Våre tips for å øke fertiliteten

Hva slags lutealfasedefekt har du?
Etter min kjemiske så var min Lutealfase muligens på bare 8 dager. Hvis EL faktisk var da jeg hadde det jeg mener er ELsmerter. Er på dag 8 i syklus nå. Så hvis det samme skjer igjen skal jeg prøve ELtester for å se om det stemmer at det er EL når jeg tror.
Jeg hadde også kort lutealfase, 8-9dager. Dette var etter dødfødsel. Ble tipset om progesteron tilskudd, Lutinus, og første syklusen med dette satt spiren [emoji173]
 
Jeg har kjøpt grapefruktkjerneekstrakt , grapefruktjuice og salvie te, men den salvie teen smaker jo dritt [emoji85] kan jeg blande en annen te med den ? [emoji56] blir super glad for svar [emoji4]
 
Jeg har kjøpt grapefruktkjerneekstrakt , grapefruktjuice og salvie te, men den salvie teen smaker jo dritt [emoji85] kan jeg blande en annen te med den ? [emoji56] blir super glad for svar [emoji4]
Det kan du sikkert gjøre :) jeg syntes også den teen ikke var så god i begynnelsen. Men blir litt vant til den og den blir ikke så ille. Jeg bruker suketter og melk i så det døyver smaken litt.
 
Har du fått noe tidligere EL av å drikke teen?
To pp fikk jeg EL på cd15, bruker som regel på cd16 (av og til på cd15 ellers) så kan ikke si at jeg fikk det. Kan jo hende det hjelper hvis man drikker det hver dag fra man får TR til EL..?? Det gjorde ikke jeg. Men syns å huske at ei her inne som fikk det rundt en uke før den pleier å komme, og hun ble gravid den pp. (Hun hadde mye lengre syklus enn det jeg har)
 
Da prøver vi dette denne pp.
Smakte faktisk vekdig godt
IMG_20170708_150635-2340x3120.jpg
 
Etter el eller?:) Har lest om ananas, men fungerer juice også like bra? Hadde i såfall vært bra siden jeg ikke liker ananas [emoji28]
Tror det er etter el

Jeg liker ananas..men får munnsår av de..derfor er juice best. Smaker godt iallfall he he..får prøve.

Noen som vet hva kællen kan spise for å styrke sæden ? He he
 
To pp fikk jeg EL på cd15, bruker som regel på cd16 (av og til på cd15 ellers) så kan ikke si at jeg fikk det. Kan jo hende det hjelper hvis man drikker det hver dag fra man får TR til EL..?? Det gjorde ikke jeg. Men syns å huske at ei her inne som fikk det rundt en uke før den pleier å komme, og hun ble gravid den pp. (Hun hadde mye lengre syklus enn det jeg har)
Får se. Funker ikke forrige syklus, men da var det mye tull generelt. Forventer egentlig ikke EL før neste helg, på CD20 ca, så nå har jeg drukket to kopper om dagen med lakrisrot-te til nå.
 
Etter el eller?:) Har lest om ananas, men fungerer juice også like bra? Hadde i såfall vært bra siden jeg ikke liker ananas [emoji28]
Etter EL ja. Fra 1dpo-5dpo. Ikke lenger og ikke før. Pga syren så tror jeg det ikke var så bra for sæden (hvis jeg husker riktig)
 
Er det noen som har prøvd bromelain kapsler istedenfor ananas i dpo land?
 
Hallooois.
Etter tips i denne tråden så har jeg kjøpt bidronninggele og grapefruktekstrakt... Men, jeg fant ikke ut hvordan jeg skal bruke det? Bidronninggele før EL, og grapefruktekstrakt....?
 
Tok litt kjerringråd forrige runde:silicea tbl hele perioden, grapefrukt juice før el løsning, dong quai frem til eggløsning, multivitaminer og omega 3 hele perioden og fikk crinone ifra legen etter eggløsning, samt sex 2 hver dag ifra dag 8-16 hvor jeg lå stille lenge etterpå...

Hva som hjalp vett jeg ikke
 
Back
Topp