Symptomtråden

Huff, jeg er skikkelig uggen i dag forrige svangerskap var jeg kvalm i ni mnd.. kastet aldri opp, men bare konstant uggen... kjenner IKKE jeg er klar for det nå!!! Blir tunge uker på jobb fremover

Der kom trøttheten for fullt idag, kan aldri huske å vært så trøtt. Hodepine og kvalme har også begynt å melde seg, spent på hvordan neste uke blir. Jeg er i tillegg student og begynner på torsdag

Jeg er nå gravid for 3. Gang. De to tidligere svangerskapene har jeg gått igjennom så og si symptomfritt. Idag er jeg vel 5+4 å kjenner jeg er kvalm inni mellom, har hatt ømme bryster, følt meg oppblåst å ikke klart vablige bukser enkelte dager (det har ikke skjedd så tidlig før). Noen som har opplevd lignende? Skal jeg liksom bli kjempegravid denne gangen? Sist brukte jeg mine vanøige klær til jeg var over halveis :O
Jeg er også gravid med 3. barn, 7+0 og har ikke fått på meg noen av mine vanlige bukser på snart 2 uker! Helt krise, er ikke klar for gravidklær!

Et symptom jeg er veldig glad for å ha, er at huden har blitt så ren og jevn! Det skjedde i forrige svangerskap også :)
Her er jeg velsignet med kviser istedet :grumpy::hilarious:

Mine symptomer er kvalmebølger og svimmel, spesielt ved lavt blodsukker, oppblåst "gravidmage", tørst, ligamentsmerter og stikninger, kviser, irritabel og ustabil i humøret (spesielt på mannen stakkars).. :smiley-angelic008

Dette begynner å bli tåpelig! Jeg er altså så trøtt! Alt jeg tenker på gjennom dagen er hvor lenge det er til jeg kan sove :singing: nå har jeg kommet meg i seng, god natt!:p

6+1.
I forrige svangerskap begynte jeg å kjenne på murringer i bekkenet i uke 8. I går kom det så vidt tilbake:wacky: gått til hytta(6km) igår og ned igjen i dag. Et ørlite vagg når jeg gikk ut av bilen her hjemme:chicken: forrige gang lindret det noe med bassengtrening, så må vel be om henvisning til det snart.... noen som har gode tips mot tidlig bekkenløsning?
Forrige svangerskap hadde jeg tidlige plager og var hos fysio med spesialisering på bekken i uke 10. Hun tøyde og masserte og diverse, og etter et par dager var plagene borte! :woot: håper det kan hjelpe deg også.

5+5
Kvalm om morgenen, trøtt som fy (sov glatt en time på sofaen etter at minste var i seng i dag), puppene mine er erstattet av blylodd som ikke tåler å berøres eller "slippes" ut av bh ‍♀️og føler meg oppblåst som en ballong...

Murringer
Uvel av og på som kan tulle med matlysten (ikke kvalm)
Kjent noe ubehag i korsrygg
Ligamentsmerter
Sliter med kronisk utmattelse, den er noe forverret
Sykt ømme pupper
Kviser litt her og der og spesielt puppene:hilarious:
Sykt oppblåst, buksene er trange
Treg mage
Kløe/svie i skjeden av og på uten vondt lukt. ( må være i forbindelse med svangerskap, for dette er nytt for meg:hilarious:)
Luktesansen er på høygir
Plutselig smaker noe metall :hilarious:

Murringer
Ligamentsmerter
Sykt ømme pupper
Treg mage
Kløe/svie i skjeden av og på uten vondt lukt. ( må være i forbindelse med svangerskap, for dette er nytt for meg:hilarious:)
Luktesansen er på høygir
Murringer
Ligamentsmerter
Sykt ømme pupper
Treg mage
Luktesansen er på høygir
glemte jo å skrive at jeg må søren meg tisse hele tiden :hilarious::hilarious::hilarious:

Blir så fort varm, får hetetokter berre av å gå over golvet omtrent :smiley-ashamed004

Føler jeg har mistet litt symptomer og blir så stressa av det. Puppene er mindre ømme/fulle/følsomme og jeg synes ikke det murrer like mye! 5+0 i dag

Føler jeg har mistet litt symptomer og blir så stressa av det. Puppene er mindre ømme/fulle/følsomme og jeg synes ikke det murrer like mye! 5+0 i dag
Samme føler jeg :) er også ca 5. Sist svangerskap kom kvalmen i uke 6, så går egentlig å håper på kvalme snart :hilarious:

Back
Topp