). Men har lite forhåpninger, og prøver å ikke tenke så altfor mye på det. Er komt så langt at jeg tror ikke det er mulighet for at min test noen gang kan bli positiv...

Heier på spira di :)

Taster på appen :)

7/8 dpo idag. Skal ikke teste. Håper jeg klarer å ikke teste imorgen og. Så antar jeg at jeg ryker på en test på 9/10 dpo hvis tempen osv er ok.
Få symptomer denne pp. Kjenner eneste at puppene er blitt ømme igjen.

Har besøk denne helgen av en liten gutt og foreldrene. Å venninna mi er gravid, så kjenner litt på den at jeg og vil...

Vente, vente, vente. Sier jeg til Molly, som er 8 dpo.

Og til deg

fra app

8/9 dpo. Ingen testetrang så langt (eller den er jo der, men er ikke aktivert helt ennå). Håper jeg klarer å motstå å teste i morgen og. Da har jeg lang dag på jobb så.
Herlig med dpo land uten massevis av rare symptomer. Kanskje det betyr at jeg klarer å roe litt ned.. Eller så er det det nydelige været som gjør at jeg ikke tenker så mye på det...

iiiikkk - jeg er et svakt menneske...
Jeg var så bestemt på at jeg ikke skulle teste før tidligst 10 dpo (imorgen), men testetøsa tok jammen meg overhånd hos meg...

Vedlegg

• 20140428_134731.jpg
    20140428_134731.jpg
    16 KB · Visninger: 38
ÆÆææ, er du gravid?? :D :D

Aner ikke. Alt for tidlig å teste jo. Ikm er ikke før lørdag 3 mai. Å har jo få symptomer. Eneste litt murringer i magen...
Jeg ble så gira på dine vegne nå :P Hihi :) Spent på de neste dagene! Det er mange som ikke får symptomer før over uke 5 og enda senere. Mamma sa at hadde hun ikke fått voksende mage og uteblitt mens hadde hun aldri trodd hun var gravid, ikke et eneste symptom på verken meg eller søster

Jeg ble så gira på dine vegne nå :p Hihi :) Spent på de neste dagene! Det er mange som ikke får symptomer før over uke 5 og enda senere. Mamma sa at hadde hun ikke fått voksende mage og uteblitt mens hadde hun aldri trodd hun var gravid, ikke et eneste symptom på verken meg eller søster
Rimelig spent nå altså ja. Håper det ikke er kjemisk igjen.
Så deilig det må være å slippe alle de rare og slitsomme symptomene altså. Håper jeg slipper billig unna hvis jeg nå er så heldig at det faktisk er en spire som driver å graver seg fast...

Jeg var så bestemt på at jeg ikke skulle teste før tidligst 10 dpo (imorgen), men testetøsa tok jammen meg overhånd hos meg...
Å så fine tester:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow, fantastisk! Noe er i alle fall på gang! Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast :D

Wow, fantastisk! Noe er i alle fall på gang! Krysser alt jeg har for at den klamrer seg fast :D

Ja håper virkelig det er noe på gang, det kan jo ikke være tull når strekene kom før tiden?!
Men er bare 9 dpo, så må ikke begynne å håpe for mye heller... (men litt kanskje;))

Ja håper virkelig det er noe på gang, det kan jo ikke være tull når strekene kom før tiden?!
Men er bare 9 dpo, så må ikke begynne å håpe for mye heller... (men litt kanskje;))
Nei, rosa strek før tiden er rosa strek før tiden. Også på ettermiddagsurin a gitt! Du tester vel på nytt i morgen tidlig? :)

Back
Topp