Tidlig ultralyd

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som skal på tidlig ultralyd?:happy:
Var med datteren forrige svangerskap, veldig spennende og fin opplevelse. Fikk biten kjønn allerede da. Var vel i uke 11.

Er 5+2 i dag. Har bestilt tidlig ultralyd til 16.januar. Spent på om det er en eller to i og med min farmor er tvilling. Men har hørt sånt den mer arvelig dersom mormor er tvilling.:smiley-ashamed008
 
Vi velger å ikke ta tidlig ul rett og slett fordi vi ikke kan ta oss rå til det :nailbiting: Tenker at det helt sikkert en er fin opplevelse :)
 
Vi velger å ikke ta tidlig ul rett og slett fordi vi ikke kan ta oss rå til det :nailbiting: Tenker at det helt sikkert en er fin opplevelse :)
Her i Tromsø hvor jeg skal koster det 1350kr. Så det koster jo litt. Men tror det er verdt det denne gangen også for min del. Tror ikke jeg tørr å vente helt til OUL for å vite om barnet er friskt og antall osv.
 
Her i Tromsø hvor jeg skal koster det 1350kr. Så det koster jo litt. Men tror det er verdt det denne gangen også for min del. Tror ikke jeg tørr å vente helt til OUL for å vite om barnet er friskt og antall osv.
Ja, det er veldig forståelig! Finner ikke noe billigere enn 1500kr her i Trondheim, men finnes kanskje! Samboer ønsker ikke tidlig ul pga at han bekymrer seg for situasjonen man står i om noe er galt og vurdere abort ut i fra det. Det er jo vanskelige valg! Men jeg hadde nok ønsket det uansett dersom økonomien vår tillot det :)
 
Skal på UL 2.januar, vil da være i uke 9:)
 
Jeg mistet i uke 11 sist, så jeg tror ikke jeg greier å la være å dra på ul før jul, bare så jeg vet at/om det er liv. Ellers tror jeg julen blir veldig stressende for min del. Har uansett tenkt å bestille time når jeg er i ca uke 11. Gjorde det med førstemann og, det var magisk. ❤️
 
Me får det i uke 7-8 pga Ivf. Blir spennande å sjå/høyra at da står bra te inni der! :)
 
Nå blir jeg også fristet :rolleyes: tok i uke 14 sist, kanskje jeg må ta en denne gangen også :angel8
 
Tidlig ultralyd i dag, uke 6+1. Så et bankende :Heartbigred
 

Vedlegg

  • 6AFB051F-B3F3-4302-A18D-6FAFE4860DDE.jpeg
    6AFB051F-B3F3-4302-A18D-6FAFE4860DDE.jpeg
    38,1 KB · Visninger: 73
Jeg skal på tidlig UL i løpet av de to første ukene de det pga alder og flere MA. Så veldig spent blir 7-8 uker på vei da☺️
 
Hvor tidlig kan man ta tidlig ultralyd?:Heartpink Vil gjerne ha med samboer, men han reiser når jeg er i uke 5+6 og er borte i fire uker.. Når han da kommer hjem er jeg akkurat i uke 10, og vi rekker kanskje ultralyd i uke 10..? Men... er det for tidlig i uke 5+6?:hilarious:
 
Ja, det er veldig forståelig! Finner ikke noe billigere enn 1500kr her i Trondheim, men finnes kanskje! Samboer ønsker ikke tidlig ul pga at han bekymrer seg for situasjonen man står i om noe er galt og vurdere abort ut i fra det. Det er jo vanskelige valg! Men jeg hadde nok ønsket det uansett dersom økonomien vår tillot det :)

Nå snoker jeg, men jeg tok ultralyd på House of femme, og det kosta 950 ☺️
 
Skal på tidlig ultralyd 18/12 pga. exu forrige svangerskap for ett år siden :) Da er jeg 7 uker på vei, er veldig spent på om alt er på riktig plass!
 
Hvor tidlig kan man ta tidlig ultralyd?:Heartpink Vil gjerne ha med samboer, men han reiser når jeg er i uke 5+6 og er borte i fire uker.. Når han da kommer hjem er jeg akkurat i uke 10, og vi rekker kanskje ultralyd i uke 10..? Men... er det for tidlig i uke 5+6?:hilarious:
Ja risikerer å ikke se hjerteslag. Ville hvertfall ventet til uke 10.
 
Back
Topp