Ukes oppdatering
- Termin:14. Januar 2015
- På vei: 27+1
- Måned: 7. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: leeeenge
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: Jordmor 22. Oktober
- Ultralyd: Skal på 3D UL i slutten av oktober.
- Kjønn: Gutt
- Utålmodig: Egentlig ikke, men samtidig begynner jeg å kjenne på at vi gleder oss sånn til å treffe han.
- Nye innkjøp: sammenleggbar badebalje
- Utstyr så langt: Bilsete (besafe), litt klær, lekegrind, voksipose, babyjogger city elite sportsvogn,
stokke newborn sete, Emmaljunga city cross air + bag, gasskluter og vaskekluter, sengtøy, laken og en sparkedress
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Nei
- Mage: Såvidt begynt å vokse litt. Men ikke mye til mage enda.
- Vektendring: 3 kg opp
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet: Kjenner spark hver dag nå. Mannen kjenner og på utsiden så det er stas.
- Tungt: Nei
- Kynnere :Ja av og til, spesielt hvis jeg stresser
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Har bestemt hvilket det blir. Må bare få ryddet ut og solgt senga som står der fra før av.
- Matkick: ingen matkick enda.
- Plager: Sliter fremdeles med mye magesmerter (sykehusinnleggelse for noen helger siden) og er sliten. Håper bare de skal gi seg snart, for det er veldig slitsomt å gå å ha det slik. Blir nok å dra inn på sykehuset for kontroll av magen snart, er i 9 uken med smerter nå, så JM syns det var på tide å sjekke opp i...
- Humør: Stortsett bra så lenge ikke magesmertene er for ille.
- Sykehusbagen: Har relativt god tid enda. Men har så smått begynt å tenke. Antar den blir pakket i starten av desember.
- Høygravid: lenge til enda
- Tanker om fødselen: Gruer meg litt, men det må jo bare gå;-)
- Medisiner: Ingen akkurat nå for tiden
- Tilskudd: Multivitaminer og magnesium
- Sykemeldt: Går på AAP, men har jobbet 40 % de 3-4 siste mnd. Å håper å klare å jobbe delvis helt frem til permisjon. Har jobbet 30 % i denne uka. Håper å klare å jobbe 20-30 % i uka som kommer. Viktig at jeg ikke presser kroppen for da blir jeg bare sykere.
- Termin:14. Januar 2015
- På vei: 27+1
- Måned: 7. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: leeeenge
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: Jordmor 22. Oktober
- Ultralyd: Skal på 3D UL i slutten av oktober.
- Kjønn: Gutt
- Utålmodig: Egentlig ikke, men samtidig begynner jeg å kjenne på at vi gleder oss sånn til å treffe han.
- Nye innkjøp: sammenleggbar badebalje
- Utstyr så langt: Bilsete (besafe), litt klær, lekegrind, voksipose, babyjogger city elite sportsvogn,
stokke newborn sete, Emmaljunga city cross air + bag, gasskluter og vaskekluter, sengtøy, laken og en sparkedress
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Nei
- Mage: Såvidt begynt å vokse litt. Men ikke mye til mage enda.
- Vektendring: 3 kg opp
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet: Kjenner spark hver dag nå. Mannen kjenner og på utsiden så det er stas.
- Tungt: Nei
- Kynnere :Ja av og til, spesielt hvis jeg stresser
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Har bestemt hvilket det blir. Må bare få ryddet ut og solgt senga som står der fra før av.
- Matkick: ingen matkick enda.
- Plager: Sliter fremdeles med mye magesmerter (sykehusinnleggelse for noen helger siden) og er sliten. Håper bare de skal gi seg snart, for det er veldig slitsomt å gå å ha det slik. Blir nok å dra inn på sykehuset for kontroll av magen snart, er i 9 uken med smerter nå, så JM syns det var på tide å sjekke opp i...
- Humør: Stortsett bra så lenge ikke magesmertene er for ille.
- Sykehusbagen: Har relativt god tid enda. Men har så smått begynt å tenke. Antar den blir pakket i starten av desember.
- Høygravid: lenge til enda
- Tanker om fødselen: Gruer meg litt, men det må jo bare gå;-)
- Medisiner: Ingen akkurat nå for tiden
- Tilskudd: Multivitaminer og magnesium
- Sykemeldt: Går på AAP, men har jobbet 40 % de 3-4 siste mnd. Å håper å klare å jobbe delvis helt frem til permisjon. Har jobbet 30 % i denne uka. Håper å klare å jobbe 20-30 % i uka som kommer. Viktig at jeg ikke presser kroppen for da blir jeg bare sykere.