Våre tips for å øke fertiliteten

Godt å se at du ikke trengte et helt år da [emoji4] Gjør det litt mer motiverende å gi det et forsøk. Tusen takk for at du deler din erfaring [emoji4]

Bare hyggelig [emoji846] kan jo legge til at vi trengte ivf på eldste. Hadde 2 negative forsøk før det tredje hvor jeg gikk på lavkarbo og lyktes [emoji846] så når jeg tenker meg om kunne jeg Max ha gått på lavkarbo 5 mnd, men tror ikke det var så lenge.
 
To ganger i pp har jeg drukket grapefruktjuice og begge de gangene ble jeg gravid! Så det funker supert for meg ihvertfall :) denne gangen spiste jeg også en hel ananas to dager etter el, vet ikke om det har noe å si, men har hørt det skal være bra for at egget fester seg :)
 
Østers skal hjelpe mannens svømmere [emoji14]
 
Jeg kutta ut all koffein og prøvde å spise så ren mat som mulig :)
 
Kanskje jeg skal prøve meg på salvie te selv! Hadde ikke el før CD 21 nå forrige pp..
har prøvd solvipect men det har ikke funker siste to pp så prøver meg på grapefruktjuice neste pp. Når starter du å drikke det ? Har og hørt ananas er bra å spise etter el.
Oi, har visst ikke sett du har svart. Jeg begynte å drikke det cd1 frem til cd10. Drakk en til to kopper om dagen :) denne pp har jeg ikke fått rota meg til å kjøpe, samtidig som jeg tenker at denne første syklusen etter exu burde få gå av seg selv :) men grapefrukjuice drikkes. Men tenkte å prøve grapefruktkjerne ekstrakt da det var et fertilitetssenter som sa de brukte det istede fordi de merka større effekt :)
 
Oi, har visst ikke sett du har svart. Jeg begynte å drikke det cd1 frem til cd10. Drakk en til to kopper om dagen :) denne pp har jeg ikke fått rota meg til å kjøpe, samtidig som jeg tenker at denne første syklusen etter exu burde få gå av seg selv :) men grapefrukjuice drikkes. Men tenkte å prøve grapefruktkjerne ekstrakt da det var et fertilitetssenter som sa de brukte det istede fordi de merka større effekt :)

Hvor kan man kjøpe grapefruktkjerne ekstrakt?
 
Noen som vet om te hjelper for fruktbarheten? Og hvilken i så tilfelle?
 
Hva skal det hjelpe for?:)

Babyklister/fructus femina/berberis fructibus comp øker bl.a. fertiliteten hos kvinner, i tillegg til at det virker forebyggende for den gravide, særlig de som har abortert tidligere. Befruktet egg skal feste seg bedre i livmorveggen for det stimulerer til at det blir tykkere. Det er ikke dokumentert om dette funker, men mange har blitt gravide (inkludert meg selv) når de har brukt babyklisteret. Mange fertilitetsklinikker som bruker dette etter innsett. Inntil tollreglene ble endret, var det mange som bestilte dette(fructus femina) fra Danmark, nå kan det fåes kjøpt i Norge (berberis fructibus comp som inneholder det samme) hos homeopater og enkelte apotek. Det er som sagt flere som har SA bak seg, hvor spiren tilslutt satt ved bruk av dette, og det er andre som har mistet tiltross for bruk (som undertegnede), så det er ikke lett å vite.
 
IVF? Neida. Men jeg har god erfaring med akupunktur :) Følt det har hjalp, ble også gravdi med IVF etter å ha brukt akupunktur, men kan ha vært tilfeldig også. Mistet, så var vel kanskje ikke helt klaff heller.
 
Dere på lavkarbo, hva spiser dere? Jeg har gått endel på lavkarbo og lyktes også med spire når jeg skiftet til det. Men blir fort matlei.. Mistet spiren min da :'(
 
Mane gode tips her !
 
Back
Topp