Vimse92
Flørter med forumet
Okei Ja jeg er spent på hvordan dette skal utvikle segNei, ikke i det hele tatt! Har brukt vanlige klær neste halve svangerskapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei Ja jeg er spent på hvordan dette skal utvikle segNei, ikke i det hele tatt! Har brukt vanlige klær neste halve svangerskapet
Det lindrer kvalmeHva funker det mot/for?
Skulle inn hit for å høre om flere har verst kvalme på kvelden... Tredje kveld på rad nå når det tar seg opp mot leggetid. Vanskelig å få sove når magen bobler og man får vann i munnen pga kvalmen. Samboer er på butikken nå for å kjøpe potetgull for å se om det hjelper har ikke kastet opp, men det føles ut som det kan komme når som helst. Var sånn forrige svangerskap også, men kastet aldri opp.Kvalm og kaster opp i dag. Kvalmen tar seg opp på kvelden.. (det har den gjort hele veien)
Er ikke morgenkvalme for min del i alle fall. Ganske jevnt trykk gjennom hele dagen med en topp på kvelden de siste timene før leggetid. Sitter å tygger på salt potetgull as we speakSkulle inn hit for å høre om flere har verst kvalme på kvelden... Tredje kveld på rad nå når det tar seg opp mot leggetid. Vanskelig å få sove når magen bobler og man får vann i munnen pga kvalmen. Samboer er på butikken nå for å kjøpe potetgull for å se om det hjelper har ikke kastet opp, men det føles ut som det kan komme når som helst. Var sånn forrige svangerskap også, men kastet aldri opp.
Ellers er jeg mye trøtt og i dag har jeg vært ganske hissig
Ja, sånn er det hos meg også.. Potetgull hjalp litt, men etter 10 min var kvalmen tilbakeEr ikke morgenkvalme for min del i alle fall. Ganske jevnt trykk gjennom hele dagen med en topp på kvelden de siste timene før leggetid. Sitter å tygger på salt potetgull as we speak
ÅåJa, sånn er det hos meg også.. Potetgull hjalp litt, men etter 10 min var kvalmen tilbake
Møkkakvalm, vanskelig å konsentrere seg på jobb