Symptomtråden

Shit, føler jeg har en økedag i dag! Eller så er det bare kroppen som tar igjen for at jeg ikke har hatt apetitt den siste uken. Endelig en litt bedre dag (orker ikke å tolke det som et tegn på SA)...
Har spist tre rislunsj, tre rundstykker, en is, en maiskolbe, et eple, to brødskiver, en ferdigpizza og enda er jeg fortsatt litt sulten!

Last edited:
I dag er jeg faktisk antydning til kvalm.. Ellers er det mest trøtte som er mest slitsomt, og et trykk i korsryggen som ligger og irriterer. Stikker godt i livmora når jeg reiser meg opp eller nyser.

Kjip dag i dag. Vært kvalm og uggen i hele dag, og dyster til sinns. Bestilte meg time til TUL for ca. uke 11 - men det er jo «hundre år» til... :oops: Håper på en bedre dag i morgen. Nå har jeg bedt mannen fikse sushi, kanskje det hjelper litt også ;)

Spotting etter samleie her ikveld :dead: og ganske gode murringer. Blir ikkje noko meir sex no på ei stund:stop::stop::stop:

Kvalm og kaster opp i dag. Kvalmen tar seg opp på kvelden.. (det har den gjort hele veien)

Må sende et lite hjertesukk i kveld, til noen som forstår! Jeg er så kvalm, trøtt og sliten tvers igjennom. Har ikke trent på to uker, ikke en gang gått en tur, noe som tærer ekstra på humøret fordi trening er egentiden min i en hektisk hverdag. Jobb er et mareritt fordi jeg prøver å late som ingenting, samtidig som jeg bare har lyst til å legge meg i fosterstilling på gulvet. To søte barn på 2 og 4 som bare vil ha sin aktive mamma, men hun vil bare ligge på sofaen. Blæ!!

Uke 12 kan ikke komme fort nok; da har kvalmen gitt seg i tidligere svangerskap

Blir så utrolig trøtt og ør sånn midt på dagen. Ellers synes jeg murringen har avtatt noe voldsomt og jeg tolker det veldig negativt! Puppene varierer det med. Noen dager veldig ømme, andre dager not so much!

Murring og kvalme er det jeg kjenner mest på enda. Har fått ren hud (jippi!) og ligamentsmerter når jeg hoster/nyser.

Kvalm og kaster opp i dag. Kvalmen tar seg opp på kvelden.. (det har den gjort hele veien)
Skulle inn hit for å høre om flere har verst kvalme på kvelden... Tredje kveld på rad nå når det tar seg opp mot leggetid. Vanskelig å få sove når magen bobler og man får vann i munnen pga kvalmen. Samboer er på butikken nå for å kjøpe potetgull for å se om det hjelper :bag: har ikke kastet opp, men det føles ut som det kan komme når som helst. Var sånn forrige svangerskap også, men kastet aldri opp.
Ellers er jeg mye trøtt og i dag har jeg vært ganske hissig :hilarious:

Skulle inn hit for å høre om flere har verst kvalme på kvelden... Tredje kveld på rad nå når det tar seg opp mot leggetid. Vanskelig å få sove når magen bobler og man får vann i munnen pga kvalmen. Samboer er på butikken nå for å kjøpe potetgull for å se om det hjelper :bag: har ikke kastet opp, men det føles ut som det kan komme når som helst. Var sånn forrige svangerskap også, men kastet aldri opp.
Ellers er jeg mye trøtt og i dag har jeg vært ganske hissig :hilarious:
Er ikke morgenkvalme for min del i alle fall. Ganske jevnt trykk gjennom hele dagen med en topp på kvelden de siste timene før leggetid. Sitter å tygger på salt potetgull as we speak :P

Jeg har ømme bryster, er småkvalm på morgenen, tørst hele tiden, tisser ofte og har litt vondt i hode innimellom. Våkner tidlig, noe jeg ikke pleier, og sovner på sofaen på ettermiddagen. Lyst på mat, men ikke sulten. Jeg er fryktelig oppblåst, så den er stor og vond :p. Har spottet i en uke, noe som ikke er så beroligende, men det sies at det kan være normalt...

Er ikke morgenkvalme for min del i alle fall. Ganske jevnt trykk gjennom hele dagen med en topp på kvelden de siste timene før leggetid. Sitter å tygger på salt potetgull as we speak :p
Ja, sånn er det hos meg også.. Potetgull hjalp litt, men etter 10 min var kvalmen tilbake :grumpy:

Møkkakvalm, vanskelig å konsentrere seg på jobb :arghh:

Jaaa, jeg og! Sitter på forumet for å finne litt trøst. Har bare lyst til å gå hjem og ligge sofaen. Skulle ønske helg betydde at jeg kunne slappe av, men mannen må jobbe, så jeg er alene med barna, noe som egentlig er enda mer slitsomt enn jobb. Puh!

Ser flere nevner trøtthet, men ikke klarer å sove lenge om morgenen.. Noen som vet hvorfor e det er slik?? Jeg er trøtt, men våkner når mannen drar avgårde 0545, får da ikke sove mer....

Tror selv jeg har mye tanker: kommer på at jeg er gravid (1000 tanker her) kommer på at jeg skal ta ny dagens test for å se økning osv....

I dag har jeg skikkelig ønme pupper, det har jeg ikke kjent på så langt før :)

Jeg sliter veldig med å sovne om kvelden nå, kan ligge våken i timesvis. Men det er mye tanker for tiden, bekymrer meg for alt mulig. For at det skal gå galt, for at fosteret har sluttet å utvikle seg, kjenner på alle kroppslige endringer. Har lyst på en tul i uke 8 i tillegg til den jeg har bestilt i uke 12. Jeg har også begynt å tenke på fødsel, jeg ønsker planlagt keisersnitt pga. komplikasjoner under første fødsel, noe jeg helst vil ha avgjort så tidlig så mye. Også begynner jeg å tenke med skrekk på den fødselen jeg hadde, og det bare baller på seg. Så ligger jeg våken og snurrer:dance018

Back
Topp