Tidlig ultralyd

Sitter og venter på å skal inn til TUL nå, spent!
Er bare 5+5 så fort venter ikke å se så mye :) skal heldigvis tilbake senere også:happy:
**Forventer
 
Sitter og venter på å skal inn til TUL nå, spent!
Er bare 5+5 så fort venter ikke å se så mye :) skal heldigvis tilbake senere også:happy:

Lykke til❤ håper du har fått se litt, jeg skal inn i morgen er da 5+4 og er kjempe spent☺️
 
Det gikk veldig bra:love7
Fikk se en liten boble, og hjertefrekvensen :Heartred20191218_115018.jpg
 
Hvis jeg drar til Danmark for NIPT blir det ikke før tidligst 20.januar. Jeg tenker litt på om det hadde vært fint å vite om alt ser ut som det skal før da, men har ikke lyst til å overdrive heller.

Jeg skal også til Danmark for NIPT, har time 13. Januar. Når har du termin?
 
Jeg skal på UL på fredag hos samme lege som Familien Nyhus , er da 6 + 4. Håper å få se hjerteslag, men aner ikke om det er innvendig eller utvendig. Har fått henvisning siden det er IVF-barn. Er veldig spent, fikk satt inn 2 egg, så det er jo en sjans for tvillinger.. :dummy1::dummy1:
 
Jeg skal på UL på fredag hos samme lege som Familien Nyhus , er da 6 + 4. Håper å få se hjerteslag, men aner ikke om det er innvendig eller utvendig. Har fått henvisning siden det er IVF-barn. Er veldig spent, fikk satt inn 2 egg, så det er jo en sjans for tvillinger.. :dummy1::dummy1:
Så spennende!:happy::happy: lykke til:Heartred
 
Skal ha ny ul i morgen da er jeg ca 7+6 hadde ul for en uke siden ca og hjerte slo da men er nesten mer nervøs nå :confused: var rundt uke 7 det gikk galt sist så håper og se et litt større bebis og hjerteslagene ❤️ Håper også jeg får høre de hvis det er mulig så tidlig :love017
 
:Heartpink
Skal ha ny ul i morgen da er jeg ca 7+6 hadde ul for en uke siden ca og hjerte slo da men er nesten mer nervøs nå :confused: var rundt uke 7 det gikk galt sist så håper og se et litt større bebis og hjerteslagene ❤️ Håper også jeg får høre de hvis det er mulig så tidlig :love017

Krysser fingrene for at alt går bra og at det står bra til med den lille :Heartpink
 
Samme sted som jeg har bestilt, har 13.aug, så er akkurat 5 dager før deg. Er litt spent på sånn NIPT test, aldri gjort det før. Har du?
Skrev feil, det het Scanningsklinikken. Fins Ultralydklinikken i Aalborg også? Har ikke betilt enda! Har ikke tatt før, men tok KUB-/duotest sist.
 
Jeg har booket ultralyd til 17. januar. Er da 7+4. Vet at det er tidlig å booke inn når jeg ikke er forbi IKM enda, men siden jeg har dobbelt livmor må jeg følges opp fra tidlig i svangerskapet og det går jo ikke an å ringe i julen.
Booket tidlig jeg og, er jo bare å avbestille om det ikke går rett veien ;) Skal på house of femme og der har de ettermiddagstimer på mandager (kanskje flere og?) så bestilte tidlig så gubben slipper å ta fri :)
 
Back
Topp