Dag 10-lav på monitoren. Imorgen blir det tur til gyn - blir spennende å høre om hun har noe å si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til♥ Spennende md gynekolog.Dag 10-lav på monitoren. Imorgen blir det tur til gyn - blir spennende å høre om hun har noe å si
Takk for detLykke til♥ Spennende md gynekolog.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vil bare ønske dere lykke til! Vi har prøvd et år nå, men pga jobb er han borte nesten halvparten av EL mine. Kjedelige greier! Satser på 2014 blir året for oss beggeIkke max idag heller. Da får jeg satse på imorgen da. Gleder meg til el er over og dpo er et faktum. Å håper snart det er vår tur. Er så lei av el tester osv...
Takk Og masse lykke til til dere og. Kjipt at han er mye borte på jobb, ventetiden blir jo ekstra lang da. Men plutselig sitter spiren vettu Lykke til ihvertfallVil bare ønske dere lykke til! Vi har prøvd et år nå, men pga jobb er han borte nesten halvparten av EL mine. Kjedelige greier! Satser på 2014 blir året for oss begge
Det håper jeg også♥♥Det er ekstra sårt når du ikke har noen fra før av.. og en ønsker det SÅ mye. Vet akurat hvordan du har det. Nå håper jeg det klaffer for deg... og meg snart.Dag 21, høy på monitoren og antar jeg nå er 1 dpo. Så får vi se hva som skjer fremover. Håper bare ikke tanta kommer neste helg (som antatt), for da vil ikke egget ha noen mulighet til å bli befruktet. Håper så veldig at pp 10 blir den pp som gir oss muligheten til å bli foreldre. Vi ønsker det så veldig...
Ja det er det. Huff, viste ikke at det gikk an å ønske seg noe så sterkt. Ja håper det klaffer for oss begge snart. Så at tanta var ankommet hos deg. Det så jo så lovende ut med tempen, så jeg hadde skikkelig troen for deg... jaja vi får bare holde ut å ikke miste troen Håper dagen blir bra fine duDet håper jeg også♥♥Det er ekstra sårt når du ikke har noen fra før av.. og en ønsker det SÅ mye. Vet akurat hvordan du har det. Nå håper jeg det klaffer for deg... og meg snart.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg temper og tar EL-test hver dag nå, er på CD13, og om 3 dager kommer mannen hjem i et døgn! Håper på optimale forhold her og når den tid kommer. Spennende å følge med degNy dag og nye muligheter. 2 dpo idag ifølge monitoren og 3 dpo ifølge FF, men så det var stiplet strek, så d er jo litt usikkert. Håper det er optimale forhold slik at det blir klaff nå
Håper og at den intense vinden snart takker for seg.