Vårt ønske om en liten en

Dag 10-lav på monitoren. Imorgen blir det tur til gyn - blir spennende å høre om hun har noe å si:)
 
Dag 10-lav på monitoren. Imorgen blir det tur til gyn - blir spennende å høre om hun har noe å si:)
Lykke til♥ Spennende md gynekolog.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Lykke til♥ Spennende md gynekolog.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk for det:)
Ja veldig spennende å høre om hun finner noe. Men skulle veldig gjerne vært den timen foruten, og heller klart å bli gravid på null komma null:)
Men man må vel bare gjøre det beste ut av det=)
 
Dag 11 og HØY på monitoren. Første gang jeg har fått det, har alltid gått direkte fra lav til max. Men ikke denne gangen:)
Ellers gikk timen hos gyn veldig bra. Alt så bra ut, og sannsynligvis var eggeløsning rett rundt hjørnet. Så antar det skjer til helgen. Så da får vi bare fortsette å prøve da. Å skjer det ikke innen 4-5 mnd så skulle gyn henvise mannen videre for å ta prøver. Så da var det bare å ta tiden til hjelp:)
 
Dag 13 - høy på monitoren. Blir spennende å teste med strimmel senere idag. Har jo stortsett fått positiv strimmel ettermiddagen før jeg får max fra monitoren.
vi la nå inn noen aksjer igår og vi sånn for sikkerhetsskyld;-) Mannen hadde ikke noe imot det akkurat;).
 
Testen nærmer seg positiv. Så krysser fingrene for max i morgen;-)
Godt det er helg nå. Ekstremt sliten...
 
Ikke max idag heller. Da får jeg satse på imorgen da. Gleder meg til el er over og dpo er et faktum. Å håper snart det er vår tur. Er så lei av el tester osv...
 
Ikke max idag heller. Da får jeg satse på imorgen da. Gleder meg til el er over og dpo er et faktum. Å håper snart det er vår tur. Er så lei av el tester osv...
Vil bare ønske dere lykke til! Vi har prøvd et år nå, men pga jobb er han borte nesten halvparten av EL mine. Kjedelige greier! Satser på 2014 blir året for oss begge :D
 
Vil bare ønske dere lykke til! Vi har prøvd et år nå, men pga jobb er han borte nesten halvparten av EL mine. Kjedelige greier! Satser på 2014 blir året for oss begge :D
Takk:) Og masse lykke til til dere og. Kjipt at han er mye borte på jobb, ventetiden blir jo ekstra lang da. Men plutselig sitter spiren vettu:) Lykke til ihvertfall:)
Føler den prøvingen er altoppslukende og slitsom til tider. Den drar jo med seg så mye ekstra tankevirksomhet, ihvertfall når spireliten lar vente på seg. Nei vi får satse på at 2014 er året for oss:) Vi fortjener det. Ha en fin lørdagskveld:)
 
Dag 15 og kun høy på monitoren. Tempen har steget med nesten 0.3 grad, så blir spennende å se imorgen om den stiger ytterligere. Lurer nesten litt på om monitoren ikke fikk med seg el denne gangen. For hadde så å si positiv billigstrimmel på torsdag (eller var det fredag. Den var like sterk i farge, men ikke like tjukk strek). Men etter det så har billigstrimmel bare blitt svakere og svakere.. Så ikke vet jeg.
 
Dag 17 og fremdeles bare høy på monitoren. Strimmeltestene er blitt svake igjen. Så da må kanskje kroppen ha prøvd seg på el på torsdag/fredag (siden jeg fikk positiv strimmel da), men ikke ha klart det for tempen min steg for så å synke igår og idag. FF har ihvertfall ikke registrert at el har vært. Så aner ikke hva som skjer med tullekroppen altså. Kjenner jeg mister motet VELDIG akkurat nå. Blir vel en laaang pp nå igjen da. Jeg som håpa den hadde stabilisert seg på 28-29 dager. Neinei.
 
Hm. Nå kan det se ut til at jeg kanskje er tilbake på 31 dagers syklus, for det murrer og jeg har de gjenkjennelige el smertene i høyre side (som og var den siden som gyn antok egget ville bli sluppet fra). Tok en strimmeltest og styrken er påvei opp igjen. Ikke positiv ennå men. Da er det vel lov å håpe på max på monitoren i morgen (som er antatt el dato hvis syklusen min er 31 dager). Jaja, en får vel bare ta tiden til hjelp!!
Vi som var så flinke å la inn mase aksjer både før helgen og i helgen (i går orka vi ikke).
 

Vedlegg

  • 20140114_121038_Richtone(HDR).jpg
    20140114_121038_Richtone(HDR).jpg
    86,1 KB · Visninger: 28
Positiv strimmeltest dag 19 og max på monitoren på dag 20. Da blir 1 dpo på søndag da (evnt lørdag). Og hvis jeg kun har 28 dagers syklus vil det si en lutealfase på 6-7 dager. Håper virkelig ikke det er tilfelle. Håper syklusen er tilbake på 31 dager minst. Skjønner ikke poenget med el så seint. Ønsker og håper så veldig en liten en, slitsomt at det skal ta så lang tid.
 
Dag 21 og fremdeles max på monitoren. Tempen er på vei opp så alt ser vel normalt ut. Skulle eneste ønsket at el kom en uke før. Kjenner jeg er veldig usikker i forhold til hvor lang lutealfase jeg får... forrige gang med 6 dagers lutealfase ligger friskt i minne for å si det sånn...
 
Dag 21, høy på monitoren og antar jeg nå er 1 dpo. Så får vi se hva som skjer fremover. Håper bare ikke tanta kommer neste helg (som antatt), for da vil ikke egget ha noen mulighet til å bli befruktet. Håper så veldig at pp 10 blir den pp som gir oss muligheten til å bli foreldre. Vi ønsker det så veldig...
 
Dag 21, høy på monitoren og antar jeg nå er 1 dpo. Så får vi se hva som skjer fremover. Håper bare ikke tanta kommer neste helg (som antatt), for da vil ikke egget ha noen mulighet til å bli befruktet. Håper så veldig at pp 10 blir den pp som gir oss muligheten til å bli foreldre. Vi ønsker det så veldig...
Det håper jeg også♥♥Det er ekstra sårt når du ikke har noen fra før av.. og en ønsker det SÅ mye. Vet akurat hvordan du har det. Nå håper jeg det klaffer for deg... og meg snart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det håper jeg også♥♥Det er ekstra sårt når du ikke har noen fra før av.. og en ønsker det SÅ mye. Vet akurat hvordan du har det. Nå håper jeg det klaffer for deg... og meg snart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja det er det. Huff, viste ikke at det gikk an å ønske seg noe så sterkt. Ja håper det klaffer for oss begge snart. Så at tanta var ankommet hos deg. Det så jo så lovende ut med tempen, så jeg hadde skikkelig troen for deg... jaja vi får bare holde ut å ikke miste troen:) Håper dagen blir bra fine du:)
 
Ny dag og nye muligheter. 2 dpo idag ifølge monitoren og 3 dpo ifølge FF, men så det var stiplet strek, så d er jo litt usikkert. Håper det er optimale forhold slik at det blir klaff nå:)

Håper og at den intense vinden snart takker for seg.
 
Ny dag og nye muligheter. 2 dpo idag ifølge monitoren og 3 dpo ifølge FF, men så det var stiplet strek, så d er jo litt usikkert. Håper det er optimale forhold slik at det blir klaff nå:)

Håper og at den intense vinden snart takker for seg.
Jeg temper og tar EL-test hver dag nå, er på CD13, og om 3 dager kommer mannen hjem i et døgn! Håper på optimale forhold her og når den tid kommer. Spennende å følge med deg :)
 
Back
Topp