Symptomtråden

Hadde skikkelig hovne føtter i kveld. Litt som det pleier å være på slutten av svangerskapet.. :wtf:
 
Nytt symptom: vondt i korsryggen, og kjenner smerten stråler nedover. Det kommer hver gang jeg reiser meg og når jeg går. Håper det ikke er et tidlig tegn på bekkenløsning.
 
I dag spydde jeg 3 ganger før kl 8. Har tatt Afipran, men det hjelper ikke! Noen andre som har erfart at det ikke hjelper? Føler meg fortsatt helt elendig og like kvalm. Er på dag 4 nå med kontinuerlig spying og evigvarende kvalme. Ligger bare i senga.
 
Drømmer så innmari mye rart, hver eneste natt! Føler meg helt koko.
 
Jeg og! I natt gikk jeg faktisk i søvne også. Våknet i stua med dyna rundt meg :hilarious: Tror ikke det har skjedd siden jeg var liten:wacky:

Haha! Det samme hendte med meg også! Jeg var hos svigers, og løp ut av sengen og sprang ut i gangen. Våknet stående i gangen. Mannen ble veldig overrasket stakkars:hilarious: Har aldri gått (eller løpt) i søvne tidligere:hilarious:
 
Er så ekstremt trøtt.... kunne sovet i flere dager hadde jeg bare hatt muligheten... får ikke sovet ut i helgene pga en ettåring.. frister sånn å ta noen sykedager bare for å sove....
 
Er så ekstremt trøtt.... kunne sovet i flere dager hadde jeg bare hatt muligheten... får ikke sovet ut i helgene pga en ettåring.. frister sånn å ta noen sykedager bare for å sove....
Samme her! Kvalmen har endelig begynt å avta, men jeg ER SÅ TRØTT. Søndag sov jeg en tre timer lang formiddagslur mens far og sønn var på tur. Helt nydelig. Skulle gjerne gjort det hver dag. Null problem med å sovne til kvelden.
 
Kvalm, sliten, ømme pupper og murringer i magen. Har nylig fått problemer med at eg våknar mykje om nettene, som jo eg ekstra kjedeleg då eg allereie er så sliten og trøtt :grumpy: Er i 8+0 og ser verkeleg fram mot andre trimester!
 
Er 9+4, har de siste 2 ukene virkelig fått kjenne på kvalmen:depressed: Hos meg varer den hele dagen:confused:
Veldig trøtt og en del vondt i hodet
 
Back
Topp