Nøttelita
Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
He he samme her er vel fordi det ikke er så lenge siden vi ammet.I dag piplet det melk ut av puppen! Wtf?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he samme her er vel fordi det ikke er så lenge siden vi ammet.I dag piplet det melk ut av puppen! Wtf?!
Hvor lenge er det siden dere slutta? her er det i underkant av ett år. Er spent på om det samme skjer her snartHe he samme her er vel fordi det ikke er så lenge siden vi ammet.
Ca. 5 mnd sidenHvor lenge er det siden dere slutta? her er det i underkant av ett år. Er spent på om det samme skjer her snart
Ingefær tabletter fra helsekost har hjulpet meg litt..Kvaaalm! Noen som har noen gode råd? Jeg må seriøst spise hver time for at det skal holdes i sjakk, men det får jeg ikke mulighet til når jeg starter på jobb igjen neste uke Når jeg er på jobb kan det 5-6 timer før jeg får tatt pause, og har sjelden mulighet til å spise innimellom.
4 mnd her.Hvor lenge er det siden dere slutta? her er det i underkant av ett år. Er spent på om det samme skjer her snart
Har du fått beskjed om å ikke kjøre bil hvis du tar postafen? Det hjelper litt her, men det går jo ikke hvis jeg ikke kommer meg til/fra jobb!Ingen gode råd herfra, men jeg føler med deg! Sliter mye med kvalme selv, og blir ofte uvel av å spise... Synes Seaband hjelper litt. Det tar det verste, men det går ikke over. Har fått Postafen av legen for å prøve, men prøver å avvente det for jeg blir så trøtt av det
Har du fått beskjed om å ikke kjøre bil hvis du tar postafen? Det hjelper litt her, men det går jo ikke hvis jeg ikke kommer meg til/fra jobb!
De sa det til meg på apoteket nemlig.. men må kanskje spørre legen min.Ikke meg du spør.. Men jeg bruker også postafen, brukt i begge forrige svangerskap også, alltid kjørt bil som normalt med de. Er ingen fare det - sålenge man ikke blir så trøtt at man er til fare for seg selv eller andre da. Jeg tåler de fint, aldri blitt spesielt mer trøtt av dem. Er som med andre legemidler, man må finne ut hvordan de påvirker en, da det kan variere fra person til person
De sa det til meg på apoteket nemlig.. men må kanskje spørre legen min.
De sa det til meg på apoteket nemlig.. men må kanskje spørre legen min.
Dette står i pakningsvedlegget om Postafen: "Legemidlet kan gi nedsatt reaksjonsevne og konsentrasjonsevne. Du bør derfor ikke kjøre bil og bruke maskiner etter at du har tatt Postafen."
Hm, nei, har ikke hørt noe om det. Men en bivirkning er jo å bli trøtt, og da jeg tok de forrige svangerskap ble jeg så slått ut at jeg måtte slutte å ta de og heller være kvalm  jeg har ikke tatt noen enda, men har hatt ei uke ferie og fått tatt det mye med ro, så er ikke like kvalm lenger. Hvordan reagerer du på medisinen?Har du fått beskjed om å ikke kjøre bil hvis du tar postafen? Det hjelper litt her, men det går jo ikke hvis jeg ikke kommer meg til/fra jobb!
Blir også veldig trøtt. Også er jeg jo ekstremt trøtt fra før..Hm, nei, har ikke hørt noe om det. Men en bivirkning er jo å bli trøtt, og da jeg tok de forrige svangerskap ble jeg så slått ut at jeg måtte slutte å ta de og heller være kvalm  jeg har ikke tatt noen enda, men har hatt ei uke ferie og fått tatt det mye med ro, så er ikke like kvalm lenger. Hvordan reagerer du på medisinen?