Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vurdert babyklister, dong quai og Wild yam, Men dere som har babyklister, hva heter den? [emoji16]
Noen som vil leke Google-helt og finne ut hvordan jeg burde ta dette? [emoji3]
Har forstått det sånn at man skal ta dem etter el? [emoji4]
Takk [emoji3][emoji173][emoji173]2-4 tabletter daglig etter EL (du må vite at EL har vært). Taes 1-2 uker, men ikke etter positiv test.
Lakrisrot, salvie og ingefær skal i allefall øke blodgjennomstrømningen til livmor, eggstokker og eggledere.
Jeg har også teste yogi womens balance. Den inneholdt mye jeg fant på den lista under her
Her er en fin liste over urter i allefall.
http://natural-fertility-info.com/conceptions-tea-fertility-support.html
Har vurdert babyklister, dong quai og Wild yam, Men dere som har babyklister, hva heter den? [emoji16]
Funka det på kvisene da?Hehe[emoji4] kult! Jeg har drukket ingefær te som en hest hver dag i en uke nå for å bli kvitt betent kviseutbrudd[emoji4] at det hjelper på fertiliteten visste jeg ikke[emoji4] passer bra[emoji6]
Funka det på kvisene da?
Hadde et sykt utbrudd ved el denne gangen =/
Prøver kapsler denne gangen [emoji4] foreløpig er tempen min høyere enn vanlig 2dpoNoen som har prøvd wild yam krem?
Spennende. Bestilte kremen jeg, spent! Synd det er så lenge til neste dpo-periode. [emoji14]Prøver kapsler denne gangen [emoji4] foreløpig er tempen min høyere enn vanlig 2dpo
Hva er det for noe da??[emoji23][emoji23][emoji23] aldri hørt om[emoji23][emoji23]Har hørt at sex skal hjelpe også
Nei det kan ikke stemme [emoji44] jeg er jo jomfru, ingen sex før bryllupsnatten! Det forklarer jo hvorfor vi ikke har fått til asså.Har hørt at sex skal hjelpe også
Er nok derfor[emoji23]Nei det kan ikke stemme [emoji44] jeg er jo jomfru, ingen sex før bryllupsnatten! Det forklarer jo hvorfor vi ikke har fått til asså.