Vårt ønske om en liten en

Håper jeg og. Formen var jo så bra. Å med to hunder i hus så er det greit å ha litt energi. Hvordan går det forresten med valpen deres (som vel begynner å bli stor nå)? Fått vært på valpeutstilling å sånn med henne eller?
Vi skal faktisk på dobbeltutstilling med hun yngste vår om 2 helger. Blir spennende å se når hun er blitt litt eldre. Er jo straks 16 mnd.
Kan være kjekt med energi når man har to stk som krever sitt ja.
Jo med henne går det bra, fått trent litt utstilling. Skal på to valpeshow neste helg, så er spent på hvordan det går :D hun har litt overbitt, men oppdretterne mener det kommer til å gå tilbake. Vet ikke hvor strenge de er på bittet til valper.

Blir spennende å høre hvordan det går med frøkna deres da :)

Kan være kjekt med energi når man har to stk som krever sitt ja.
Jo med henne går det bra, fått trent litt utstilling. Skal på to valpeshow neste helg, så er spent på hvordan det går :D hun har litt overbitt, men oppdretterne mener det kommer til å gå tilbake. Vet ikke hvor strenge de er på bittet til valper.

Blir spennende å høre hvordan det går med frøkna deres da :)
Så bra da. Du får oppdatere hvordan det går. Stilles hun i 6-9 mnd da? Godt mulig du får kommentar på bittet, men siden dette er noe som kan endre seg vet jeg ikke hvor strenge de er. Håper bare det er ok dommere som er grei med valpen slik at hun får en bra opplevelse. Vi var borti en dommer som løftet valpen etter halen, og valpen ble jo livredd. Men de fleste dommere er greie med valpene altså. Må snart få se et bilde av henne. Hun er jo sikkert blitt endel større :)

Så bra da. Du får oppdatere hvordan det går. Stilles hun i 6-9 mnd da? Godt mulig du får kommentar på bittet, men siden dette er noe som kan endre seg vet jeg ikke hvor strenge de er. Håper bare det er ok dommere som er grei med valpen slik at hun får en bra opplevelse. Vi var borti en dommer som løftet valpen etter halen, og valpen ble jo livredd. Men de fleste dommere er greie med valpene altså. Må snart få se et bilde av henne. Hun er jo sikkert blitt endel større :)
Skal oppdatere deg jeg vettu :) hun blir akkurat 6 mnd den helga så stiller henne i 6-9 ja. Håper det er greie dommere, så hun får en fin opplevelse.

ImageUploadedByBV Forum1410709751.230175.jpg
ImageUploadedByBV Forum1410709771.164024.jpg

Hun er så snill att :) men hun tester oss nå om dagen merker jeg
Så bra. Hehe. Ja de har noen perioder der de tester grenser og lukker ørene sine. Hun yngste min er der nå. Krever mye fra oss altså... Men pleier bli bra så lenge en ikke gir opp;)

Åh jeg er så sliiiiten om dagen. Magesmertene gir seg ikke og jeg bare depper og er sur. Stakkar snille mannen min som prøver å gjøre så godt han kan åsså har han verden sureste kone som gjør livet hans helt forferdelig. Eg orker snart ikke mer, smertene tar helt knekken på meg og på psyken min. Aner ikke hva jeg skal gjøre lenger. Ligger for det meste på sofaen eller i sengen og ikke orker noen ting... Har mistet helt troen på leger og helsepersonell. Er i den 5 uken med intense magesmerter nå... Hvorfor spør bare eg.... Blir helt tullete...

Ser frem til helg og det å ha mannen hjemme. Dagene går sent, å jeg gjør så å si ingenting. Var hos akupunktør igår, og han gav meg rett å slett opp. Han kunne ikke hjelpe meg å bli kvitt smertene han heller. Virker som jeg er et stort mysterie for tiden:/
Håper kiropraktoren kan hjelpe meg på mandag, men har mine tvil til det og.
Jordmor time i neste uke, så får vi snakke litt mer om der er noe som er oversett eller som evnt kan sjekkes opp...

Ukes oppdatering
- Termin:14. Januar 2015
- På vei: 24 uker
- Måned: 6. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: leeeenge
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: Jordmor 25. September
- Ultralyd: Har planer om å bestille 3D UL rundt uke 30 eller noe
- Kjønn: Gutt
- Utålmodig: Egentlig ikke, men samtidig begynner jeg å kjenne på at vi gleder oss sånn til å treffe han.
- Nye innkjøp: sengtøy, laken og en sparkedress
- Utstyr så langt: Bilsete (besafe), litt klær, lekegrind, voksipose, babyjogger city elite sportsvogn,
stokke newborn sete, Emmaljunga city cross air + bag, gasskluter og vaskekluter
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Nei
- Mage: Såvidt begynt å vokse litt. Men ikke mye til mage enda.
- Vektendring: 1,5 kg opp
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet: Kjenner spark hver dag nå. Mannen kjenner og på utsiden så det er stas.
- Tungt: Nei
- Kynnere :Ja av og til, spesielt hvis jeg stresser
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Har bestemt hvilket det blir. Må bare få ryddet ut og solgt senga som står der fra før av.
- Matkick: ingen matkick enda.
- Plager: Sliter med mye magesmerter (sykehusinnleggelse for noen helger siden), forstoppelse og sliten. Håper bare de skal gi seg snart, for det er veldig slitsomt å gå å ha det slik.
- Humør: Stortsett bra så lenge ikke magesmertene er for ille.
- Sykehusbagen: Har jeg ikke begynt å tenke på enda.
- Høygravid: lenge til enda
- Tanker om fødselen: Gruer meg litt, men det må jo bare gå;-)
- Medisiner: Ingen akkurat nå for tiden
- Tilskudd: Multivitaminer og magnesium
- Sykemeldt: Går på AAP, men har jobbet 40 % de 3-4 siste mnd. Å håper å klare å jobbe delvis helt frem til permisjon. Har jobbet 20 % i denne uka. Håper å klare å jobbe 30 % i uka som kommer. Viktig at jeg ikke presser kroppen for da blir jeg bare sykere.

Da var jeg igang med intensiv behandling hos kiropraktor for å se om det kan ha innvirkning på magesmertene. Magesmertene kom nemlig etter at jeg var hos kiro forrige gang da jeg hadde låsning. Mulig det er betennelse i noen muskler eller noe i den duren. Håper ihvertfall inderlig at det kan hjelpe:)
Er tilbake i 30 % jobb nå. Deilig å ha noe å gjøre. Går ikke så på veggene da:)

Ellers gleder jeg meg til å reise på hotellhelg på fredag. Mannen, meg og de to hundene. Skal bli fantastisk:) Kjenner vi trenger det etter travle mnd i det siste=)

Håper de magesmertene dine forsvinner!

Masse lykke til i helgen og kos dere masse ^^

Håper de magesmertene dine forsvinner!

Masse lykke til i helgen og kos dere masse ^^
Håper virkelig eg og. Kan vær hardt nok å bare være gravid og;)
gleder meg så sykt til helg. Syns tiden skal løpe avgårde;)
Spent på kordan frøkna gjør det. Litt stress at ho eldste har løpetid akkurat nå da. Men får berre vær obs på d;)

Da var det snart tid for JM kontroll. Har time kl 10, og er spent på SF målet og hva hun tenker videre i forhold til de dustete magesmertene.
Ellers må jeg få jobbet noen timer etter jeg har komt meg hjem fra kontrollen slik at jeg kan ta fri imorgen og bare slappe av og gjøre klart til Bergenstur (håper det blir noe av og at magen ikke ødelegger dette og for meg).

Da hadde jeg vært hos JM på kontroll. SF målet hadde økt nå heldigvis, så nå ligger jeg rett under den røde streken, og JM var fornøyd. Så skal tilbake om 4 uker igjen:)

Haha. Den følelsen når en skal ut å lufte hundene i regnet og ikke får igjen knappen i regnbuksa. Magen har vist vokst siden sist det regnet her...

Haha. Den følelsen når en skal ut å lufte hundene i regnet og ikke får igjen knappen i regnbuksa. Magen har vist vokst siden sist det regnet her...
Hihi kjenner til det!! Men godt at magen vokser som den skal :D

Back
Topp