Våre tips for å øke fertiliteten

Hvor får man kjøpt dette?
Life eller sunkost. Jeg bestiller alltid på nett i tilfelle de bare har uniqinon eller lav dose uniqinol (30 eller 50mg) i butikken. Jeg kjøper alltid 100mg
 
Jeg har alltid sliti med kviser, spesielt hvis jeg spiser mat som gjærer i magen. Det funker ja! De kan sitte hardt i i flere uker, men etter et par til tre dager starter de å bli bedre. Og forsvinner helt etter et par uker kanskje. Men da går jeg konstant med termosen og sipper hele dagen. Det er sinnsykt godt! Du får kjøpt ingefær te (heter ginger tea) med posepulver på asiabutikker. Drikker kanskje 3-4 poser hver dag

Er det koffein i den teen da?
 
Når begynner du å ta og kan/skal det tas gjennom hele syklusen?:)
Jeg tar det hele tiden frem til positiv g-test. Du mater eggene dine så de blir friske og fine:) best effekt har du på eggene som slipper tre måneder etter
 
Følger du dosering på pakken?:)
Nei:rolleyes: jeg bruker det de brukte i forskningen. Da brukte de mellom 300 og 600mg. Regnet ut fra alder, FSH og AMH hos IVF- pasienter. Jeg tok 400mg.
 
Hei:)

Dere som har erfaring med babyklister; jeg er 10 dpo i dag, fikk svaaaaak positiv test i dag tidlig. Jeg begynte å spotte i går, gjør alltid det før TR. Vet ikke hvordan det vil utarte seg videre.

Det jeg lurer på er om det har noe for seg å begynne med babyklister nå? Fikk i posten i dag.
 
Hei:)

Dere som har erfaring med babyklister; jeg er 10 dpo i dag, fikk svaaaaak positiv test i dag tidlig. Jeg begynte å spotte i går, gjør alltid det før TR. Vet ikke hvordan det vil utarte seg videre.

Det jeg lurer på er om det har noe for seg å begynne med babyklister nå? Fikk i posten i dag.

Det står jo i instruksjonen at det skal kunne virke mot truende abort også, men det kommer jo an på årsaken til en evt abort tenker jeg. Skader ikke å prøve
 
Det står jo i instruksjonen at det skal kunne virke mot truende abort også, men det kommer jo an på årsaken til en evt abort tenker jeg. Skader ikke å prøve

Hadde en SA 4+4 forrige pp også... Det jeg evt. tenker er ille er hvis det skulle kunne utsette noe som likevel kommer på et senere tidspunkt. Blir så i tvil:wideyed:
 
Hadde en SA 4+4 forrige pp også... Det jeg evt. tenker er ille er hvis det skulle kunne utsette noe som likevel kommer på et senere tidspunkt. Blir så i tvil:wideyed:

Det skjønner jeg, har tenkt på det samme selv.. Men husk at mange både spotter og blør i svangerskapet uten at det er noe galt også, så det er ikke sikkert det er SA eller kjemisk selv om du spotter litt.
 
Babyklister... når skal man egentlig ta det?
Leser et sted at man ikke skal ta det før man er sikker på at EL har vært, fordi det kan forhindre EL.
Mens det et annet sted står at det skal tas fra første dag av TR og frem til EL.

Forvirrende.
 
Dytter litt her :) Har bronkyl og lurte på det samme, det tynner jo ut slim generelt vil jeg tro?
Tror originalstudiet var med bisolovon, faktisk. Og fun fact - sist jeg ble gravid brukte jeg bronkyl pga bronkitt, men ante jo ikke at det kunne ha den effekten (om den var med på prosessen)! Noen sier solvipect inneholder et tilleggsvirkestoff som er gunstig, men alt av slimløsende skulle jo i teorien fungere. Rød kløver te akkurat rundt el er visst også gunstig.
 
Tror originalstudiet var med bisolovon, faktisk. Og fun fact - sist jeg ble gravid brukte jeg bronkyl pga bronkitt, men ante jo ikke at det kunne ha den effekten (om den var med på prosessen)! Noen sier solvipect inneholder et tilleggsvirkestoff som er gunstig, men alt av slimløsende skulle jo i teorien fungere. Rød kløver te akkurat rundt el er visst også gunstig.
Skjønner. Har bronkyl liggende så tenkte like så greit bruke den opp, tror den var sterkere sånn slimløsende sett. Takk for svar :)
 
Back
Topp