Håper du slipper unna den verste kvalmen Også håper jeg du gir lyd fra deg her inne også, så jeg kan følge med på deg ❤ Hva er antatt termin forresten?Hihi... Spent på hvordan mnd fremover blir ja=)
Ønsker et hjertebarn ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du slipper unna den verste kvalmen Også håper jeg du gir lyd fra deg her inne også, så jeg kan følge med på deg ❤ Hva er antatt termin forresten?Hihi... Spent på hvordan mnd fremover blir ja=)
Håper det ja=)Håper du slipper unna den verste kvalmen Også håper jeg du gir lyd fra deg her inne også, så jeg kan følge med på deg ❤ Hva er antatt termin forresten?
Ønsker et hjertebarn ❤
Tusen takk=)Gratulerer så mye
Takk=)Gratulerer!!!!!
fra app
Tusen takk. Håper du kommer etterGratulerer Så fantastisk!
Jeg tror kanskje jeg får det Hyyyl. Se dagboka mi. Nå krysser jeg alt <3Tusen takk. Håper du kommer etter
Nå begynner jeg å gråte altså... Fantastisk... Tenk så gøy vi skal få det på januar forumet..Jeg tror kanskje jeg får det Hyyyl. Se dagboka mi. Nå krysser jeg alt <3
Håper virkelig det Meg og deg på Januar. Perfekt!!!! Må bare vente noen dager til, før jeg tør å flytteNå begynner jeg å gråte altså... Fantastisk... Tenk så gøy vi skal få det på januar forumet..
JIPPI
Perfekt jaHåper virkelig det Meg og deg på Januar. Perfekt!!!! Må bare vente noen dager til, før jeg tør å flytte
Får håpe detDet blir nok kjekt på januar ja!!!
Dere altså, jeg er ikke klar der, enda i alle fall.
fra app
Ja det var detLitt fint på en vemodig måte.
Lykke til i svangerskapet, du flytter vel snart over på januar? Jeg håper på å kunne flytte etter!
fra app
Krysser fingrene for positiv test i løpet av helgen daJeg er 10 dpo, og håper å komme etter i løpet av helgen