ÅÅÅ Er du gravid??? Gjett om jeg ble super glad nå!Gratulerer så mye. Endelig var det deres tur! Hvordan har det gått så langt? Mye plaget med symptomer? Har vært vekke fra BV ukevis, så dette var jo en fantastisk nyhet! Både du og molly!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra. Jaaaa, tusen takk Er bare 6 uker idag, så er jo veeeldig tidlig og bekymrer meg hele tiden for om det vil gå bra:/ÅÅÅ Er du gravid??? Gjett om jeg ble super glad nå!Gratulerer så mye. Endelig var det deres tur! Hvordan har det gått så langt? Mye plaget med symptomer? Har vært vekke fra BV ukevis, så dette var jo en fantastisk nyhet! Både du og molly!!!!
Hurra. Jaaaa, tusen takk Er bare 6 uker idag, så er jo veeeldig tidlig og bekymrer meg hele tiden for om det vil gå bra:/
Egentlig ikke slitt mye med symptomer, men værst er murringen og stikkingen i livmoren. Blir jo livredd hver gang d setter i gang og er ille. Men får prøve å snu tankegangen til at det må til siden livmoren skal vokse såpass Vi ble en hel gjeng "kjente" inne på januar, så der var veldig gøy
Men så koslig å høre fra deg altså. Hvordan står det til?
Ja helt fantastisk så gøy at så mange er der ja. Å så fantastisk at du og er gravid. Å ja, det SKAL gå bra med oss beggeDet er så fantastisk at det skulle være så mange kjente i januarforum! Gleder meg til å komme innom etterhvert. Jeg hadde vært glad for stikking i livmoren, det tyder jo på at ting skjer! Dette kommer til å gå helt fint med oss begge!
Lykkeeeee!!!!!
Ja helt fantastisk så gøy at så mange er der ja. Å så fantastisk at du og er gravid. Å ja, det SKAL gå bra med oss begge
Siden dette er første gang jeg er gravid så er alt nytt og usikkert merker jeg..
Akkurat fått på meg bunaden jeg nå. Sliten
Hvilken vognpose har dere kjøpt? Fortsatt god bedringHurra, da var vognposen vi bestilte og komt hjem. Godt med noen små oppmuntringer når alt annet IKKE er på topp.
Den var så fin som vi trodde. Hurra
Vi har kjøpt Easygrow onoHvilken vognpose har dere kjøpt? Fortsatt god bedring
Vinterprinsesse 15.januar ♥
Så kjekt at du stikker innom Dessverre har magen skapt seg litt, så har ikke sovet så mye som jeg skulle ønske. Men kan vel ikke klage når en ser en liten bedringHåper du har sovet godt og at smertene gir seg snart
Jeg leser her jevnt og trutt. Men svarer ikke like ofte.Så kjekt at du stikker innom Dessverre har magen skapt seg litt, så har ikke sovet så mye som jeg skulle ønske. Men kan vel ikke klage når en ser en liten bedring
Håper det står bra til med deg. Har ikke vært like aktiv de siste mnd, så har ikke fått oppdatert meg så mye:/
Er ikke alltid en føler for å svare.Jeg leser her jevnt og trutt. Men svarer ikke like ofte.
Det går nå sin gang med meg. Andre forsøk med pergo nå.
Masse god bedring, kjedelig når en skal være dårlig og samtidig måtte klare seg helt selv Håper du blir bedre snart!Ny uke og nye muligheter. Håper bare inderlig at magesmertene snart gir seg for jeg er utslitt. I tillegg stod mannen opp 04.45 idag for å reise avgårde på himavernsøvelse (han er med i innsatsstyrken) for en UKE !!!
Det er ikke noe stas når formen kjennes på bånn, jeg er deppa over å ha gått med smertene sååå lenge og at det ikke gir seg. Dette gjør at energien er på bånn i tillegg og jeg har TO stk (!!!) hunder med mye energi som helst vil være på tur eller trene HELE dagen. Å jeg orker knapt 10 min tur med de nå for tiden. Prøvde å få hjelp med hun ene (som er mest krevende), men broren til mannen fikk dessverre ikke lov til å ha hund i leiligheten. Så da sitter jeg her med 2 flatter som har energi til 1000 og en stk "mamma" som ikke eier energi og gruer seg helt sykt til denne uken uten mannen.
Merker jeg er helt avhengig av han nå i graviditeten, og ihvertfall når jeg har disse magesmertene som bekymrer meg sååå mye. Huff, vært mye klaging fra min side i det siste. Men slitsomt når det er slik.
Håper bare magesmertene forsvinner, at hundene er greie og at uken får fort. Jobber heller ikke denne uken pga smertene, og da er det lange dager å gå hjemme. Heldigvis skal jeg ha behandling imorgen samt jordmortime på torsdag, så da er der ihvertfall 2 ting som skjer.