Uff jeg har blitt så kvalm! Denne siste ukahåper det gir seg snart.
Håper det for din del

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jeg har blitt så kvalm! Denne siste ukahåper det gir seg snart.

Sant det! Håper halsbrannen holder seg langt unna, slet mye med det sist..Håper det for din delBlir det for gale så får du høre med legen om du kan få noe for kvalmen. Er det noe jeg har lært av sist svangerskap så er det at jeg skal ikke nøle med å spør etter noe som lindre kvalme og lindre halsbrann
![]()
Fysj, jeg slet også med det sist. Satt og sov i senga på slutten, ingenting hjalpSant det! Håper halsbrannen holder seg langt unna, slet mye med det sist..
Fysj, jeg slet også med det sist. Satt og sov i senga på slutten, ingenting hjalp![]()

Jeg får nesten brekninger av å tenke på LoveHearts, Gaviscon (både tabletter og flytende)Mhm var helt krise... Lovehearts ble knasket på hele tiden
Så denne gang skal jeg til legen![]()

gått til hytta(6km) igår og ned igjen i dag. Et ørlite vagg når jeg gikk ut av bilen her hjemme
forrige gang lindret det noe med bassengtrening, så må vel be om henvisning til det snart.... noen som har gode tips mot tidlig bekkenløsning?Off føler med deg!Kjenner jeg er skikkelig sliten om dagen, mye kvalm, hodepine og svimmel. Vil bare ligge på et mørkt og stille rom. Funker ikke så bra når man har en ekstremt aktiv 3-åring. Snart 7 uker, bare 5 uker til å overleve før det blir litt bedre. Skal bli tungt på jobb framover kjenner jeg![]()
Tips fra ei med erfaring fra to, og kjenner allerede at det er på vei tilbake6+1.
I forrige svangerskap begynte jeg å kjenne på murringer i bekkenet i uke 8. I går kom det så vidt tilbakegått til hytta(6km) igår og ned igjen i dag. Et ørlite vagg når jeg gikk ut av bilen her hjemme
forrige gang lindret det noe med bassengtrening, så må vel be om henvisning til det snart.... noen som har gode tips mot tidlig bekkenløsning?

Takk!!! Har allerede begynt å knipeTips fra ei med erfaring fra to, og kjenner allerede at det er på vei tilbake
Knipeøvelser, Knipeøvelser, Knipeøvelser! Hver dag, minst 5 min. til dagen. Gjerne mer. Jeg har en app jeg bruker.
Ellers anbefaler jeg øvelsene i boka: "frisk graviditet"![]()
skal sjekke ut om de har boka på biblioteket til uka!Må kanskje teste ut. Har fått SEA band idag og postafen (men de kan man visst ikke kjøre bil med, så må kun bli på kveldene).Har du prøvd ingefærkapsler fra helsekost? De var utrolig effektive for meg i graviditeten![]()