Vårt ønske om en liten en

Hihi... Spent på hvordan mnd fremover blir ja=)
Håper du slipper unna den verste kvalmen :) Også håper jeg du gir lyd fra deg her inne også, så jeg kan følge med på deg ❤ Hva er antatt termin forresten?

Ønsker et hjertebarn ❤

Håper du slipper unna den verste kvalmen :) Også håper jeg du gir lyd fra deg her inne også, så jeg kan følge med på deg ❤ Hva er antatt termin forresten?

Ønsker et hjertebarn ❤
Håper det ja=)
Tror jeg må oppdatere dagboken innimellom ja.
Antatt termin er 13. januar=)

Gratulerer!!!!!

fra app

Gratulerer :D Så fantastisk!

Nå begynner jeg å gråte altså... Fantastisk... Tenk så gøy vi skal få det på januar forumet..
JIPPI:happy093
Håper virkelig det :D:D Meg og deg på Januar. Perfekt!!!! Må bare vente noen dager til, før jeg tør å flytte :)

Håper virkelig det :D:D Meg og deg på Januar. Perfekt!!!! Må bare vente noen dager til, før jeg tør å flytte :)
Perfekt ja:)
Jeg og måtte vente noen dager. Men var svak allerede dagen etter da testen var betydelig sterkere, så jeg svei jo av den digitale igår på ettermiddagsurin.
Å forresten så jo strekene på testen din enkelt..
HURRA....

Det blir nok kjekt på januar ja!!!

Dere altså, jeg er ikke klar der, enda i alle fall.
fra app

Det blir nok kjekt på januar ja!!!

Dere altså, jeg er ikke klar der, enda i alle fall.
fra app
Får håpe det;)
Å håper virkelig at du kommer etter om noen dager. Spent på tester fra deg når du kommer så langt. Sender ihvertfall masse babystøv og håper det hjelper;)

3+5 idag, så det er tidlig og jeg bare venter på å passere IKM uten at tanta kommer. Er fremdeles redd for at hun vil komme som normalt på lørdag. Men testene blir jo sterkere og sterkere. Så det er jo positiv.
Mannen og jeg snakka litt istad om at det er litt spesielt at spira satt den pp da bestemor hans døde. Lite viste vi at akkurat i de dagene et liv takket for seg så var et nytt i ferd med å bli til. Å hvis alt går greit og spira vokser seg stor og fin så blir jo termin i januar. Og da kan vi risikere at babyen blir født på samme dag som hun som døde hadde bursdag på. Bare noen dager på overtid det. Egentlig litt fint å tenke på det at et nytt liv ble til når et annet tok slutt:Heartred:Heartred:Heartred.

Litt fint på en vemodig måte.

Lykke til i svangerskapet, du flytter vel snart over på januar? Jeg håper på å kunne flytte etter!

fra app

Litt fint på en vemodig måte.

Lykke til i svangerskapet, du flytter vel snart over på januar? Jeg håper på å kunne flytte etter!

fra app
Ja det var det:)
Takker for det. Jeg har delvis flyttet over. Men lite liv der nå. Savner skravlingen på FS ihvertfall... Håper virkelig du kommer etter. Hvor mange dpo er du nå?

Jeg er 10 dpo, og håper å komme etter i løpet av helgen

Back
Topp