Våre tips for å øke fertiliteten

Har vurdert babyklister, dong quai og Wild yam, Men dere som har babyklister, hva heter den? [emoji16]
 

Vedlegg

  • thumb_IMG_2537_1024.jpg
    thumb_IMG_2537_1024.jpg
    180,9 KB · Visninger: 335
Noen som vil leke Google-helt og finne ut hvordan jeg burde ta dette? [emoji3]
f030aa0b764132f72c5f43ebefee512a.jpg


Har forstått det sånn at man skal ta dem etter el? [emoji4]
 
Jeg har prøvd:

ananas (vet jo ikke om det kan fungere, ble ikke gravid)
wild yam (igjen - samme som med ananas)
dong quai (fungerte IKKE, fikk mindre slim og forsinket EL)
grapefruktjuice (her brakk jeg meg, så kan egentlig ikke si om det hjalp eller ei)
lutinus (ble gravid 1 av 3 runder, men kun brukt da ifm IVF)
fragmin (blodfortynnende, ikke gravid)
lavkarbo (ble ikke gravid, men stor tro på det og skal ta det opp igjen)
akupunktur (gravid ene runden etter IVF, men ikke de 3 rundene jeg har tatt det utenom)
 
Noen som vil leke Google-helt og finne ut hvordan jeg burde ta dette? [emoji3]
f030aa0b764132f72c5f43ebefee512a.jpg


Har forstått det sånn at man skal ta dem etter el? [emoji4]

2-4 tabletter daglig etter EL (du må vite at EL har vært). Taes 1-2 uker, men ikke etter positiv test.
 
Lakrisrot, salvie og ingefær skal i allefall øke blodgjennomstrømningen til livmor, eggstokker og eggledere.
Jeg har også teste yogi womens balance. Den inneholdt mye jeg fant på den lista under her :)

Her er en fin liste over urter i allefall.
http://natural-fertility-info.com/conceptions-tea-fertility-support.html

Hehe[emoji4] kult! Jeg har drukket ingefær te som en hest hver dag i en uke nå for å bli kvitt betent kviseutbrudd[emoji4] at det hjelper på fertiliteten visste jeg ikke[emoji4] passer bra[emoji6]
 
Funka det på kvisene da?
Hadde et sykt utbrudd ved el denne gangen =/

Jeg har alltid sliti med kviser, spesielt hvis jeg spiser mat som gjærer i magen. Det funker ja! De kan sitte hardt i i flere uker, men etter et par til tre dager starter de å bli bedre. Og forsvinner helt etter et par uker kanskje. Men da går jeg konstant med termosen og sipper hele dagen. Det er sinnsykt godt! Du får kjøpt ingefær te (heter ginger tea) med posepulver på asiabutikker. Drikker kanskje 3-4 poser hver dag
 
Noen som har prøvd wild yam krem?
 
Prøver kapsler denne gangen [emoji4] foreløpig er tempen min høyere enn vanlig 2dpo
Spennende. Bestilte kremen jeg, spent! Synd det er så lenge til neste dpo-periode. [emoji14]
 
Nattlysolje mellom cd1 og el! Det skal visst også øke mengden slim og få hormonene i balanse :) det skal prøves denne pp :)
 
Back
Topp