Tidlig ultralyd

Satser på det. Jeg er vel 6+4 ish da. Blir helt forvirret av disse appene. Varierer når på dagen de endrer dags tall. Lurer på om de hår åpent i romjulen. Ellers vil jeg hvertfall ha etter nyttår når jeg er like langt som jeg mistet sist. Hadde sett hjertet da også.
Jeg er 5+6 i dag, og legen kunne ikke se selve barnet eller hjerteslag, men kunne se at livmoren var på størrelse med en gravid livmor i tidlig svangerskap:) og mye aktivitet, så det var positivt i alle fall:happy: skal tilbake over nyttår og se om Knerten vil vise seg da;)
 
Kommer til å få tul rundt uke 7 da jeg er gravid via IVF. Fikk satt inn to egg, så spennende å se om det er en eller to.
Mulig jeg vil ha flere før oul siden jeg mistet i uke 13 i fjor - ikke det at tul klarer å fange opp alt, fikk beskjed om at alt såg bra ut 3 dager før jeg mistet
 
Kommer til å få tul rundt uke 7 da jeg er gravid via IVF. Fikk satt inn to egg, så spennende å se om det er en eller to.
Mulig jeg vil ha flere før oul siden jeg mistet i uke 13 i fjor - ikke det at tul klarer å fange opp alt, fikk beskjed om at alt såg bra ut 3 dager før jeg mistet
Hvordan er symptomene dine nå da?
 
Hvordan er symptomene dine nå da?

Er bare 3+3 i dag, men kvalmen kommer snikende innimellom og så er trøttheten kommet for fullt.

Hadde symptomer frem til jeg mistet sist, så stoler ikke helt på de heller :bag:
 
Er bare 3+3 i dag, men kvalmen kommer snikende innimellom og så er trøttheten kommet for fullt.

Hadde symptomer frem til jeg mistet sist, så stoler ikke helt på de heller :bag:
Nei, men vi må være positive. :smiley-bounce016
Jeg har flere og kraftigere symptomer nå enn i sommer da jeg mistet.
 
Vi skal på ul i uke 12, helsestasjon sendte henvisning til sykehuset fordi jeg har epilepsi. Blir derfor fulgt opp ganske nøye både av nevrolog, fastlege og jordmor
Er bare 6 + 3 nå, så det er veldig lenge å vente
 
Da er det to dager til TUL. Gruer meg til å vite sikkert. Har en del som skjer de neste dagene på jobb og burde vært 100% tilstede i hodet. Men kjenner at det klarer jeg ikke.
 
Har tenkt å dra tidlig på TUL, livredd for at noe er gale... Mistet 2 ganger siste 10 mnd, og da så tidlig at gynekologen ikke har sett noe på UL.
Blir litt forvirret av alle appene, når kan man få hjertelyd? :facepalm::knegg:
 
Har tenkt å dra tidlig på TUL, livredd for at noe er gale... Mistet 2 ganger siste 10 mnd, og da så tidlig at gynekologen ikke har sett noe på UL.
Blir litt forvirret av alle appene, når kan man få hjertelyd? :facepalm::knegg:

Ifølge babyverden så kan man se hjertet fra uke 6 på ultralyd. :happy:
 
Har bestilt tid i januar når jeg er 8ukerish.. må bare høre at det er OK der inne. Høre bankende hjerte og roe nervene..
 
Da er det to dager til TUL. Gruer meg til å vite sikkert. Har en del som skjer de neste dagene på jobb og burde vært 100% tilstede i hodet. Men kjenner at det klarer jeg ikke.

Lykke til! Har TUL på fredag selv og kjenner at det blir noen tøffe dager på jobb når hodet er et helt annet sted :angelic:
 
Jeg hadde også håpet å få noe før jul, men det spørs vel Når er din termin?☺️
Jeg har termin 21/22 aug. Har fått time til tul 02.01.
Hadde jeg fått time 23.12, kunne de kanskje ha sett noe. Men da må jeg i så tilfelle betale selv. Så da venter jeg heller til etter nyttår
 
Hvis jeg drar til Danmark for NIPT blir det ikke før tidligst 20.januar. Jeg tenker litt på om det hadde vært fint å vite om alt ser ut som det skal før da, men har ikke lyst til å overdrive heller.
 
Var på UL i går. 6+6. Mest fordi jeg var usikker på om jeg var 7 eller 8 uker på vei og ville vite sikkert. Kjekt å vite at det er bankende hjerte og sånt også, selvsagt, men ikke så mye annet spennende å se så tidlig. Med forrige barn var jeg på UL da jeg var 8 uker på vei, og syntes det var noe av det mest fantastiske i verden, men det var nok ikke så mye mer å se da heller. Men det var jo beroligende å se at alt virket greit, etter uker i uvisshet. Husker at UL i uke 13 derimot, det var en kjempeopplevelse. Da var det et lite menneske der inne som sprellet og hoppet.
 
Hvis jeg drar til Danmark for NIPT blir det ikke før tidligst 20.januar. Jeg tenker litt på om det hadde vært fint å vite om alt ser ut som det skal før da, men har ikke lyst til å overdrive heller.

Enig, men samtidig.. Altfor nysgjerrig! Jeg har TUL på fredag, 8+2 og NIPT 3.jan når jeg er 10+2 :angelic:
 
Back
Topp