Håper du slipper unna den verste kvalmenHihi... Spent på hvordan mnd fremover blir ja=)
Ønsker et hjertebarn ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du slipper unna den verste kvalmenHihi... Spent på hvordan mnd fremover blir ja=)
Håper det ja=)Håper du slipper unna den verste kvalmenOgså håper jeg du gir lyd fra deg her inne også, så jeg kan følge med på deg ❤ Hva er antatt termin forresten?
Ønsker et hjertebarn ❤
Tusen takk=)Gratulerer så mye![]()
Takk=)Gratulerer!!!!!
fra app
Tusen takk. Håper du kommer etterGratulererSå fantastisk!
Jeg tror kanskje jeg får detTusen takk. Håper du kommer etter![]()
Nå begynner jeg å gråte altså... Fantastisk... Tenk så gøy vi skal få det på januar forumet..Jeg tror kanskje jeg får detHyyyl. Se dagboka mi. Nå krysser jeg alt <3

Håper virkelig detNå begynner jeg å gråte altså... Fantastisk... Tenk så gøy vi skal få det på januar forumet..
JIPPI![]()
Perfekt jaHåper virkelig detMeg og deg på Januar. Perfekt!!!! Må bare vente noen dager til, før jeg tør å flytte
![]()
Får håpe detDet blir nok kjekt på januar ja!!!
Dere altså, jeg er ikke klar der, enda i alle fall.
fra app

.Ja det var detLitt fint på en vemodig måte.
Lykke til i svangerskapet, du flytter vel snart over på januar? Jeg håper på å kunne flytte etter!
fra app
Krysser fingrene for positiv test i løpet av helgen daJeg er 10 dpo, og håper å komme etter i løpet av helgen