Symptomtråden

Luktesansen har tatt helt av her. Hentet en litt møkkete 2 åring i bhg i går og holdt på å kaste opp hele bilturen hjem. Han luktet altså så intenst av jord. :laughing002
Kjøkkensprayen kan jeg ikke bruke lenger, den svir i nesa:laughing002

Ellers føles det som jeg er konstant skikkelig fyllesjuk.

Konstant uggen .. Brekker meg av mat jeg vanligvis spiser mye av, og sliten. Vet ikke om det er et symptom , men våkner kjempetidlig hver morgen

Luktesansen har tatt helt av her. Hentet en litt møkkete 2 åring i bhg i går og holdt på å kaste opp hele bilturen hjem. Han luktet altså så intenst av jord. :laughing002
Kjøkkensprayen kan jeg ikke bruke lenger, den svir i nesa:laughing002

Ellers føles det som jeg er konstant skikkelig fyllesjuk.

kjenner meg igjen ! Har måttet bytte ut alle såper og vaskemidler med neutral (den lukter ikke noe).

8+4, og symptomer er nå

Kvalme av og på hele dagen, men værst ettermiddag og kveld.
Ekstremt trøtt og "susete" i hodet.
Treigt fordøyelsessystem.
Ømme bryster har kommet tilbake for fult denne uka, etter å ha vært "punkterte" et par uker.
Har ikke lyst på noenting av det jeg liker, og klarer ikke kaffe og Pepsi max i det hele tatt.
Ligamentsmerter når jeg reiser meg fort.

Har 80% stilling, og er fortsatt i 100% på jobb i stillingen min. Kjenner jeg har nada, nix, ingenting igjen når arbeidsdagen er over. Tar meg i å stå og se på bilen på parkeringsplassen etter jobb, og lure på hvordan i all verden skal klare å kjøre de 40 min det tar å komme seg hjem..

Er så dårlig...har ikke ord...prøver bare å fokusere på å ta en dag av gangen, men det er virkelig ikke lett. Ser mørkt på mange flere uker med grusom form

Har så vondt i hodet og småkvalm hele dagen. Føler meg ikke gravid lenger og så redd noe er galt. Har enda ikke fått ultralyd, men tror kanskje jeg får til uka. Har første legetime på mandag. Er så ekkelt å ikke vite at alt er greit. Sjansen reduseres jo for å miste dag for dag, men må vite at ting er bra hittil. Med tanke på hodepine, småkvalme, oppblåsthet og treg mage så burde det jo være nok symptomer

Eg likar ikkje pepsi max lengre.. Noko eg ikkje kan forstå for eg er ein pepsi max drikkar, og eg savnar å drikke det. Det eg vil ha derimot er alt som smakar apelsin, apelsinsaft går ned på høykant. Har heldigvis funne ei utan sukker.
Eg blir kvalm når eg er sulten, puppene har aldri vert så store som no. Og har ellers 0 energi, har ingenting å gi :dead:

Har begynt å få en ekkel søtsmak i munnen noen minutter etter jeg har spist, og det uansett hva. Har hele tiden lyst på noe salt for å få det bort eller pusse tennene, men det blir kun borte noen minutter fra jeg spiser. Hater den smaken, for jeg er jo kvalm fra før. Kjenner det veldig godt igjen fra forrige svangerskap :eek:

Føler meg som en skikkelig blubbe i dag :(
Jeg også! Begynte nesten å gråte når jeg sko kle meg i dag for å reise ut noen ærender. Føler meg tjukk i alt! Spyr nesten av å ha på trange bukser så dongeri er helt ut nå. Liker å ta meg godt ut så jeg blir litt deppa når i denne fasen :( gleder meg sånn til gravidmagen popper fram og jeg kan bruke gravidklær!! :)

Og så begynt spyinga....6+1. Right on time, men...baaaaah :hungover: Midt i arbeidshelga også. Må kreke meg igjennom dagvakt imorra, og så ta ei vurdering om kor vidt eg må ta meg ein pause. Sist var eg 100% ute mellom veke 7 og 13...

Jeg også! Begynte nesten å gråte når jeg sko kle meg i dag for å reise ut noen ærender. Føler meg tjukk i alt! Spyr nesten av å ha på trange bukser så dongeri er helt ut nå. Liker å ta meg godt ut så jeg blir litt deppa når i denne fasen :( gleder meg sånn til gravidmagen popper fram og jeg kan bruke gravidklær!! :)

Kjenner meg veldig igjen :(:(
Har lagt på meg en del den siste tiden etter at jeg begynte å jobbe igjen etter permisjon. Spiser som jeg fortsatt ammer, men er jo ikke ute å triller 1-2 mil om dagen liksom. Så kiloene raste på. Hjelper ikke at jeg nå er kjempeoppblåst og har DEN blubbete magen! Sliter også med å kle meg! :arghh::arghh: Tok frem gravidbuksene mine igjen nå og de føles litt for små også :arghh::arghh: Så er tjukkere nå enn jeg var da jeg fødte :bag: huff dette ble bare trist!

Litt oppblåst, ellers ingen symptomer... håper det tar seg litt opp.. redd for å miste nå etter en SA i juni hvor jeg heller ikke hadde særlig ned symptomer...

Kvalmen store deler av dagen, men verst på morgenen. Holsulten. Ømme pupper av og på. Bekkenløsning, spesielt høyre sida. Dautrøtt, må liksom ha ein kvil i løpet av dagen. Hodepine. Utflod så eg må sjekke om eg har tissa på meg elle begynt å blø. Føle meg oppblåst

Har begynt å få en ekkel søtsmak i munnen noen minutter etter jeg har spist, og det uansett hva. Har hele tiden lyst på noe salt for å få det bort eller pusse tennene, men det blir kun borte noen minutter fra jeg spiser. Hater den smaken, for jeg er jo kvalm fra før. Kjenner det veldig godt igjen fra forrige svangerskap :eek:
SAMME HER! Det gjelder uansett om jeg spiser, drikker eller pusser tenna... Det er kjempefælt! :hungover:

Nå måtte jeg krype til korset og ta første dose Postafen. Tror jeg dør av kvalme :smiley-angry017 har heldigvis ingen planer før kl 12 i morgen i tilfelle tabletten slår meg helt ut.

Har begynt å bli uggen, tanken på visse matvaner får meg nesten til å kaste opp.. :yuck: Ellers fortsatt ømme pupper og blir fort...FORT... irritert :bag:

Back
Topp