Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Rooibos te, skal liksom hjelpe, på noe vis. Men, jeg ble litt usikker - når i syklusen skulle det brukes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet posten er gammel, men funket det?Når jeg endelig ble gravid med første så brukte jeg grapefrukt juice og ananas juice. Mannen min sparte opp soldatene sine 5 dager før også. Håper det funker like bra denne gangen
Før EL. Skal ikke drikkes hvis man er gravid.Rooibos te, skal liksom hjelpe, på noe vis. Men, jeg ble litt usikker - når i syklusen skulle det brukes?
Før EL. Skal ikke drikkes hvis man er gravid.
Rooibos te er veldig godt
Var det denne du ikke likte? Tror ikke jeg har smakt den vanilje. Nå har jeg to pakker med rooibos te liggende så det er klart til neste pp hvos det ikke klaffer denne gangen Har suketter og te oppi.Jeg prøvde 'ren' rooibos sist. Synes det smakte crap. Prøvde nå bare en rooibos - med vanilje og noe annet. Tenkte drikke på kveldene. Får begynne fra i morgen, er 17 teposer og burde derfor akkurat rekke til EL da
Var det denne du ikke likte? Tror ikke jeg har smakt den vanilje. Nå har jeg to pakker med rooibos te liggende så det er klart til neste pp hvos det ikke klaffer denne gangen Har suketter og te oppi.
Vis vedlegget 334756
Ikke smakt noen av de. Hvordan syns du vaniljen var på smak? Håper det ikke er altfor ille å drikke te selv om du ikke liker detJeg prøvde denne sist
Vis vedlegget 334757
Prøver denne nå, pga smak (jeg liker ikke te, egentlig)
Vis vedlegget 334758
Ikke smakt noen av de. Hvordan syns du vaniljen var på smak? Håper det ikke er altfor ille å drikke te selv om du ikke liker det
Ikke smakt noen av de. Hvordan syns du vaniljen var på smak? Håper det ikke er altfor ille å drikke te selv om du ikke liker det
Blir å teste i kveld I går følte jeg ikke helt for å drikke te
Te er ikke for alle. Jeg liker ikke kaffe så da blir det te i stedeUpdate; den smaker også crap, men litt bedre enn den som er ren rooibos.
Eneste positive med denne teen, er at den er minst like stygg med sukker, som uten, og går derfor fint an å drikke sukkerfri.
(.. er bare jeg som ikke liker te, i det hele. Smaker varmt vann, med en bitteliten bismak av.. vet ikke, tørkede blader eller noe.)
Te er ikke for alle. Jeg liker ikke kaffe så da blir det te i stede
Er nok en tilvenningssak, men jeg klarer ikke venne meg til kaffesmaken så alt som har kaffesmak i seg er "no no"Jeg drikker heller kaffe alltid foretrukket kaffe over te, selv om jeg som yngre ikke likte det heller. Menmen. Tilvenning kanskje!
Denne listen blir ikke oppdatert men har laget en annen liste om hvor man kan kjøpe div til prøvinga, kan skrive denne opp på lista selv om Q10 står på så kan jeg presisere hvilken Q10.Q10 uniqinol (ikke uniqinon) må føres opp på lista!
Leste forskningsrapport, og det er laget flere artikler om det.
Når jeg tok Q10 flyttet eggløsning seg fra eggløsning på cd 17 til cd15. Rakk kkke mer etter det fordi jeg ble gravid!
Q10 uniqinol hjelper eggene å bli mer følsomme for hormonpåvirkning. Da modnes eggene tidligere og slippes tidligere. Og på den måten oppnår man høyere kvalitet på eggene. Man så ved ivf forsøk at de som tok Q10 måtte redusere hormonsprøytene pga mer følsomme egg. De fikk også flere embryo på frys.
Denne listen blir ikke oppdatert men har laget en annen liste om hvor man kan kjøpe div til prøvinga, kan skrive denne opp på lista selv om Q10 står på så kan jeg presisere hvilken Q10.
https://forum.babyverden.no/threads/hvor-man-kjøper-tester-babyklister-etc-til-prøvingen.1985721/
Vet du hva som er forskjell på uniqinol og uniqinon? Jeg måtte sjekke og ser at jeg har brukt uniqinon lenge. Må se om jeg får tak i den andre og teste den ut Hvilken styrke brukte du? Ser det finnes 100mg, 50mg og 30mg. Og hvor kjøpte du det?
Hvor får man kjøpt dette?Q10 uniqinol (ikke uniqinon) må føres opp på lista!
Leste forskningsrapport, og det er laget flere artikler om det.
Når jeg tok Q10 flyttet eggløsning seg fra eggløsning på cd 17 til cd15. Rakk kkke mer etter det fordi jeg ble gravid!
Q10 uniqinol hjelper eggene å bli mer følsomme for hormonpåvirkning. Da modnes eggene tidligere og slippes tidligere. Og på den måten oppnår man høyere kvalitet på eggene. Man så ved ivf forsøk at de som tok Q10 måtte redusere hormonsprøytene pga mer følsomme egg. De fikk også flere embryo på frys.
Funker det?Har denne syklusen for første gang prøvd grapefruktkjerneekstrakt. Har tidligere kun drukker grapefruktjuice
Funderer på om jeg skal prøve wild yam etter eggløsning denne gangen. Men er litt usikker