Symptomtråden

Våknet med tydelig babykul på magen i dag når jeg ligger. Den forsvinner i generell oppblåsthet når jeg reiser meg og utover dagen, men er ikke lenger i tvil. Denne 7+5 tilsvarer det jeg hadde i uke 14 sist. Kjempegøy!! :D
 
Våknet med tydelig babykul på magen i dag når jeg ligger. Den forsvinner i generell oppblåsthet når jeg reiser meg og utover dagen, men er ikke lenger i tvil. Denne 7+5 tilsvarer det jeg hadde i uke 14 sist. Kjempegøy!! :D
Har også opplevd det. Har du vært på tul? :D Det er bare en der inne? :hilarious:
 
Ja, vært på 2 tul allerede. Er «bare» en inni der, men ble gravid nesten nøyaktig ett år etter jeg fødte sist så magen kommer nok til å vokse veldig mye raskere denne gangen :D
Okei. Greit å vite at det er mulig:hilarious: Var ikke sånn her når jeg fikk nr 2 men nå plutselig 4 1/2 år etter nr 2 skulle magen komme så raskt :wacky:
 
Okei. Greit å vite at det er mulig:hilarious: Var ikke sånn her når jeg fikk nr 2 men nå plutselig 4 1/2 år etter nr 2 skulle magen komme så raskt :wacky:
Koselig med en liten babykul da ❤️ trenger ikke bli så stor så fort, men greit å komme seg ut av den fasen der man bare ser tjukk ut :hilarious:
 
Andpusten, svimmel, trøtt og i dag er brystvortene litt såre. 6+2
 
Fikk noen frysninger i dag som jeg ikke har kjent før. Som om "hårene reiser seg" plutselig og man føler seg kald, men uten at jeg frøys.. Andre som har kjent dette? :confused:
 
Og såre brystvorter for 1 gang i dag. Det hadde jeg ikke sist svangerskap, men hadde med første. Morsomt ;)
 
Yessss. Da er vi der igjen hvor jeg spyr magesyre i grøfta på morgentur med hunden. Føler meg så høy i hatten da :hilarious::hilarious:

Det kom ikke før i uke 11 sist. Da var jeg kvalm mye senere! Eller kanskje jeg husker feil? Må tilbake å lese dagboken min.
 
6+3
Frysninger, ekstrem luktesans og snikende kvalme.

Kvalmen er et nytt symptom for meg. Jeg har to barn og to SA bak meg, men aldri vært kvalm. Håper dette betyr at spiren sitter:Heartred
 
Fikk noen frysninger i dag som jeg ikke har kjent før. Som om "hårene reiser seg" plutselig og man føler seg kald, men uten at jeg frøys.. Andre som har kjent dette? :confused:
6+3
Frysninger, ekstrem luktesans og snikende kvalme.

Kvalmen er et nytt symptom for meg. Jeg har to barn og to SA bak meg, men aldri vært kvalm. Håper dette betyr at spiren sitter:Heartred
Morsomt at dere nevner frysningene, nå ble jeg glad jeg går å er konstant kald inni meg og får frysninger, så litt godt å høre at det faktisk er et symptom og ikke noe negativt :)
 
Er det bare jeg som ikke merker noe særlig ?! :banghead::wtf::hilarious::)

Prøv å nyt det, like normalt å ikkje merke så mykje til det no i starten. Eg er misunnelig, blir sjølv omtrent sengeliggande av kvalme og oppkast :sour: Uten at det er nokon garanti for at alt går bra..
 
Morsomt at dere nevner frysningene, nå ble jeg glad jeg går å er konstant kald inni meg og får frysninger, så litt godt å høre at det faktisk er et symptom og ikke noe negativt :)

Det er så absolutt et symptom:D med første barnet ble jeg fersket av en kollega nesten før jeg visste det selv fordi jeg frøys så mye. Hun også hadde hatt det som symptom. Jeg er på 5 graviditeten nå, men to SA, og alle sammen har jeg fryst, selv på sommeren:D
 
Ekstremkvalmen er tilbake. Hadde 2 ok dager i slutten av forrige uke, men denne uken har vært grusom i forhold til kvalme....
 
Spydde (magesyre, einaste som er att nedi der på denne tida av døgnet) så voldsomt at det kom litt ut av nasa. Eit nytt nivå av ubehag.
 
Spydde (magesyre, einaste som er att nedi der på denne tida av døgnet) så voldsomt at det kom litt ut av nasa. Eit nytt nivå av ubehag.
Stakkars deg!!! :wideyed:
 
Er 7+4 med første barn :) føler at jeg legger på meg masse uten at jeg er langt på vei eller spiser masse usunn mat. Er dette normal? Er på ingen måte noen babykul, det er vel alt for tidlig, men bare føler meg feit! Er det flere som opplever dette? Bør kanskje være ekstra forsiktig med maten - å bli enda flinkere på å være oppmerksom på hva jeg dytter i munnen dere som har vært gravid før - hva er normalt? :)
 
Er 7+4 med første barn :) føler at jeg legger på meg masse uten at jeg er langt på vei eller spiser masse usunn mat. Er dette normal? Er på ingen måte noen babykul, det er vel alt for tidlig, men bare føler meg feit! Er det flere som opplever dette? Bør kanskje være ekstra forsiktig med maten - å bli enda flinkere på å være oppmerksom på hva jeg dytter i munnen dere som har vært gravid før - hva er normalt? :)
Jeg har også blitt større, men hos meg er det nok pga jeg er oppblåst. Ser ut som jeg er halvveis i svangerskapet :woot: enda jeg har gått ned 2 kg... Hos meg er det nummer tre som kommer, så det blir kanskje ikke rett å sammenligne. Men det er normalt at vi føler oss større de første ukene pga luft, hormoner og alt.
 
Back
Topp