Hihi kjenner til denHaha. Den følelsen når en skal ut å lufte hundene i regnet og ikke får igjen knappen i regnbuksa. Magen har vist vokst siden sist det regnet her...
Spent på oppdatering fra utstillingen jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi kjenner til denHaha. Den følelsen når en skal ut å lufte hundene i regnet og ikke får igjen knappen i regnbuksa. Magen har vist vokst siden sist det regnet her...
Excelent er bra blir spennende om 4-5 mnd! Eller kost deg i helga da? Magen bedre?Haha. Godt det ikke bare er jeg som har d slik
Lørdag fikk hun excelent og 3 beste juniortispe av 5 påmeldte. Og samme fikk ho idag. Hun er sent utviklet og trenger tid. Men det er bare bra da de ofte da holde formen/kondisjonen på kroppen bedre. Så vi klager ikke. Hun får nå 4-5 mnd til neste utstilling så da blir det spennende.
Ja det er jo bra, men hadde vært enda kjekkere med CK i tillegg altsåExcelent er bra blir spennende om 4-5 mnd! Eller kost deg i helga da? Magen bedre?
Æsj så kjedelig da :/ må disse smertene gi seg!Ja det er jo bra, men hadde vært enda kjekkere med CK i tillegg altså
Helga har ellers dessverre vært slitsom med mye smerte, så vi dro hjem tidlig igår. Så fikk ikke det store utbyttet av hotelloppholdet.
Ja d syns virkelig jeg og. Mannen trua med å kjøre meg på sykehuset senere når han kommer fra jobb. Så jeg får bare se hva han bestemmer seg for:/ Han sa han uansett kom til å ringe til sykehuset.Æsj så kjedelig da :/ må disse smertene gi seg!
Det holder jeg med han i. De må finne ut hva det er!Ja d syns virkelig jeg og. Mannen trua med å kjøre meg på sykehuset senere når han kommer fra jobb. Så jeg får bare se hva han bestemmer seg for:/ Han sa han uansett kom til å ringe til sykehuset.
Slitsomt at de ikke finner ut av det ja. Menmen. Håper bare ukene til beibis kommer går fort slik at jeg kan ta utredninger osv når han er fødtBra at bebisen deres har det bare bra! Dumt at legen ikke kunne finne ut hva som gjør at du får vondt :/
Teit av jm og de på apoteket å si du skal ta noe som du ikke tåler. Kanskje det blir bedre når du slutter å ta det.
God bedring
Ja er det. Er 27 uker på søndag, altså i uke 28 da (?). Trygg mammamedisin sa jeg kunne ta ibux frem til uke 28. Så får ta det engang eller to å se om d har effekt. Snakket med lege på føden, og de sa og at jeg kunne prøve det. Så får jeg ta diskusjon med legen i neste uke om jeg bør prøve de andre medisinene eller om jeg bør vente.... skal jammen meg ikke være lett å vite hva som er ok og ikke...Du er andre trimester, er du ikke? Da er Ibux innenfor, i samråd med lege. Første og tredje, er utenfor.