Tidlig ultralyd

Har egentlig bestilt TUL i uke 9 (januar), men vurderer å bytte til denne uken (er 6+1) da vi ønsker å fortelle foreldrene våre i juleferien. Gravidsymptomene kommer og går, i dag er det lite til ingen symptomer. Derfor jeg får lyst å fremskynde det...
 
Da er det to dager til TUL. Gruer meg til å vite sikkert. Har en del som skjer de neste dagene på jobb og burde vært 100% tilstede i hodet. Men kjenner at det klarer jeg ikke.
Mest sannsynlig så får du en positiv opplevelse og klarer å fungere kanskje enda bedre etter gladnyhet<3
 
Mest sannsynlig så får du en positiv opplevelse og klarer å fungere kanskje enda bedre etter gladnyhet<3
Haåper det. Men så hjerte på ul sist og babyen døde 9+3 da. Så er ikke kos lenger med ul.
 
Haåper det. Men så hjerte på ul sist og babyen døde 9+3 da. Så er ikke kos lenger med ul.

Dette har jeg også opplevd, to ganger.. Så enig med deg- tul er ikke så stas.. Tror jeg må spørre gynekologen hvor mange ganger jeg kan komme inn før hun synes jeg er sprø:happy090
 
Dette har jeg også opplevd, to ganger.. Så enig med deg- tul er ikke så stas.. Tror jeg må spørre gynekologen hvor mange ganger jeg kan komme inn før hun synes jeg er sprø:happy090
Jeg fikk beskjed av jordmor om å be om mange ul frem til uke 15 når hun kunne sjekke med doppler
 
Jeg får tett oppfølging på grunn av overstimulering så har hatt flere undersøkelser allerede. Neste blir på torsdag og da er jeg 7+3.
 
De fant liv i prikken. Og hun var enige i 6+4 så riktig ut så langt.
 
Vært på TUL i dag da jeg begynte å blø i dag tidlig. Dessverre hatt en spontanabort og HCG var sunket til 5000 Lykke til dere andre her inne.
 
Vært på TUL i dag da jeg begynte å blø i dag tidlig. Dessverre hatt en spontanabort og HCG var sunket til 5000 Lykke til dere andre her inne.
Så fælt. :( God klem til deg!
 
Vært på TUL i dag da jeg begynte å blø i dag tidlig. Dessverre hatt en spontanabort og HCG var sunket til 5000 Lykke til dere andre her inne.
Så utrolig trist, sender deg en god klem ❤
 
Vært på TUL i dag da jeg begynte å blø i dag tidlig. Dessverre hatt en spontanabort og HCG var sunket til 5000 Lykke til dere andre her inne.

Det var ikke noe hyggelig å høre ♥️ Sender deg en god klem!
 
12 lange dager til TUL 30. desember. Skal inn 6+2. Mistet 2 ganger tidligere i år, så er ekstremt spent på om det er noe liv inni der :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Sitter og venter på å skal inn til TUL nå, spent!
Er bare 5+5 så fort venter ikke å se så mye :) skal heldigvis tilbake senere også:happy:
 
Back
Topp