Når en forfatterspire skriver dagbok

FruMartinsen

Elsker forumet
Oktobergull 2022
PP1, OKTOBER 2021 = TR
PP2, NOVEMBER 2021 = KJEMISK
PP3, DESEMBER 2021 = KJEMISK
PP4, JANUAR 2022 = KJEMISK
PP5, FEBRUAR 2022 = GRAVID!

O
k.
Kort fortalt.
Vi er nygifte, har til sammen 5 barn fra før, men ingen sammen.
Det vil vi gjøre noe med nå.

Whoop, whoop, hurra for oss, hurra for kjærligheten og alt det der.
:talk017


Men seriøst.
Dette skulle være gøy, skulle det ikke?!
Jeg har altså fjernet den dritten som har hindret oss i å få barn før, også kalt hormonspiral.
Og jeg er i første prøveperiode, pp1 som de lærde kaller det.

Jeg fikk mensen 29.september, så den kom ganske fort.
OG VARTE LENGE!
Jeg har da for f**n aldri hatt mensen i 10 dager.
Så forsvant den, og Flo sa det bare var å pøke på, for nå var det sjanse om EL.
Den appen kan ikke vite det med sikkerhet, når jeg ikke vet hvor lang syklusen min har planer om å være.
Men vi gjorde som vi alltid gjør, både med og uten sabotør i dåsa:
Pøka på.

Og nå sitter jeg her 9dpo, eller 10 i følge appen... men i følge utfloden jeg hadde så veit jeg ikke om jeg er 8, 9 eller 10. Har oppført og følt meg som en gravid de siste dagene, og mannen støtter opp som en helt!
I går fikk jeg mat fra Burger King og sjokolade, sikkert for å være på den sikre siden.

I dag har eldstejenta bursdag, og blir 18.
Jeg var 22 da jeg fikk henne.
Og det blir stor fest til helgen!
Blir det vin eller champagnebrus på'a mor, tro?

Veit da faen... ops, glemte å sensurere den!

Eneste jeg veit er at jeg er dritforvirret og kommer til å bli helt ute av meg om TR finner ut at hu skal dukke opp med sin uønskede tilstedeværelse, for 5-6 dager etter det Flo mente var tid for EL, hadde jeg så satans vondt... festesmerter, tenkte jeg.
Jeg griner for ALT! Kan ikke se på sykehus-serier på Netflix, med mindre jeg er klar for å grine litt.

Og i dag... våknet opp kvalm som fy, og sitter her og spiser rester fra i går.
Siden mannen var usikker på hvilken vegan-burger jeg ville ha, kjøpte han begge.
Så i dag har jeg altså burger til frokost, foran meg.
Har ikke begynt å spise.
For jeg er tross alt kvalm.

Og er dette PMS, skal jeg skrive et langt klagebrev til Eva og forbanne henne at hun spiste det jævla eplet og lot alle oss kvinner i så mange år, stå igjen og ta straffen.
:sad015:schocked028:angryfire
 
Last edited:
Jeg er som regel en solstråle, men det går litt opp og ned om dagen, altså.
Merker jo det på måten jeg skrev det første innlegget.
:laughing002

Festen til 18-åringen er ikke før på lørdag... kommer en haug med de jevngamle vennene hennes.
Så det er vel på tide å få ut noen nabovarsler, her.
:directorFor her blir det party!
 
At det går an å være så teit!
Jeg vet ikke engang når jeg skal ha mensen... vet bare at jeg har hatt en siden jeg fjernet spiralen.
Og den første dagen av den var 29.september.
Flo sier det er 6 dager til jeg kan forvente mens, ikke vet jeg.
For jeg VET IKKE HVOR LANG SYKLUSEN MIN ER!
Men Metode sa, du kan teste 6 dager før forventet mens.
Så jeg røyk på en smell, midt på dagen.
Negativ som bare rakkeren, selvsagt.
Og nå synes jeg ikke denne testingen er noe morsom lenger.
:wtf:
Fortsatt ha tro på helgen, eller bare drite i det og gå her å vente på den tanta som ingen av oss vil ha besøk av.

:smiley-angelic006
 
Spennende!! Håper det klaffer raskt for dere to! Koselig å ha en liten en sammen:dummy::)
 
Spennende!! Håper det klaffer raskt for dere to! Koselig å ha en liten en sammen:dummy::)
Tusen takk ja, er liksom den siste brikken i familien vår som mangler.:Heartred
 
Last edited:
Nå kjenner jeg at jeg er sur på Metode.
Dritsur på hele dritten, faktisk.
Tidlig, my ass!
:wtf:
For nå har jeg fått så mange tilbakemeldinger på at den testen ikke sier noe tidlig likevel, at jeg mener de kan trekke tilbake det de skriver om å teste tidlig!
Jeg burde kanskje bare holde kjeft, fordi det er pp1 og fordi jeg ikke vet noen ting om denne syklusen min ennå.
Men jeg VIL ha en liten svak strek, i det minste.

Men neeeeida... og jeg var fast bestemt på å vente med å teste til i morgen, for det har noen kloke damer her inne bedt meg om å gjøre. Mer erfarne testere enn hva jeg er.
Men i morges tenkte jeg: Fuck it, er ikke noen vits å sitte å ruge på tester jeg ikke stoler på.
Så da tok jeg en sånn dust Metode til, da. Like forbanna blank.
Istedenfor å tenke at jeg kanskje bør spare dem til jeg VET at mensen er uteblitt.
Hei og hå!
upload_2021-10-22_10-43-39.png


Seeee, så fin og blank!
:smiley-angelic008
Jepp, sånn er jeg nå.
Midt imellom de to, som aldri klarer å bli enige.
Du har ikke fått mensen i det minste, fortsett å håp vs. Hadde det vært noe å håpe på, hadde du i det minste sett NOE!

DRITTEST!
 
Tok med 18-åringen og hennes til nå 2 medhjelpere på senteret, for at hun skulle få ordnet drikkevarer til i morgen.
En liten tur på senteret, og jeg merket at jeg måtte hjem til sofaen.
Dødssliten og verking i magen.
Prøver å manifestere bort mensen, for jeg vil så gjerne være gravid... selvfølgelig.
Men vet jo selv at jeg verken kan trylle eller manipulere kroppen.
Og det er vel bedre om TR kommer fort som svint, enn at jeg skal gå mye lenger å lure.
Men denne kroppen er så rar, og psyken er rarere.
Så jeg vet ikke, ass.

PP1 og allerede påvirket, jippi.
La inn 30 dager syklus i Flo, istedenfor 28 dager... for det virker mer logisk for meg.
I forhold til hvordan det var før. Så da er ikke IKM før 29.oktober. Altså om en uke.
Og om det stemmer, er det jo ikke rart jeg bare får negative tester.
Kanskje.
Ikke vet jeg.

:wtf:
 
Last edited:
Nå er jeg bare forvirret.
Så tilbake på notatene mine. Datoene er sannsynligvis helt feil, og den dagen jeg trudde var 5 dager etter EL hvor jeg telte meg frem til at jeg kunne ha festesmerter... Det kan ha vært EL.
Og det var den 15.
Jeg har bare fått negative tester, til og med i dag. Ikke antydning engang til en svak strek.
Det er jo de som får det til å begynne med på 8dpo. Så jeg håpet virkelig.
Men så vet jeg at det ikke gjelder alle.
Og det jeg trudde var positive symptomer, kan for alt jeg vet være tegn på at TR er på vei, et eller annet sted rundt hjørnet. Ikke vet jeg når jeg kan forvente den... Men hvis jeg tenker på hvordan det var før alle de årene med hormonspiral, kom den til ca samme dato, hver måned.
Er det sånn igjen nå, kan jeg ikke vente den før 29.oktober.

Noe sier meg at ukene og månedene kommer til å føle som evigheter fremover. Og siden jeg ikke får noe som helst på de møkkatestene, vet jeg ikke lenger om jeg tør å håpe på noe denne måneden.

Hater at jeg er så utålmodig. :wtf:
 
Last edited:
Festen er allerede over for et par timer siden.
Vi sitter igjen med datter og svigersønn.
Sistnevnte har sovnet på sofaen.
Mannen sitter og viser 18-åringen musikken hans.
Og nekter dem å legge seg, for han mener dem er noen pyser.
Så her skal det festes.
:headphone::singing::smiley-bounce015
Merker at jeg har kjørt alkoholfritt hele veien, for jeg er ikke på samme planet som noen av dem. :taunt010

Har i kveld hatt noen rare stikkinger i nederste del av magen, trolig livmoren... Aner ikke hva det skal bety med alle mine blenda tester, men får vel svar på det om noen dager.
 
Last edited:
Så kom den derre underjordiske standardkvisa på haka... Som pleier å komme før mens.
:computer005Prøver å søke meg frem til om den kan komme av andre grunner... Men er jo ikke alt man kan google her i verden. :computer012
 
Dette er det verdt å notere i dagboken, synes jeg.
:smiley-bounce015
Jeg skal prøve å være sterk... Cornelialill har invitert meg på testedate på fredag!
Og da bør jeg så absolutt vente med å teste, frem til det.

GI MEG STYRKE!
:smiley-angelic001

@Cornelialill Den ene meldingen der, kan ha verdt den jeg trengte for å ta en testepause noen dager.
Tusen takk!:Heartred
 
PS: Har også i dag stikninger i magen, som ikke pleier å være der. I tillegg til de kjente mensemurringene...
Så forvirringen er total.
Prøver å tenke at det som skjer, det skjer. Og at det i verste fall kommer flere sjanser.
OG at det da bare er kroppen min som ikke har funnet normalen sin igjen etter at den ble kvitt sabotøren.
:nailbiting::smiley-ashamed008
 
Hihi. Du er morsom. Lykke til med testing og prøving. Tenk om det allerede har klaffet:angel8
Tihi... er bare meg selv, jeg. Til enhver tid. :smiley-angelic003Men tusen takk!
:Heartbigred
Det ville vært helt fantastisk!
Har fantasert en liten stund om at den perfekte sjel bare venter på å få ta plass i magen min, nå som jeg endelig har funnet min rette. Og at alt bare klaffer med en gang og at den seiler på plass, nå som sabotøren er vekk!
:smiley-angelic001
 
I dag har jeg rett og slett en skikkelig drittdag!
For det første klarte jeg liksom ikke helt å våkne, så jeg sov sikkert altfor lenge... våknet flere ganger, tenkte det ville vært lurt å stå opp, sovnet igjen.
Stod til slutt opp, tok meg mat.
Satte meg for å se på en av seriene mine.
Den satans TV'n ville ikke funke, så jeg måtte dra frem den hersens tv-benken og dra ut alle satans ledningene som er baki der... og det føles som TUSEN, for gubben har anlegg og alt mulig rariteter.
Så sleit jeg med å få på plass all dritten.
Men da funka ihvertfall den jævla dritten.
Og nå vil jeg bare grine, egentlig.
Sinne gikk brått over til å være dritlei meg.
Og det verker i både mage og rygg.
OG JEG SKJØNNER IKKE HVORFOR!
For jeg har ikke fått en eneste svak strek engang.

Skal prøve å ikke teste før på fredag.
For det er sikkert ikke noe likevel.
10 dpo i dag... så ja, jeg tenkte meg ikke om, og tok en tidligtest.
Nok en blenda-dritt.
Men nå gidder jeg ikke flere tester.

Åååååh.... :dead::angry4:smiley-angry016:smiley-angry017:smiley-angry019:smiley-angry017
 
Kjempe morro å lese dagboken din. Ikke pga frustrasjonen din, men måten du skriver på :hilarious:
Lykke til med prøvingen. Gleder meg til å følge deg :)
 
Kjempe morro å lese dagboken din. Ikke pga frustrasjonen din, men måten du skriver på :hilarious:
Lykke til med prøvingen. Gleder meg til å følge deg :)

Åh, så koselig å høre at du liker å lese det jeg skriver!
Det betyr mye for meg. Fordi skrivingen er livet mitt, og å kunne skrive noe som i grunn er alvor med humoristiske innslag, er veldig bra.:)
Tusen, tusen takk! :Heartbigred
 
Åh, så koselig å høre at du liker å lese det jeg skriver!
Det betyr mye for meg. Fordi skrivingen er livet mitt, og å kunne skrive noe som i grunn er alvor med humoristiske innslag, er veldig bra.:)
Tusen, tusen takk! :Heartbigred
Skjønner hva du mener. Liker å skrive jeg også. Det er den beste måten å uttrykke seg på synes jeg.
skrev mye da LilleP var syk
 
Skjønner hva du mener. Liker å skrive jeg også. Det er den beste måten å uttrykke seg på synes jeg.
skrev mye da LilleP var syk
Enig med deg.
Så mye lettere å få satt ord på hva man føler, på den måten.
 
Ny dag, dere.
Begynner å lure på om alt det som skjer med kroppen min bare er tegn på at TR sniker rundt hjørnet.
Har sykt vondt i ryggen i dag, og er kvalm.
Kan ikke huske at det var sånn før forrige mens.
Men hva vet jeg.
Har bare hatt en satans mens siden jeg fjernet den dritten.
Så jeg vet da søren hva som er normalt for den kroppen her, lenger.
Og humøret, da... hei og hå, som det svinger.
Men det kan like gjerne være all uvissheten, alle de negative testene.
:confused013:dead:

Nå skriver jeg i hvert fall opp stæsj, så jeg kan se tilbake på det, om det blir en ny periode.
Og om det BLIR en ny periode, er det like greit at den tanta bare får ut fingeren og tar seg et besøk, så jeg slipper å gå her og lure!
 
Back
Topp