Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også gravid med 3. barn, 7+0 og har ikke fått på meg noen av mine vanlige bukser på snart 2 uker! Helt krise, er ikke klar for gravidklær!Jeg er nå gravid for 3. Gang. De to tidligere svangerskapene har jeg gått igjennom så og si symptomfritt. Idag er jeg vel 5+4 å kjenner jeg er kvalm inni mellom, har hatt ømme bryster, følt meg oppblåst å ikke klart vablige bukser enkelte dager (det har ikke skjedd så tidlig før). Noen som har opplevd lignende? Skal jeg liksom bli kjempegravid denne gangen? Sist brukte jeg mine vanøige klær til jeg var over halveis :O
Jepp, dette var det eneste som lindret litt for meg også sistHar du prøvd ingefærkapsler fra helsekost? De var utrolig effektive for meg i graviditeten
Her er jeg velsignet med kviser istedetEt symptom jeg er veldig glad for å ha, er at huden har blitt så ren og jevn! Det skjedde i forrige svangerskap også
Forrige svangerskap hadde jeg tidlige plager og var hos fysio med spesialisering på bekken i uke 10. Hun tøyde og masserte og diverse, og etter et par dager var plagene borte! håper det kan hjelpe deg også.6+1.
I forrige svangerskap begynte jeg å kjenne på murringer i bekkenet i uke 8. I går kom det så vidt tilbake gått til hytta(6km) igår og ned igjen i dag. Et ørlite vagg når jeg gikk ut av bilen her hjemme forrige gang lindret det noe med bassengtrening, så må vel be om henvisning til det snart.... noen som har gode tips mot tidlig bekkenløsning?
Hva funker det mot/for?Har du prøvd ingefærkapsler fra helsekost? De var utrolig effektive for meg i graviditeten
Ååå. Var det sånn i tidligere svangerskap også? At det kom så tidlig.Jeg er også gravid med 3. barn, 7+0 og har ikke fått på meg noen av mine vanlige bukser på snart 2 uker! Helt krise, er ikke klar for gravidklær!
Hva funker det mot/for?
Murringer
Uvel av og på som kan tulle med matlysten (ikke kvalm)
Kjent noe ubehag i korsrygg
Ligamentsmerter
Sliter med kronisk utmattelse, den er noe forverret
Sykt ømme pupper
Kviser litt her og der og spesielt puppene
Sykt oppblåst, buksene er trange
Treg mage
Kløe/svie i skjeden av og på uten vondt lukt. ( må være i forbindelse med svangerskap, for dette er nytt for meg)
Luktesansen er på høygir
Plutselig smaker noe metall
glemte jo å skrive at jeg må søren meg tisse hele tidenMurringer
Uvel av og på som kan tulle med matlysten (ikke kvalm)
Kjent noe ubehag i korsrygg
Ligamentsmerter
Sliter med kronisk utmattelse, den er noe forverret
Sykt ømme pupper
Kviser litt her og der og spesielt puppene
Sykt oppblåst, buksene er trange
Treg mage
Kløe/svie i skjeden av og på uten vondt lukt. ( må være i forbindelse med svangerskap, for dette er nytt for meg)
Luktesansen er på høygir
Plutselig smaker noe metall
Ååå. Var det sånn i tidligere svangerskap også? At det kom så tidlig.
Samme føler jeg er også ca 5. Sist svangerskap kom kvalmen i uke 6, så går egentlig å håper på kvalme snartFøler jeg har mistet litt symptomer og blir så stressa av det. Puppene er mindre ømme/fulle/følsomme og jeg synes ikke det murrer like mye! 5+0 i dag
Fikk 2-3 på CB så da har det økt fra 4+3 hvert fall.Samme føler jeg er også ca 5. Sist svangerskap kom kvalmen i uke 6, så går egentlig å håper på kvalme snart