Vårt ønske om en liten en

1 dpo idag. Fikk lagt inn aksjer søndag og igår. Satser på vi får lagt inn noen siste aksjer ikveld og:-) Merker det er litt blandede følelser denne pp, siden mannen først kom hjem på kvelden den dagen jeg fikk positiv el test og max på monitoren. Hadde tempstigning idag da, så håper jo at el var igår og at vi rakk det;) Håper inderlig at november blir vår måned:-)
Blir spennende med symptomer osv fremover
Denne gangen hadde jeg ømme pupper rundt el og. Ny opplevelse. .

2 dpo idag. Ble ikke aksjer igår, overskuddet var der ikke. Så spørs om det holdt med aksjer på søndag og mandag. Jaja, får prøve å senke forhåpningene denne mnd (selv om det ikke er lett).

3 dpo idag. Har hatt en laaang dag på jobb (jobbmøter - 9 timers dag). Så ligger sl5m et slakt på hotellet. Hadde tenkt meg ut på tur, men får se hva det blir til...
Ekstremt hvor sliten en blir av å stå opp halv 6 når en er vant til å stå opp mellom 7 og 8. Jaja, greit med trening i forhold til lite søvn;)

5 dpo og dagene går sakte frem mot ikm. Ikke helt i form om dagen. Sliter med mage og stress. Så antar denne mnd og resulterer i tanta (så mye jeg har stressa)...

7 dpo idag. Reiser hjem idag etter noen herlige dager hos svigers. Stor fare for at jeg svir av en test imorgen. Men er redd for å bli skuffet igjen og. Redd for å gå like langt ned i kjelleren denne mnd og. Egentlig få symptomer så langt. Har hatt ømme pupper siden før el denne gangen, så det er jo ikke noe nytt. Håper snart at mannen og jeg får mulighet til å bli foreldre:-)

8 dpo idag å har svidd av pp første test. Å det rareste er atfor første gang så ser vi (ikke bare jeg) antydning til rosa strek. MEN jeg vet ikke om den kom etter fristen, for etter 3 min ble jeg lei av blenda test og gikk. Men da jeg kom tilbake etter 10-1% min så var det veldig rosa der jeg antar streken skal være. Å nå når testen er tørka ser jeg fremdeles antydning. Så dumme meg tok nok en test nå (men på utvanna urin), og da så jeg ingenting. Så er redd for at det ikke var noe. Men det skaper jo forhåpninger, og jeg er redd jeg går laaangt ned i kjelleren hvis det nå viser seg å bare være ingenting. Får drøye med å teste igjen til i morgen tror jeg...
Men merker jeg går noen spennende dager i møte. Å håper jeg slipper å bli skuffet.

8 dpo idag å har svidd av pp første test. Å det rareste er atfor første gang så ser vi (ikke bare jeg) antydning til rosa strek. MEN jeg vet ikke om den kom etter fristen, for etter 3 min ble jeg lei av blenda test og gikk. Men da jeg kom tilbake etter 10-1% min så var det veldig rosa der jeg antar streken skal være. Å nå når testen er tørka ser jeg fremdeles antydning. Så dumme meg tok nok en test nå (men på utvanna urin), og da så jeg ingenting. Så er redd for at det ikke var noe. Men det skaper jo forhåpninger, og jeg er redd jeg går laaangt ned i kjelleren hvis det nå viser seg å bare være ingenting. Får drøye med å teste igjen til i morgen tror jeg...
Men merker jeg går noen spennende dager i møte. Å håper jeg slipper å bli skuffet.
10-15 min sku det stå...

Her er testen jeg tok i morges. Vanskelig å se noe på bildet kanskje?
Men i og med at testen som ble tatt to timer etterpå var blenda så bør jeg kanskje ikke ha så store forhåpninger. Mannen var i hvert fall klar på det. Sånn at vi slipper å bli så skuffet...

Vedlegg

• 20140225_102149.jpg
    20140225_102149.jpg
    23,8 KB · Visninger: 33
Jaja. I dag var testen blenda igjen. Så hva som gav strek i går er det ingen som vet. Ser fremdeles streken godt på den testen som er tørket. Så enten var det noe galt med testen, eller så kan det ha vært en kjemisk?
Veldig deprimerende i hvert fall:( Syns liksom at siden dette er vår pp 11 så kunne det snart ha vært vår tur....

9 dpo og syns tiden går sakte. Vil enten få positiv test snarest eller så får den dumme tanta komme sånn at hun kan pelle seg vekk fortest mulig. Merker at testen igår gjør at dagene blir tyngre og lengre. Jeg ante et håp da. Menmen. Snart komle til middag her. Har laget sammen med min mor. Gøy å lære nye matretter:-)
Har og vært flink og vært på fjelltur med hundene. Men kroppen var sliten. Har litt småvondt i halsen og... Bah...

Veldig kjipt å få litt forhåpninger med en sånn tulletest :( Men det et fortsatt tidlig da! Krysser fingrene for deg :)

10 dpo og lite symptomer. Har hatt ømme pupper siden før el da, så det teller vel ikke. Men håper tiden frem mot ikm går fort, slik at vi får vite om vi går over i pp 12 og. 1 år er lenge å prøve når det er j tankene ca 99,99 % av tiden.

11 dpo og tempen synker. Så da ble det ikke vår måned nå heller. Får vel vente til tanta kommer på søndag før jeg blir helt deppa da. Men kan ikke si jeg gleder meg til å starte på pp 12. Ser ikke ut til at det blir 2014 baby på oss da. Hadde ikke trodd det skulle være såååå vanskelig altså.

Da hadde jeg bestilt Wild yam og bidronning gele. Så håper jeg at det ikke tar altfor lang tid før jeg får det (bestilte fra Iherb). Har jo ikke fått tanta ennå, men har sluttet å teste og bare venter. Tempen er på vei ned så hva annet kan en forvente.

12 dpo i dag, og tempen steg igjen. Så da drista jeg meg til å ta en test, men negativ. Mensmurringer og følelsen av at tanta kommer NÅR som helst. Så da er ho nok presis i morgen:P
Men i dag gjør det ingen ting for det er så nydelig vær ute. Skikkelig vårfølelse, og i skriver mars mnd. Perfekt=)
Tror nok det blir litt hagearbeid i tillegg til fjelltur med hundene. Åsså har jeg lovt å hjelpe noen venner med fjosstell i dag. Så blir en innholdsrik dag. Kanskje vi får klemt inn middag på bål og i dag?!
Men først det kjedligste --> husarbeid!!! Med to hunder i hus så blir det jo en del hår og dritt.

13 dpo i dag. Har pleid å få besøk av tanta på 13 dpo. Men ikke sett noe til hun ennå. 2 dagen der jeg får svak strek etter tidsfristen. Frustrerende hvis d bare er tullestreker. Men en får vel bare vente å se. Tempen sank litt igjen idag, men ikke veldig mye. Så bli spennende å se imorgen tidlig da. Lei av å vente. Vil enten ha positiv test, eller Å får tanta komme slik at vi får begynne på neste pp. Men håper så veldig at tanta ikke kommer. Mannen håper og veldig...

Håper du sitter med en klar positiv på dpo14. ;)

Back
Topp